Педаетодика , "Методика роботи над казкою."

Опис документу:
Закладати основи моральності, виховувати моральні цінності слід з самого раннього віку, коли формуються характер, ставлення до світу, оточуючих людей. Такі моральні категорії, як добро і зло, добре і погано, можна і не можна, доцільно формувати своїм власним прикладом, а також за допомогою народних казок. Джерело: Інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Методика роботи з народною казкою.

Матеріалом для народних казок завжди служила життя народу, його боротьба за щастя, його вірування і звичаї. Втілення в казках позитивних рис народу робило їх ефективним засобом передачі цих рис з покоління в покоління.
Багато народні, казки вселяють впевненість у торжестві правди, перемоги добра над злом. Як правило, страждання позитивного героя і його друзів є минущими, тимчасовими, за ними зазвичай приходить радість, причому ця радість - результат боротьби, результат спільних зусиль.
Оптимізм казок особливо подобається дітям, що посилює їх виховний вплив.
Образність - важлива особливість казок, яка полегшує їх сприйняття дітьми, не здатними ще до абстрактного мислення.
Кумедність казок підвищує інтерес дітей до них.
Дидактизм є однією з найважливіших особливостей казок всіх народів світу.
Ці особливості казок і дозволяють використовувати їх при вирішенні педагогічних завдань.
Оповіді в системі соціальної адаптації
Основний мотив діяльності дошкільника - пізнання навколишнього світу, знаходження в ньому свого місця, визначення своєї ролі. Процес пристосування до нового середовища відбувається протягом усього періоду дитинства, так як у міру розвитку дитина розширює межі свого досвіду, збагачує своє сприйняття світу.

Здатність змінювати свою поведінку в залежності від нових соціальних умов - результат успішної соціальної адаптації, в процесі якої дитині необхідно засвоїти правила, норми і культурні традиції свого народу, а також своїх соціальних груп (родина, група дитячого садка та ін.) Процес соціальної адаптації відбувається постійно, щодня, але можливі періоди порушення рівномірності протікання даного процесу. Це відбувається в моменти зміни умов життєдіяльності дітей: надходження в дитячий сад, розлука з батьками, переїзд на нове місце проживання і т.д.
Ознаками порушення процесу соціальної адаптації у дітей найчастіше є складності поведінки, шкідливі звички, невротичні та психосоматичні розлади, підвищена тривожність.
Соціальна дезадаптація здатна спровокувати виникнення стійких шкідливих звичок і негативних рис характеру, тривожності і частої захворюваності.
Використання дітьми захисних механізмів від несприятливих впливів навколишнього середовища може сприяти фіксації на них. Вони типові, природні для дитинства, але не є адекватними в наступні вікові періоди.
Завдання дорослого - не захищати дитину від несприятливих умов середовища, а навчити правильно використовувати методи соціальної адаптації в умовах нестабільного оточення; вибирати способи психологічного захисту в залежності від обставин життя; змінювати поведінку з урахуванням вимог тієї соціальної групи, в якій він знаходиться. Разом з тим пам'ятайте: головне, щоб у суспільстві з певними правилами, традиціями, законами і культурою могла вільно розвиватися і яскрава індивідуальність, зі своїми особливими поглядами на життя, світ, самого себе.
Було відмічено; прямі засоби впливу на дитину не завжди є ефективними. Так, наприклад, заборона на негативну поведінку часто викликає бажання його порушити, а покарання - образу і страх повторного покарання. Моделювання ситуацій правильної поведінки на заняттях майже ніколи не переноситься дитиною в реальне життя, але при цьому охоче і правильно відтворюється на наступних заняттях. Це свідчить про те, що з дошкільниками необхідні інші методи роботи. Народна казка дозволяє здійснювати процес їх виховання більш цілісно, ​​тобто сприяє розширенню меж морального, духовного, патріотичного, екологічного, естетичного і розумового розвитку.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.