Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Плітки. Конфлікти
»
Взяти участь Всі події

Особливості реалізації наскрізних змістових ліній на уроках математики

Математика

Для кого: 5 Клас, 6 Клас

19.01.2020

846

23

0

Опис документу:
Ідея освітніх змін – це перехід від школи знань до школи компетентностей. Відповідно до цього оновлюються державні стандарти, сформовано новий зміст освіти, запроваджуються нові методики викладання.Сучасний вчитель має бути не лише одним з джерел знань, а й менеджером освітнього процесу. Він повинен навчити учня здобувати знання та застосовувати їх на практиці.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Особливості запровадження наскрізних змістових ліній на уроках математики Презентацію підготувала вчитель математики Пузич Мар’яна
Слайд № 1

Особливості запровадження наскрізних змістових ліній на уроках математики Презентацію підготувала вчитель математики Пузич Мар’яна

Ідея освітніх змін – це перехід від школи знань до школи компетентностей. Відповідно до цього оновлюються державні стандарти, сформовано новий зміс...
Слайд № 2

Ідея освітніх змін – це перехід від школи знань до школи компетентностей. Відповідно до цього оновлюються державні стандарти, сформовано новий зміст освіти, запроваджуються нові методики викладання. Успіх інноваційних змін, у першу чергу залежить від учителя, його творчого потенціалу, безперервної самоосвіти, активної життєвої позиції.

Сучасний вчитель має бути не лише одним з джерел знань,а й менеджером освітнього процесу. Він повинен навчити учня здобувати знання та застосовуват...
Слайд № 3

Сучасний вчитель має бути не лише одним з джерел знань,а й менеджером освітнього процесу. Він повинен навчити учня здобувати знання та застосовувати їх на практиці.

Щоб ефективно формувати в учнів здатності застосовувати знання і вміння в реальних життєвих ситуаціях у навчальних програмах виокремлено такі наскр...
Слайд № 4

Щоб ефективно формувати в учнів здатності застосовувати знання і вміння в реальних життєвих ситуаціях у навчальних програмах виокремлено такі наскрізні змістові лінії:

Наскрізна лінія «Екологічна безпека й сталий розвиток» спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свід...
Слайд № 5

Наскрізна лінія «Екологічна безпека й сталий розвиток» спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

Завданням наскрізної лінії «Здоров'я і безпека» є становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і ф...
Слайд № 6

Завданням наскрізної лінії «Здоров'я і безпека» є становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.

Реалізація наскрізної лінії «Громадянська відповідальність» сприятиме формуванню відповідального члена громади і суспільства. Ця наскрізна лінія ос...
Слайд № 7

Реалізація наскрізної лінії «Громадянська відповідальність» сприятиме формуванню відповідального члена громади і суспільства. Ця наскрізна лінія освоюється в основному через колективну діяльність (дослідницькі роботи, роботи в групі, проекти тощо), яка поєднує математику з іншими навчальними предметами і розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок

Наскрізна лінія «Підприємливість і фінансова грамотність» націлена на розвиток лідерських ініціатив, забезпечення кращого розуміння учнями практичн...
Слайд № 8

Наскрізна лінія «Підприємливість і фінансова грамотність» націлена на розвиток лідерських ініціатив, забезпечення кращого розуміння учнями практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо).

Реалізація наскрізних ліній ключових компетентностей у процесі навчання математики здійснюється в основному під час розв’язання задач прикладного з...
Слайд № 9

Реалізація наскрізних ліній ключових компетентностей у процесі навчання математики здійснюється в основному під час розв’язання задач прикладного змісту – задач, що виникають за межами математики, але розв’язуються з використанням математичного апарату

Приклади задач Наскрізна лінія «Підприємливість і фінансова грамотність» 
Слайд № 10

Приклади задач Наскрізна лінія «Підприємливість і фінансова грамотність» 

Слайд № 11

Слайд № 12

Сім’я має річний бюджет 120 000 гривень. На прожиття вона витрачає 7000 гривень щомісяця. Чи має можливість ця сім’я придбати товари: газову плиту ...
Слайд № 13

Сім’я має річний бюджет 120 000 гривень. На прожиття вона витрачає 7000 гривень щомісяця. Чи має можливість ця сім’я придбати товари: газову плиту вартістю 10200 грн., сімейну оздоровчу путівку ціною 35000 грн.? Прожитковий мінімум в Україні становить 1684 грн. Родина складається з 5 осіб, з яких працюють лише двоє: мати отримує 4500 грн., батько – 6000 грн. Скільки коштів необхідно заробити додатково для забезпечення нормального існування родини? Приклади задач

Дидактична гра « Сувеніри» Учням пропонується розглянути дидактичні картки на яких зображені сувеніри, які зазвичай привозять туристи з інших країн...
Слайд № 14

Дидактична гра « Сувеніри» Учням пропонується розглянути дидактичні картки на яких зображені сувеніри, які зазвичай привозять туристи з інших країн. Також повідомляється курс валют . Купівля Назва валюти Продаж 31,6 EUR 32,6 28,2 USD 29,1

Завдання які може запропонувати вчитель: Дізнайтеся ціну кожного із сувенірів у гривнях. Якою буде вартість покупки у гривнях всіх їстівних сувенір...
Слайд № 15

Завдання які може запропонувати вчитель: Дізнайтеся ціну кожного із сувенірів у гривнях. Якою буде вартість покупки у гривнях всіх їстівних сувенірів ? Скільки потрібно грошей, щоб купити всі запропоновані сувеніри ? Які сувеніри ви зможете придбати якщо у вас 20 EUR ? Ви можете на сувеніри витратити не більше 500 грн, то які із сувенірів ви можете придбати?

Сувеніри з Угорщини Кубик -рубик Магнітик Салямі Кришталь Вишивка Матьо Фарфор 5 EUR = ____ ГРН 1 EUR = ____ ГРН 12 EUR = ____ ГРН 18 EUR = ____ ГР...
Слайд № 16

Сувеніри з Угорщини Кубик -рубик Магнітик Салямі Кришталь Вишивка Матьо Фарфор 5 EUR = ____ ГРН 1 EUR = ____ ГРН 12 EUR = ____ ГРН 18 EUR = ____ ГРН 25 EUR = ____ ГРН 9 EUR = ____ ГРН

Сувеніри з Німеччини Баварські колбаски Лускунчик Жувальні цукерки Нюрнберзькі пряники Статуетка ведмедя Марципани 19 EUR = ____ ГРН 5 EUR = ____ Г...
Слайд № 17

Сувеніри з Німеччини Баварські колбаски Лускунчик Жувальні цукерки Нюрнберзькі пряники Статуетка ведмедя Марципани 19 EUR = ____ ГРН 5 EUR = ____ ГРН 8 EUR = ____ ГРН 1 EUR = ____ ГРН 12 EUR = ____ ГРН 15 EUR = ____ ГРН

Сувеніри з США Статуя свободи Ковбойська шляпа Індіанська атрибутика Арахісове масло Шоколад Кленовий сироп 4 USD = ____ ГРН 9 USD = ____ ГРН 1 USD...
Слайд № 18

Сувеніри з США Статуя свободи Ковбойська шляпа Індіанська атрибутика Арахісове масло Шоколад Кленовий сироп 4 USD = ____ ГРН 9 USD = ____ ГРН 1 USD = ____ ГРН 6 USD = ____ ГРН 14 USD = ____ ГРН 11 USD = ____ ГРН

Сувеніри з Франції Ейфелева вежа Зацукровані фіалки Лімозька фарфор Фуа-гра Круасани Каштани 5 EUR = ____ ГРН 8 EUR = ____ ГРН 1 EUR = ____ ГРН 28 ...
Слайд № 19

Сувеніри з Франції Ейфелева вежа Зацукровані фіалки Лімозька фарфор Фуа-гра Круасани Каштани 5 EUR = ____ ГРН 8 EUR = ____ ГРН 1 EUR = ____ ГРН 28 EUR = ____ ГРН 7 EUR = ____ ГРН 9 EUR = ____ ГРН

Сувеніри з Туреччини Око Фатіми Турка Кераміка Рахат-лукум Щербет Карбовані вироби 3 USD = ____ ГРН 15 USD = ____ ГРН 5 USD = ____ ГРН 9 USD = ____...
Слайд № 20

Сувеніри з Туреччини Око Фатіми Турка Кераміка Рахат-лукум Щербет Карбовані вироби 3 USD = ____ ГРН 15 USD = ____ ГРН 5 USD = ____ ГРН 9 USD = ____ ГРН 2 USD = ____ ГРН 18 USD = ____ ГРН

Купівля Назва валюти Продаж 31,6 EUR 32,6 28,2 USD 29,1
Слайд № 21

Купівля Назва валюти Продаж 31,6 EUR 32,6 28,2 USD 29,1

Можливі варіанти карток: Картка 1 Працівник банку: Вітаю вас у нашому банку , чим я можу вам допомогти? Клієнт: Я хочу обміняти іноземну валюту у г...
Слайд № 22

Можливі варіанти карток: Картка 1 Працівник банку: Вітаю вас у нашому банку , чим я можу вам допомогти? Клієнт: Я хочу обміняти іноземну валюту у гривні. Працівник банку: Яка у вас валюта? Клієнт: 40 доларів. Працівник банку: Загальна сума, яку ви отримаєте, - ________ гривень. Клієнт: Я з вами__________( згоден, не згоден)

Можливі варіанти карток: Картка 2 Клієнт: Доброго дня ! Мені потрібно здійснити обмін валюти. Я маю 800 гривень. Скільки євро я можу отримати ? Пра...
Слайд № 23

Можливі варіанти карток: Картка 2 Клієнт: Доброго дня ! Мені потрібно здійснити обмін валюти. Я маю 800 гривень. Скільки євро я можу отримати ? Працівник банку: Ви отримаєте ________ євро. Клієнт: Скільки ви сказали? За моїми підрахунками я отримаю ___________ євро.

За допомогою таких карток легко організувати парну роботу в класі, привчати учнів перевіряти один одного, а також не боятися творчо опрацьовувати з...
Слайд № 24

За допомогою таких карток легко організувати парну роботу в класі, привчати учнів перевіряти один одного, а також не боятися творчо опрацьовувати завдання . (учням можна пропонувати складати свої діалоги ).

Громадянська відповідальність
Слайд № 25

Громадянська відповідальність

За допомогою таких карток легко організувати парну роботу в класі, привчати учнів перевіряти один одного, а також не боятися творчо опрацьовувати з...
Слайд № 26

За допомогою таких карток легко організувати парну роботу в класі, привчати учнів перевіряти один одного, а також не боятися творчо опрацьовувати завдання . (учням можна пропонувати складати свої діалоги ).

Дякую за увагу!
Слайд № 27

Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.