Зараз в ефірі:
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Освітня навчальна програма "На крилах успіху"

Педагогіка

Для кого: Дорослі

25.05.2020

3598

45

0

Опис документу:
Аналіз освітньої програми " На криоахуспіху", розглянуто зміст та методи освітньої програми по ключовим предметам мовно -літературна галузь, математика, всесвіт. Особливості навчального плану та календарно тематичного плануання уроків . Інтеграція однієї галузі з іншою.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Виконала: Іванцик А.М 3 курс 3 група Заочна форма навчання Початкова освіта
Слайд № 1

Виконала: Іванцик А.М 3 курс 3 група Заочна форма навчання Початкова освіта

Нормативно - правова база освітнього проекту. Наказ МОН України від 15.07.2016 № 834 « Про проведення дослідно–експерементальної роботи на базі заг...
Слайд № 2

Нормативно - правова база освітнього проекту. Наказ МОН України від 15.07.2016 № 834 « Про проведення дослідно–експерементальної роботи на базі загальноосвітніх навчальних закладів Київської, Дніпропетровської та Чернігівської областей». Наказ МОН України від 07.02.2017 № 189 « Про затвердження Типового навчального плану початкової ніколи експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів, які працюють в межах дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою « Дидактико – методичне і навчальне забезпечення реалізації концептуальних засад реформування початкової освіти»

Якість освіти на рівні країн – лідерів у наданні освітніх послуг: авторські інтегровані навчальні програми, спрямовані як на забезпечення певного р...
Слайд № 3

Якість освіти на рівні країн – лідерів у наданні освітніх послуг: авторські інтегровані навчальні програми, спрямовані як на забезпечення певного рівня знань, умінь і навичок , так і на розвиток уяви, пам’яті, логічного і креативного мислення. Інноваційність освітнього проекту «На крилах успіху»

Навчання в русі:( комплекс фізкультхвилинок, ігри різної інтенсивності, хвилини релаксації, квести для адаптаційного періоду «Шкільний старт», ранк...
Слайд № 4

Навчання в русі:( комплекс фізкультхвилинок, ігри різної інтенсивності, хвилини релаксації, квести для адаптаційного періоду «Шкільний старт», ранкові зарядки – нейробіки, тематичні заняття фізичної культури); Зменшення кількості навчальних предметів ( інтеграція змісту та заняття його дублювання за рахунок чого збільшується час на опанування рідної та англійської мов, математики й природознавства) Відсутність важкого шкільного ранця ( інноваційний тематичний журнал – тижневик – 34 випуски по 48 сторінок, який містить матеріали з усіх предметів, + пенал); Безконкурсна основа зарахування до школи (створення необхідних умов для всіх бажаючих). Здоров’язбережувальне навчання:

Активне навчання ( дидактичні ігри, дослідження, екскурсії, квести, навчальні проекти, заняття з нейробіки); Індивідуальні скринька школяра ( набір...
Слайд № 5

Активне навчання ( дидактичні ігри, дослідження, екскурсії, квести, навчальні проекти, заняття з нейробіки); Індивідуальні скринька школяра ( набір дидактичних засобів навчання для формування навичок письма, лічби роботи з геометричним матеріалом); Навчання через навчання інших – казкових героїв лексиків; Взаємодія з учнями 5-9-х класів; Селфі – аудит ( самостійне визначення дитиною ступеня опанування навчальним матеріалом і планування подальшої роботи); Узгодження навчального й виховного процес ( тижневі соціокультурні теми, наближені до життя дитини). Захоплююче навчання:

Слайд № 6

Особливості навчального плану
Слайд № 7

Особливості навчального плану

Особливості побудови інтегрованого календарного плану.
Слайд № 8

Особливості побудови інтегрованого календарного плану.

Сприймання нового матеріалу Опрацювання сприйнятого матеріалу Застосування опрацьованого матеріалу Презентації навчальних проектів Узагальнення і р...
Слайд № 9

Сприймання нового матеріалу Опрацювання сприйнятого матеріалу Застосування опрацьованого матеріалу Презентації навчальних проектів Узагальнення і рефлексі. Основні типи занять.

Інноваційна форма організації навчальної діяльності учнів Спільне обговорення питань освітнього процесу На початку і наприкінці кожного робочого ти...
Слайд № 10

Інноваційна форма організації навчальної діяльності учнів Спільне обговорення питань освітнього процесу На початку і наприкінці кожного робочого тижня і для (7-10хв.) Толока

Навчальні посібники.
Слайд № 11

Навчальні посібники.

Робота з боксом
Слайд № 12

Робота з боксом

Селфі аудит
Слайд № 13

Селфі аудит

Слайд № 14

Читання Письмо Логіка Інформатика Основні аспекти: Інтегровані та диференційовані вправи Застосування пропедевтики та асоціацій Звуко-буквений анал...
Слайд № 15

Читання Письмо Логіка Інформатика Основні аспекти: Інтегровані та диференційовані вправи Застосування пропедевтики та асоціацій Звуко-буквений аналіз слів, робота зі словами назвами об’єктів, назвами дій, назвами ознак Моделювання речень відповідно до їх тину інтонування Розвиток зв’язного мовлення та робота над правильною вимовою Українська мова ( 7 год.)

становлення особистості дитини, її духовний, психічний, соціальний, розвиток мовними засобами; збагачення емоційно-чуттєвого досвіду та досвіду різ...
Слайд № 16

становлення особистості дитини, її духовний, психічний, соціальний, розвиток мовними засобами; збагачення емоційно-чуттєвого досвіду та досвіду різних видів мовленнєвої діяльності; морально-етичне, громадянське, патріотичне, виховання дитини мовними засобами, формування культури спілкування українською мовою у різних формах і видах діяльності, у тому числі за допомогою сучасних гаджетів; формування цілісного образу світу і розуміння місця і ролі української мови у ньому; формування позитивного емоційно-ціннісного ставлення дитини до української мови як державної, рідної; читання, дитячої літератури, бажання опановувати державну мову; розвиток пізнавальних і мовленнєво-творчих здібностей дитини, вміння працювати з різними джерелами інформації, здатності до її аналізу та використання у різних життєвих ситуаціях; формування ключових і предметних компетентностей із використанням потенціалу української мови; формування здатності до самовираження засобами української мови, зміни власної поведінки відповідно до потреб стійкого розвитку завдяки аналізу творів дитячої літератури, медіатекстів. Програму предмета мова навчання: українська мова спрямовано на:

«Усна інформація й усне мовлення – аудіювання», «Усна інформація й усне мовлення – говоріння», «Письмова інформація й писемне мовлення – читання і ...
Слайд № 17

«Усна інформація й усне мовлення – аудіювання», «Усна інформація й усне мовлення – говоріння», «Письмова інформація й писемне мовлення – читання і робота з текстом», «Письмова інформація й писемне мовлення – письмо», «Інформація про мовні одиниці», «Логіка». Концентр «Логіка» є наскрізним і реалізується на змістовому матеріалі інших концентрів, що ураховується під час складання календарного плану. Мета й завдання реалізуються за такими концентрами:

Програма предмета мова навчання: українська передбачає базовий і розширений рівні вивчення. Базовий рівень розрахований на 7 години на тиждень; роз...
Слайд № 18

Програма предмета мова навчання: українська передбачає базовий і розширений рівні вивчення. Базовий рівень розрахований на 7 години на тиждень; розширений рівень – на 8 години на тиждень за рахунок 1 додаткової години, передбаченої у Типовому навчальному плані.

Математика Логіка Основні аспекти: Математика ( 5 год.)
Слайд № 19

Математика Логіка Основні аспекти: Математика ( 5 год.)

становлення особистості дитини, її соціальний розвиток, розвиток пізнавальних, математичних здібностей, логічного й критичного мислення, збагачення...
Слайд № 20

становлення особистості дитини, її соціальний розвиток, розвиток пізнавальних, математичних здібностей, логічного й критичного мислення, збагачення досвіду використання способів дій з геометричними фігурами, числами та величинами; формування цілісного образу світу та розуміння місця і ролі математики в ньому; формування позитивного емоційно-ціннісного ставлення дитини до математики, інтересу до її опановування; формування математичних здібностей з урахуванням наступності й перспективності опанування математики в дошкільний період та подальшого її вивчення; формування ключових і предметних компетентностей із використанням потенціалу математики; формування здатності до самовираження засобами математики, зміни власної поведінки відповідно до потреб стійкого розвитку, прояву математичної компетентності в навчальних і життєвих ситуаціях. Програму предмета математика спрямовано на:

Батьківська сторінка у кожному журналі тижневику ( взаємодія з дитиною та учителями) Участь у навчально – виховних заходах – заняттях, квестах, свя...
Слайд № 21

Батьківська сторінка у кожному журналі тижневику ( взаємодія з дитиною та учителями) Участь у навчально – виховних заходах – заняттях, квестах, святах, тематичних зустрічах Залучення до експерементальної роботи на рівні експертів. Батьки активні учасники навчально-виховного процесу

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!
Слайд № 22

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.