Памятка наставнику

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Пам’ятка наставнику для аналізу уроку молодого вчителя

  1. Чи зацікавив вас урок ?

  2. Чи забезпечується цілеспрямована розумова діяльність учнів?

  3. Чи дотримується вчитель педагогічного такту ?

  4. Як створюються ситуації для глибокого сприймання матеріалу, емоційних переживань учнів?

  5. Як здійснюється контакт з класом та окремими учнями, тобто як налагоджено зворотній зв’язок ?

  6. Наскільки ефективно організовано самостійну роботу учнів, як учитель озброює їх навичками самоосвіти, самоконтролю ?

  7. Що на уроці найбільше вдалося вчителеві ?

  8. Які заходи виховного характеру було здійснено ?

  9. Як формувалася на уроці свідома робоча дисципліна ?

  10. Що не вдалося ? Чому ? Як працювати над усуненням недоліків ?

Памятка для наставника

  1. Разом із стажистом глибоко проаналізуй навчальні плани і пояснювальні записки до них.

  2. Допомагай стажисту скласти календарно-тематичний план, звернувши особливу увагу на підбір матеріалу для систематичного повторення, практичних і лабораторних робіт, екскурсій.

  3. Допомагай у підготовці до уроків, особливо перших уроків, першої зустрічі з учнями. Найбільш важкі теми розробляй разом із стажистом. У своєму класі намагайся вивчати складний матеріал з випередженням на 2-3 уроки, щоб дати стажисту можливість навчитися методиці розкриття найбільших складних тем.

  4. Допомагай стажисту у веденні тематичного обліку знань, проведенні залікових уроків.

  5. Разом підбирайте і готуйте дидактичний матеріал, наочні посібники, тексти задач, вправ, контрольних, самостійних , залікових робіт.

  6. Відвідуй уроки стажиста з наступним їх детальним аналізом, запрошуй його на свої уроки, разом їх обговорюйте.

  7. Допомагай у підборі літератури для самоосвіти.

  8. Ділися досвідом шляхом доброзичливого показу зразків роботи.

  9. Допомагай своєчасно, з терпінням, наполегливо. Ніколи не забувай відмічати позитивне в роботі стажиста.

  10. Вчи не копіювати, не сподіватися на готові розробки, а виявляти власний педагогічний почерк.

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
3
дн.
0
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!