Педагогіка, "Казка- ефективний спосіб морального виховання".

Опис документу:
Закладати основи моральності, виховувати моральні цінності слід з самого раннього віку, коли формуються характер, ставлення до світу, оточуючих людей. Такі моральні категорії, як добро і зло, добре і погано, можна і не можна, доцільно формувати своїм власним прикладом, а також за допомогою народних казок. Джерело: Інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Казка-ефективний засіб формування моральних уявлень.

Проблема впливу казки на процес морального виховання дітей досить повно розроблено у вітчизняній і зарубіжній літературі. Це дозволило нам провести ретельний аналіз літератури з даної проблеми і зробити такі висновки:
З давніх часів Казка була найдоступнішим і емоційним способом передачі знань, досвіду в людському суспільстві. Пізніше казка стала не тільки засобом пізнання життя, але й школою морального і естетичного виховання підростаючих поколінь. Долаючи простір і час, казка досі має величезну силу впливу на емоційний світ дитини.
Робота, проведена з дітьми по казках, що включає нетрадиційні прийоми при її організації розвивають сферу почуттів, будить співучасть, співчуття, формує моральні уявлення, розвиває різні здібності дітей.
Виховне значення казки величезна, і тому особливо в дошкільному, сензитивним для формування різних властивостей і якостей у людській особистості віці, важливо використовувати її як сильне, і в теж час не нав'язливе педагогічний засіб.
У теж час формування моральних уявлень старших дошкільників через казку - результат тривалої і глибокої творчої роботи. В системі виховно-освітнього процесу в ДНЗ моральне виховання займає важливе місце, оскільки за ним стоїть не тільки формування моральних якостей людини, але всій гармонійно розвиненої особистості в цілому: її духовних потреб, моральних ідеалів, розумових здібностей.
 Аналіз проблеми в психолого-педагогічного літературі показав, що останнім часом відбулося усвідомлення і актуалізація здійснення морального виховання в ДНЗ і в теж час розуміння виховних можливостей казки дозволяє педагогам практикам все частіше звертатися до пошуку найбільш ефективних прийомів роботи з казкою, щоб вона була засобом формування моральних уявлень.
Дані факти свідчать про актуальність вивчення даного питання. Вивчаючи, проблему в літературі, ми зробили висновок, що казка, при її правильному використанні в педагогічному процесі ДНЗ може бути ефективним засобом формування моральних уявлень старших дошкільників

При використанні в роботі з дітьми казок, з яскраво вираженими моральними поняттями, і нетрадиційних прийомів роботи з казкою у дітей легко формуються моральні уявлення, що є основою морального виховання.
Це свідчить про те, що казка є ефективним засобом формування моральних уявлень дітей при її правильному і систематичному використанні, тобто якщо в процесі роботи з казкою вихователь сприяє переведенню наочних образів в узагальнені моральні уявлення у дітей;
Формуючи моральні уявлення у дитини, ми забезпечуємо становлення в майбутньому такої особистості, яка буде поєднувати в собі духовне багатство, істинні моральні якості і моральну чистоту.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн