Папір, його якості та властивості.

Дошкілля

25.03.2020

1408

0

51

Опис документу:
Навчити впізнавати речі, зроблені з паперу, виявляти його яко¬сті (колір, білизна, гладкість, ступінь міцності, товщина, вбирає рідину), властивості (мнеться, рветься, ріжеться, горить). Розвивати пізнавальний інтерес та активність дітей у процесі самостійного виконання до-слідів. Стимулювати дітей до порівняння, пошуку подібності та відмінності
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Вересень II тиждень

ТЕМА: Папір, його якості та властивості

МЕТА:навчити впізнавати речі, зроблені з паперу, виявляти його якості (колір, білизна, гладкість, ступінь міцності, товщина, вбирає рідину), властивості (мнеться, рветься, ріжеться, горить). Розвивати пізнавальний інтерес та активність дітей у процесі самостійного виконання до-слідів. Стимулювати дітей до порівняння, пошуку подібності та відмінності

Обладнання: різні види паперу, ножиці, спиртівка, сірники, ємність з водою.

Хід експерименту

Дорослий і дитина розглядають папір, визначають, гладкий він чи шорсткий, товстий або тонкий, гладять аркуші паперу долонею, обмацують його. Потім дорослий пропонує зібгати аркуш паперу (мнеться); розірвати його на кілька шматочків (рветься); потягнути за краї в різні боки; визначити, як швидко руйнується цілісність аркуша (отже, матеріал неміцний); розрізати аркуш ножицями (ріжеться добре); покласти папір у ємність із водою (мокне). Дорослий демонструє горіння паперу, використовуючи спиртівку і сірники (або запальничку). Можна вивчити різні види паперу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця