Особливості навчання учнів старшої школи

Опис документу:
Проблеми адаптаційного періоду учнів десятого класу та шляхи вирішення соціально-психологічної дезадаптації, яка потребує індивідуальної роботи Надання учням інформації для роздумів, яка буде мати високий ступінь проблемності, забезпечить вільний вибір і необхідність визначення власної точки зору, як провідна ідея соціалізації старшокласників

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Особливості навчання учнів старшої школи  
Слайд № 1

Особливості навчання учнів старшої школи  

Навчальна діяльність для учнів старших класів є засобом реалізації життєвих планів, тому вона спрямована на структурну організацію і систематизацію...
Слайд № 2

Навчальна діяльність для учнів старших класів є засобом реалізації життєвих планів, тому вона спрямована на структурну організацію і систематизацію індивідуального досвіду шляхом його розширення і поповнення. У цьому віці навчальна інформація може бути осмислена самостійно і учні здатні самі вибирати форми отримання інформації.

Сукупність фізіологічних, психологічних та соціальних реакцій, що лежать в основі пристосування організму особистості до зміни навколишніх умов жит...
Слайд № 3

Сукупність фізіологічних, психологічних та соціальних реакцій, що лежать в основі пристосування організму особистості до зміни навколишніх умов життя, спрямованих на створення передумов нормального функціонування в незвичних умовах проживання і діяльності.   АДАПТАЦІЯ

соціальна адаптація пристосування людини до умов соціального середовища, яке передбачає: адекватне сприйняття навколишньої дійсності і самого себе;...
Слайд № 4

соціальна адаптація пристосування людини до умов соціального середовища, яке передбачає: адекватне сприйняття навколишньої дійсності і самого себе; адекватну систему відносин і спілкування з оточуючими; здатність до праці, навчання, організації дозвілля та відпочинку; здатність до самообслуговування і самоорганізації; мінливість (адаптивність) поводження відповідно до очікування інших.

Проблема адаптаційного періоду десятикласників неадекватне сприйняття навколишнього світу і власної особистості може виявлятися в зниженні конструк...
Слайд № 5

Проблема адаптаційного періоду десятикласників неадекватне сприйняття навколишнього світу і власної особистості може виявлятися в зниженні конструктивності поведінки, частих афективних реакціях, виникає пригніченість і депресія. Подібний стан прийнято кваліфікувати як соціально-психологічну дезадаптацію, яка потребує індивідуальної роботи

Основне завдання учителя в період адаптації надати учням інформацію для роздумів, яка буде мати високий ступінь проблемності, забезпечить вільний в...
Слайд № 6

Основне завдання учителя в період адаптації надати учням інформацію для роздумів, яка буде мати високий ступінь проблемності, забезпечить вільний вибір і необхідність визначення власної точки зору.

Рекомендації вчителям Будуйте навчальний процес так, щоб учні сприймали профільне навчання як можливий у майбутньому вид діяльності. Переконуйте, щ...
Слайд № 7

Рекомендації вчителям Будуйте навчальний процес так, щоб учні сприймали профільне навчання як можливий у майбутньому вид діяльності. Переконуйте, що успішність навчання залежить лише від самих учнів, їх готовності брати на себе відповідальність за своє майбутнє.

Для підвищення згуртованості класу, формування навичок групової взаємодії, пропонуйте учням розв’язувати спільно проблемні ситуації та обов’язково ...
Слайд № 8

Для підвищення згуртованості класу, формування навичок групової взаємодії, пропонуйте учням розв’язувати спільно проблемні ситуації та обов’язково аналізувати результати своєї роботи, визначати причини невдач та успіхів. Порівнюйте роботу учня з його попередніми роботами, а не з роботами інших. Уникайте критики учнів при свідках.

Не наполягайте на відповідях біля дошки тих дітей, які виявляють тривожність. Краще об'єднуйте їх у групи. Надавайте можливість учням висловлювати ...
Слайд № 9

Не наполягайте на відповідях біля дошки тих дітей, які виявляють тривожність. Краще об'єднуйте їх у групи. Надавайте можливість учням висловлювати свої думки. Підтримуйте їх індивідуальність та впевненість. Якщо дитина робить щось неправильно, не кричіть і не вказуйте що робити, а намагайтеся пояснити можливі варіанти вирішення проблеми і нехай дитина сама обере той варіант, який підходить їй найбільше

Рекомендації батькам Допоможіть дитині обрати майбутню професію, але не робіть це за неї, не тисніть на її вибір. Діліться власним досвідом, не заб...
Слайд № 10

Рекомендації батькам Допоможіть дитині обрати майбутню професію, але не робіть це за неї, не тисніть на її вибір. Діліться власним досвідом, не забувайте, що Ви колись теж були старшокласниками. Пам’ятайте, виховуючи старшокласника, не потрібно робити все за нього або навпаки залишити один на один зі своїми проблемами, а будьте готові йти з ним разом, йти поруч, іноді – трішки попереду, якщо потрібно,то спрямувати у потрібному напрямку.

Допоможіть дитині обрати майбутню професію, але не робіть це за неї, не тисніть на її вибір. Діліться власним досвідом, не забувайте, що Ви колись ...
Слайд № 11

Допоможіть дитині обрати майбутню професію, але не робіть це за неї, не тисніть на її вибір. Діліться власним досвідом, не забувайте, що Ви колись теж були старшокласниками. Якщо дитина робить щось неправильно, не кричіть і не вказуйте що робити, а намагайтеся пояснити можливі варіанти вирішення проблеми і нехай дитина сама обере той варіант, який підходить їй найбільше. Пам’ятайте, виховуючи старшокласника, не потрібно робити все за нього або навпаки залишити один на один зі своїми проблемами, а будьте готові йти з ним разом, йти поруч, іноді – трішки попереду, якщо потрібно,то спрямувати у потрібному напрямку.

http://school124.edu.kh.ua корисні поради батькам старшокласників http://teacher.at.ua/ вчитель вчителю, учням та батькам http://ostriv.in.ua Шкіль...
Слайд № 12

http://school124.edu.kh.ua корисні поради батькам старшокласників http://teacher.at.ua/ вчитель вчителю, учням та батькам http://ostriv.in.ua Шкільний портал “Острів знань” http://www.solnet.ee Дитячий портал http://nvk3.se-ua.net Поради психолога Інтернет ресурси:

Дякую за увагу!
Слайд № 13

Дякую за увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00