ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ «Як викликати у дитини інтерес до навчання в школі? »

Опис документу:
ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ «Як викликати у дитини інтерес до навчання в школі? »розроблена для того ,щоб коротко , але змістовно розказати батькам про методи зацікавлення дітей навчання в школі. Корисний матеріал для психологів та вчителів

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ

«Як викликати у дитини інтерес до навчання в школі? »

  1. Розкажіть дитині про свої шкільні роки. Такі бесіди допоможуть викликати інтерес до школи і нейтралізувати можливі страхи. Поділіться з дитиною своїми спогадами про улюблених учителів і предметах, про шкільні досягнення, подивіться разом з ним свої шкільні фотографії. Важливо сформувати у нього відношення до школи як до важливого і цікавого етапу життя.

  2. Організуйте будинку робоче місце для майбутнього школяра. Позиція батьків: «Ти - майбутній першокласник, ми разом підготуємо тобі стіл для занять. Звільни частина полиць від іграшок і вибери, де будуть лежати твої підручники, олівці і ручки ». В результаті дитина зрозуміє, що ставлення до навчання в школі відрізняється від ставлення до відвідування дитячого садка.

  3. Пограйте з дитиною в «школу навпаки». Дитина буде вчителем, а мама (тато, бабуся) - старанними і не дуже старанними учнями. «Учитель» дає завдання намалювати корабель (цифри, букви і т.п.). Старанні «учні» намагаються малювати акуратно, а недбайливий вигукує з місця: «А я не вмію! Я хочу додому до мами! »Важливо спонукати дитину до прийняття дорослої ролі вчителя:«Зараз у нас урок, він закінчиться через 15 хвилин, і ти підеш додому. А поки постарайся намалювати акуратно». Важливо допомогти дитині адекватно оцінити поведінку і успіхи «учнів».

  4. Відмічайте будь-який успіх дитини на заняттях. Без відчуття успіху мотивація дитини до навчання пропадає. Оцінюючи свої результати як невдалі, він рано чи пізно втратить інтерес до цієї діяльності. Щоб дитина не втратив бажання вчитися при перших же труднощах, з якими йому неминуче доведеться зіткнутися, дуже важливо підкреслювати і відзначати його успіхи в навчанні. Це повинні робити саме батьки. Якщо у дитини щось не виходить і навіть якщо об'єктивно хвалити його нема за що, то треба неодмінно похвалити за старання: «Молодець, ти намагався, в наступний раз у тебе обов'язково все вийде»!

Підтримайте свою дитину –

і ви будете пишатися нею!

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ

«Як викликати у дитини інтерес до навчання в школі? »

  1. Розкажіть дитині про свої шкільні роки. Такі бесіди допоможуть викликати інтерес до школи і нейтралізувати можливі страхи. Поділіться з дитиною своїми спогадами про улюблених учителів і предметах, про шкільні досягнення, подивіться разом з ним свої шкільні фотографії. Важливо сформувати у нього відношення до школи як до важливого і цікавого етапу життя.

  2. Організуйте будинку робоче місце для майбутнього школяра. Позиція батьків: «Ти - майбутній першокласник, ми разом підготуємо тобі стіл для занять. Звільни частина полиць від іграшок і вибери, де будуть лежати твої підручники, олівці і ручки ». В результаті дитина зрозуміє, що ставлення до навчання в школі відрізняється від ставлення до відвідування дитячого садка.

  3. Пограйте з дитиною в «школу навпаки». Дитина буде вчителем, а мама (тато, бабуся) - старанними і не дуже старанними учнями. «Учитель» дає завдання намалювати корабель (цифри, букви і т.п.). Старанні «учні» намагаються малювати акуратно, а недбайливий вигукує з місця: «А я не вмію! Я хочу додому до мами! »Важливо спонукати дитину до прийняття дорослої ролі вчителя:«Зараз у нас урок, він закінчиться через 15 хвилин, і ти підеш додому. А поки постарайся намалювати акуратно». Важливо допомогти дитині адекватно оцінити поведінку і успіхи «учнів».

  4. Відмічайте будь-який успіх дитини на заняттях. Без відчуття успіху мотивація дитини до навчання пропадає. Оцінюючи свої результати як невдалі, він рано чи пізно втратить інтерес до цієї діяльності. Щоб дитина не втратив бажання вчитися при перших же труднощах, з якими йому неминуче доведеться зіткнутися, дуже важливо підкреслювати і відзначати його успіхи в навчанні. Це повинні робити саме батьки. Якщо у дитини щось не виходить і навіть якщо об'єктивно хвалити його нема за що, то треба неодмінно похвалити за старання: «Молодець, ти намагався, в наступний раз у тебе обов'язково все вийде»!

Підтримайте свою дитину –

і ви будете пишатися нею!

ЯК БАТЬКИ МОЖУТЬ ДОПОМОГТИ ДИТИНІ УНИКНУТИ ДЕЯКИХ ТРУДНОЩІВ?

1) Організуйте розпорядок дня:

стабільний режим дня;

повноцінний сон;

прогулянки на повітрі.

2) Формуйте у дитини вміння спілкуватися

Зверніть увагу на те, чи вміє ваша дитина вступати в контакт з новим дорослим, з іншими дітьми, чи вміє вона взаємодіяти, співпрацювати.

3) Приділіть особливу увагу розвитку довільності

Навчайте дитину керувати своїми бажаннями, емоціями, вчинками. Вона повинна вміти підкорятися правилам поведінки, виконувати дії за зразком.

4) Щодня займайтеся інтелектуальним розвитком дитини

  • Під час прогулянок спостерігайте зміни в природі. Звертайте увагу на різні явища природи (дощ, сніг, веселка, листопад, туман, вітер, хмари, буря, світанок, захід).

  • Вивчіть назви пір року. Тренуйте вміння визначати час року на вулиці і картинках.

  • Використовуючи лото і книги, вчіть з дитиною назви: диких і домашніх тварин, птахів, польових і садових квітів, дерев, предметів посуду, предметів меблів, одягу, головних уборів, видів взуття, іграшок, шкільного приладдя, частин тіла, назви міст, назви улюблених казок і їх героїв.

  • Розвивайте зв'язну мова дітей. Вчіться переказувати казки, зміст мультфільмів. Складайте розповіді по картинках.

  • Слідкуйте за правильною вимовою і дикцією дітей.

  • Навчіть дитину користуватися ножицями і клеєм.

  • Навчіть дитину розрізняти і правильно називати основні геометричні фігури (коло, квадрат, трикутник, прямокутник), порівнювати і розрізняти предмети за величиною (більший, менший) і кольором.

  • Навчіть дитину рахувати до 10 і назад, порівнювати кількість предметів (більше, менше, стільки ж). Познайомте з зображенням цифр (не треба вчити їх писати, тільки знати).

  • Навчіть визначати положення предметів на площині, знати слова, що позначають місце розташування і правильно розуміти їх значення: попереду, ззаду, справа, зліва, зверху, над, під, за, перед.

  • Розвитку дрібної моторики руки дитини допоможуть малювання, штрихування, розфарбовування (але невеликих поверхонь), нанизування намистин, ґудзиків, ліплення, визначення наосліп форми предметів

ЯК БАТЬКИ МОЖУТЬ ДОПОМОГТИ ДИТИНІ УНИКНУТИ ДЕЯКИХ ТРУДНОЩІВ?

1) Організуйте розпорядок дня:

стабільний режим дня;

повноцінний сон;

прогулянки на повітрі.

2) Формуйте у дитини вміння спілкуватися

Зверніть увагу на те, чи вміє ваша дитина вступати в контакт з новим дорослим, з іншими дітьми, чи вміє вона взаємодіяти, співпрацювати.

3) Приділіть особливу увагу розвитку довільності

Навчайте дитину керувати своїми бажаннями, емоціями, вчинками. Вона повинна вміти підкорятися правилам поведінки, виконувати дії за зразком.

4) Щодня займайтеся інтелектуальним розвитком дитини

  • Під час прогулянок спостерігайте зміни в природі. Звертайте увагу на різні явища природи (дощ, сніг, веселка, листопад, туман, вітер, хмари, буря, світанок, захід).

  • Вивчіть назви пір року. Тренуйте вміння визначати час року на вулиці і картинках.

  • Використовуючи лото і книги, вчіть з дитиною назви: диких і домашніх тварин, птахів, польових і садових квітів, дерев, предметів посуду, предметів меблів, одягу, головних уборів, видів взуття, іграшок, шкільного приладдя, частин тіла, назви міст, назви улюблених казок і їх героїв.

  • Розвивайте зв'язну мова дітей. Вчіться переказувати казки, зміст мультфільмів. Складайте розповіді по картинках.

  • Слідкуйте за правильною вимовою і дикцією дітей.

  • Навчіть дитину користуватися ножицями і клеєм.

  • Навчіть дитину розрізняти і правильно називати основні геометричні фігури (коло, квадрат, трикутник, прямокутник), порівнювати і розрізняти предмети за величиною (більший, менший) і кольором.

  • Навчіть дитину рахувати до 10 і назад, порівнювати кількість предметів (більше, менше, стільки ж). Познайомте з зображенням цифр (не треба вчити їх писати, тільки знати).

  • Навчіть визначати положення предметів на площині, знати слова, що позначають місце розташування і правильно розуміти їх значення: попереду, ззаду, справа, зліва, зверху, над, під, за, перед.

  • Розвитку дрібної моторики руки дитини допоможуть малювання, штрихування, розфарбовування (але невеликих поверхонь), нанизування намистин, ґудзиків, ліплення, визначення наосліп форми предметів

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»