Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Педагогічна рада «Професійна мобільність педагога або чому треба вчитися і змінюватися все життя?» Листопад 2018 рік
Така дісталась вже нам робота. Є в ній і радість,та є й турбота, Є вічний пошук, безсонні ночі, Та гріють душу дитячі очі.
Вправа «Кольорові іграшки» - активність, гарний настрій; – сум та тривога; – спокій та задоволення; – задумливість, мрійливість.
Символ засідання
Мета нашого засідання: прагнення самовдосконалення, рефлексія, постійне підвищення свого професійного рівня через оволодіння новими і знаннями, навичками
На засіданні категорично забороняється: відволікатися від змісту, сумувати та думати про домашні турботи Дозволяється: щиро висловлювати свою думку, доброзичливо посміхатися колегам, бути активними в обговоренні проблемних питань, вносити раціональні пропозиції та творчі ідеї.
“Я бачу великий потенціал в українського вчителя. Треба підтримувати вчителя, більше довіряти йому (його педагогічному досвіду), дати вчителю більший простір для творчості Від вчителів чекаємо відкритості до реформи, бажання її зрозуміти, бажання змінюватися і допомагати нам проводити реформу в життя. Нам потрібна якісна перепідготовка вчителів. А ще потрібна горизонтальна взаємодія між собою в педагогічних спільнотах. Дуже важливо, щоб вчителі між собою обговорювали те, що відбувається ” (Лілія Гриневич).
Учні 80-их
Портрет сучасного учня
Він впевнений у собі, самостійний, мобільний. Телефон, ноутбук, планшет – атрибути сучасного учня.
Він мало читає, мало рухається, багато сидить, але легко орієнтується в інформаційному просторі
Сучасний учитель очима учнів: - Вчитель XXI століття це той, хто в першу чергу вміє знаходити спільну мову зі своїми учнями. Це означає, він повинен бути ідеальним психологом. - Крім того, вчитель повинен йти в ногу з часом, бути різнобічною людиною, не обмежуватися лише сферою свого предмета. Учитель повинен мати хороший словниковий запас. Це професіонал- ерудит, який знає не лише свій предмет. Учитель повинен бути помічником, порадником і другом своїх учнів. Він повинен бути сучасною інтелігентною людиною, обов'язково володіти новими технологіями. Тільки вчитель, котрий йде в ногу з часом, здатний зрозуміти своїх нових учнів і бути їм цікавим.
- Отже, сучасний вчитель: Любить того, кого навчає. Любить свій предмет і досконало ним володіє. Постійно вчиться сам.
Вправа . «Успішна професія –успішний учитель» 1.взаємовиручка 2.висока мотивація до успіху 3.бажання вчитися новому 4.креативність 5.мобільність 6.професіоналізм 7.організованість 8.самореалізація кожного 9.почуття моральної відповідальності
Дискусійна карусель « Учитель: хто він?» «…Хочеш усвідомити для чого ти служиш? Тоді порівняй свою службу з погляду суспільних цінностей, із професійною службою інших. І ти відчуєш, яке важливе і неповторне твоє життя для суспільства…» Ш.О.Амонашвілі
Пам’ятка від Ш.О.Амонашвілі Будь обережний! Не помилися! Не зашкодь! Будь надією для учня! Даруй себе дітям! Знай, чого прагнеш! Постійно шукай у дитині багатство її душі! Будь терплячим в очікуванні дива і будь готовий до зустрічі з ним у дитині!
«Не можна людину навчити на все життя, її можна навчити вчитися все життя». (Дені Дідро)
М- О- Б- І- Л- Ь Н- І- С- Т- Ь
Поняття «професійна мобільність» - це «здатність і готовність особистості досить швидко і успішно оволодівати новою технікою і технологією, «купувати» відсутні знання і вміння, щоб забезпечити ефективність нової професійної діяльності». Мобільний учитель - це вчитель-лідер. А в чому це виражається? У впевненості в собі при публічних виступах, способах взаємин з оточуючими людьми, учнями, в манерах взаємодії з людьми. Це людина, яка готова відповісти на питання: "Чи готовий я переосмислити методи навчання? Чи готовий я вивчати нові ідеї і нові концепції? Чи готовий я по-новому поглянути на предмети, які викладаю своїм учням?".
мобільність соціальна мобільність культурна мобільність професійна мобільність
Культурна мобільність здатність самостійно і вільно мислити і оцінювати події, творчо сприймати навчальні програми і пропоновану інформацію.
Соціальна мобільність здатність адаптуватися в соціальному середовищі, змінювати його, оперативно встановлювати особистісні, культурні й ділові контакти в мікро- та макросоціумі, проявляти свою соціальну компетентність.
Професійна мобільність перехід індивіду або професійної групи із однієї професійної позиції в іншу
Готовність до навчання упродовж життя Оптимістичне світосприйняття Готовність до використання інноваційних педагогічних технологій Складові моделі професійно мобільного педагога Активна мережева діяльність (дистанційна) Педагогічна гнучкість, готовність до адаптації в соціумі Критичне мислення Самоактуалізація, наполегливість у досягненні мети Педагогічна компетентність ПРОФЕСІЙНА МОБІЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА Екологічне мислення для сталого розвитку креативність
Результати анкет 1. Чи вважаєте, що певні ваші ідеї значно поліпшують навчально-виховний процес? А так - 7 Б за сприятливих умов - 5 В ні - 1 Г деякою мірою - 2 2. Якщо вас захоплює якась ідея, то ви думаєте про неї: А незалежно від умов її втілення - 3 Б домагаєтеся її втілення - 12 3. Коли ви відстоюєте якусь ідею, то: А можете відмовитися від неї- 2 Б аргументи опонентів для вас переконливі -1 В залишаєтеся при своїй думці, які б аргументи не вислухали- 7 Г зміните свою думку й прислухаєтесь до думки опонентів – 4 1учитель не зміг дати відповіді
4. Хто, на вашу думку, в колективі справді володіє творчими здібностями в педагогічній діяльності? Соромотіна О.О., Захарків-Комаренко С.М., Гречаник В.В., Кравченко О.Г., Мосьпан Л.В., Оголюк І.Є., Фесенко Т.О. Деякі вчителі написали ВСІ, один учитель зазначив – УСІ, адже педагогічна діяльність несе в собі творчий підхід 5. Як ви оцінюєте себе з позицій педагогічної творчості? (Рівні: високий, середній, низький.) Високий - 6 Середній - 8 Низький – 0 1 учень визначив достатній рівень
6. Які необхідні умови, на вашу думку, можна створити у нашій школі для творчої діяльності вчителя? Всі умови є - 5 Матеріальне забезпечення , відмінити конспекти, кольоровий принтер, не заважати, технічне обладнання в кожен кабінет, матеріальне стимулювання, конкуренція 7. Скільки, на вашу думку, творчих учнів у класах, де ви працюєте? 20-30% -5 40-60% - 1 більшість – 2 багато - 1 Всі – 6
Вправа “Оплески”
Самоосвіта вчителів 2018 рік Захарків-Комаренко С.М. Оголюк І.Є. Кравченко О.Г. Соромотіна О.О. Мосьпан Л.В.
Евристична гра “Метафора” «Робота для мене – це…» Три влучних образи пов’язаних із: харчуванням; геометричною фігурою; однією із сторін людських взаємин.
Вчитель – вічний учень Щоб бути незамінною, треба весь час змінюватися. Коко Шанель Зміни – закон життя. І ті, хто дивиться тільки в минуле чи лише на сьогодення, безперечно – пропустять майбутнє. Джон Ф. Кеннеді
Вправа “Доповни розпочате” «Жила собі Канцелярська Кнопка. Вона потрапила в руки злому хлопчиську, який використовував її для своїх жартів: підкладав товаришам на стільці й, коли вони, присівши, схоплювалися, як ужалені, голосно реготав. Кнопці її роль дуже не подобалася. І якось...»
Розв’язування педагогічних ситуацій
Рука допомоги
Учитись важко, а учить ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще То й сам сягнеш нової висоти.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»