Пам'ятка "Найважливіші правила п'ятикласника"

Опис документу:
10 найважливіших правил п'ятикласника. Матеріал можна використати на виховному заході для адаптації п'ятикласників. 10 найважливіших правил п'ятикласника. Матеріал можна використати на виховному заході для адаптації п'ятикласників.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

НАЙВАЖЛИВІШІ ПРАВИЛА ДЛЯ П’ЯТИКЛАСНИКА

1. Я уважно слухаю вчителя і записую домашнє завдання на кожний урок.

2. Я виконую домашнє завдання з кожного предмета.

3. Я збираю свій портфель звечора, щоб нічого не забути.

4. Я приходжу зранку до школи за 15 хвилин до початку занять.

5. Я вітаюся з усіма при зустрічі.

6. Перед кожним новим уроком я готую своє робоче місце:

- прибираю зайві речі;

- готую необхідні речі: ручку, олівець, щоденник, зошит і підручник з наступного предмета.

7. Коли я хочу відповісти, або щось сказати – я тягну руку догори з місця, не перебиваю вчителя та інших учнів.

8. До магазину за їжею я ходжу на великій перерві після другого уроку.

9. Коли я черговий по класу:

- після кожної перерви витираю дошку;

- після першого уроку на перерві витираю підвіконня;

- після останнього уроку виношу сміття.

10. Я відповідально ставлюся до власного та шкільного майна.

11. Коли я відсутній у школі з поважної причини – мої батьки попереджають про це класного керівника та приносять довідку з причиною відсутності.

12. Я поважаю всіх навколо себе, і оточуючі з повагою відносяться до мене.

НАЙВАЖЛИВІШІ ПРАВИЛА ДЛЯ П’ЯТИКЛАСНИКА

1. Я уважно слухаю вчителя і записую домашнє завдання на кожний урок.

2. Я виконую домашнє завдання з кожного предмета.

3. Я збираю свій портфель звечора, щоб нічого не забути.

4. Я приходжу зранку до школи за 15 хвилин до початку занять.

5. Я вітаюся з усіма при зустрічі.

6. Перед кожним новим уроком я готую своє робоче місце:

- прибираю зайві речі;

- готую необхідні речі: ручку, олівець, щоденник, зошит і підручник з наступного предмета.

7. Коли я хочу відповісти, або щось сказати – я тягну руку догори з місця, не перебиваю вчителя та інших учнів.

8. До магазину за їжею я ходжу на великій перерві після другого уроку.

9. Коли я черговий по класу:

- після кожної перерви витираю дошку;

- після першого уроку на перерві витираю підвіконня;

- після останнього уроку виношу сміття.

10. Я відповідально ставлюся до власного та шкільного майна.

11. Коли я відсутній у школі з поважної причини – мої батьки попереджають про це класного керівника та приносять довідку з причиною відсутності.

12. Я поважаю всіх навколо себе, і оточуючі з повагою відносяться до мене.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»
Маргарита Сергіївна Чайка
30 годин
590 грн