Основні прийоми використання музикотерапевтичних технологій в роботі з дітьми.

Опис документу:
Звернення музиканта - педагога до музикотерапії розширює його професійну компетентність, дозволяє глибше зрозуміти сенс процесів, що відбуваються у психіці людини при спілкуванні з музикою. Музикотерапія - одна з найдавніших прикладних форм застосування музичного мистецтва в людському суспільстві. Незбагненні цілющі властивості музики відзначались ще в глибокій давнині і не втратили своєї сили впродовж тисячоліть до сьогодні.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Основні прийоми використання музики (музикотерапія) у ЗЗСО
Слайд № 1

Основні прийоми використання музики (музикотерапія) у ЗЗСО

«Музика не тільки фактор облагороджуючий, виховний. Музика - цілитель здоров'я ». Володимир Михайлович Бехтерєв
Слайд № 2

«Музика не тільки фактор облагороджуючий, виховний. Музика - цілитель здоров'я ». Володимир Михайлович Бехтерєв

Музикотерапія (музична терапія) — це процес міжособистісного спілкування, у якому кваліфікований музикотерапевт застосовує музику та всі сторони її...
Слайд № 3

Музикотерапія (музична терапія) — це процес міжособистісного спілкування, у якому кваліфікований музикотерапевт застосовує музику та всі сторони її впливу — фізичну, емоційну, інтелектуальну, соціальну, естетичну і духовну — з метою покращення чи збереження здоров’я дитини

Теоретична база музикотерапії порівняльне музикознавство музична естетика прикладне музикознавство теорія музики музична акустика медичні дисципліни
Слайд № 4

Теоретична база музикотерапії порівняльне музикознавство музична естетика прикладне музикознавство теорія музики музична акустика медичні дисципліни

1918 рік - у Колумбійському університеті (США) музикотерапія вперше з’явилася як навчальна дисципліна 1961 рік - у Великобританії (Лондон) була роз...
Слайд № 5

1918 рік - у Колумбійському університеті (США) музикотерапія вперше з’явилася як навчальна дисципліна 1961 рік - у Великобританії (Лондон) була розроблена перша навчальна програма з музикотерапії 1975 рік - в Лондоні був заснований Центр музичної терапії Кінець ХІХ – початок ХХ століття – з’являються перші наукові праці що досліджують механізм впливу музики на людину 1913рік - в Росії було засновано «Товариство для визначення лікувально-виховного значення музики і гігієни»

Музикотерапевтична індустрія вплив окремих музичних інструментів на живі організми вплив музики великих геніїв людства індивідуальний вплив окремих...
Слайд № 6

Музикотерапевтична індустрія вплив окремих музичних інструментів на живі організми вплив музики великих геніїв людства індивідуальний вплив окремих творів композиторів вплив на організм людини традиційних народних напрямків в музиці вплив на організм людини традиційних сучасних напрямків в музиці перинатальна музикотерапія

Відмінності Навчання музиці Музикотерапія Музикає метою сама пособі Музикаєзасобомдлядосягненняпевнихзмін Закритийнавчальнийпроцес Відкритийпроцеср...
Слайд № 7

Відмінності Навчання музиці Музикотерапія Музикає метою сама пособі Музикаєзасобомдлядосягненняпевнихзмін Закритийнавчальнийпроцес Відкритийпроцесрозвиткуіекспериментування Змістмузичноїосвітитематизованийзапрограмою Змістмузикотерапіїєдинамічний Цілінавчаннямузикиєзагальнимидлявсіх Цілімузикотерапіїіндивідуалізованійспецифічні Діяльністьпринавчаннімузиціплануєтьсядляудосконаленнявиконаннямузичноготвору Якістьвиконаннярозглядаєтьсячерез призмудосягненнятерапевтичногоефекту Непроводитьсяпопередньогооцінювання Проводитьсяоцінюванняпочатковогостануідаєтьсяхарактеристикавідноснодинамічнихцілей Керуєвчительмузики Учитель- терапевт Вчительпередає учневі наперед визначений зміст навчання і мотивує до набуття знань, вмінь та навичок Міжучителеміучнемвибудовуєтьсяспівпрацядлядосягненнятерапевтичнихцілей

С п і л ь н е ●Музикаєосновнимробочимелементом ●Музикаємовоюізасобомспілкування ●Встановлюєтьсяміжособистіснийзв’язокміж вчителем/музикотерапевтомі...
Слайд № 8

С п і л ь н е ●Музикаєосновнимробочимелементом ●Музикаємовоюізасобомспілкування ●Встановлюєтьсяміжособистіснийзв’язокміж вчителем/музикотерапевтоміучнем/пацієнтом ● За мету ставитьсядосягненняпевнихрезультатів ●Обидвапроцесиєсистематичними,тобтомаютьнамір, організаціюіздійснюютьсянарегулярнійоснові ●Передбаченапрактикамузичноговиконання

Індивідуальні Групові Музикотерапевтичні сеанси
Слайд № 9

Індивідуальні Групові Музикотерапевтичні сеанси

Аспекти корекційної дії музики: емоційне активування в ході вербальної взаємодії; розвиток навичок міжособистісного спілкування - комунікативних фу...
Слайд № 10

Аспекти корекційної дії музики: емоційне активування в ході вербальної взаємодії; розвиток навичок міжособистісного спілкування - комунікативних функцій та здібностей; розвиток естетичних потреб.

Пасивна Активна Інтегративна Форми музикотерапії
Слайд № 11

Пасивна Активна Інтегративна Форми музикотерапії

комунікативна реактивна регулятивна Пасивна форма музикотерапії - підтримка взаємних контактів; - взаєморозуміння і довіра досягнення катарсису зни...
Слайд № 12

комунікативна реактивна регулятивна Пасивна форма музикотерапії - підтримка взаємних контактів; - взаєморозуміння і довіра досягнення катарсису зниження нервово-психічної напруги

Нью-ейдж (англ. New Age, в перекладі «нова ера») — жанр музики з розслаблюючим і легким звучанням. Нью-ейдж поєднує інструменти та прийоми, характе...
Слайд № 13

Нью-ейдж (англ. New Age, в перекладі «нова ера») — жанр музики з розслаблюючим і легким звучанням. Нью-ейдж поєднує інструменти та прийоми, характерні для електронної музики (особливо ембієнту) і етнічної музики (world music), і характеризується, як правило, низьким темпом, використанням легких і піднімаючих настрій мелодій. Ця музика часто використовується для релаксації, медитації і стимулювання творчості .

написання музики відтворення музики імпровізації за допомогою голосу імпровізації за допомогою музичного інструменту Активна форма музикотерапії
Слайд № 14

написання музики відтворення музики імпровізації за допомогою голосу імпровізації за допомогою музичного інструменту Активна форма музикотерапії

Інтеграційна форма музикотерапії малювання під музику пантоміма музично-рухливі ігри пластична драматизація під музику створення віршів, малюнків, ...
Слайд № 15

Інтеграційна форма музикотерапії малювання під музику пантоміма музично-рухливі ігри пластична драматизація під музику створення віршів, малюнків, оповідань після прослуховування музики інші творчі форми роботи

Музикотерапевтичні технології вокалотерапія; ритмотерапія; логоритміка; музичні рухливі ігри; музичні імпровізації; пальчикова гімнастика; артикуля...
Слайд № 16

Музикотерапевтичні технології вокалотерапія; ритмотерапія; логоритміка; музичні рухливі ігри; музичні імпровізації; пальчикова гімнастика; артикуляційна гімнастика; психогімнастика; музикування

Ерготропна музика – це музика в якій переважає: пунктирний ритм; іде поступове прискорення; основний лад – мажорний; мають місце дисонанси; найбіль...
Слайд № 17

Ерготропна музика – це музика в якій переважає: пунктирний ритм; іде поступове прискорення; основний лад – мажорний; мають місце дисонанси; найбільш поширенним динамічним відтінком є форте; надмірне акцентування; штрих «стокатто», тобто відривисто; відмова від звичайних ладотональних співвідношень; виділення дисонансу.

Трофотропна музика - це музика в якій переважає: менш ударний, підкреслений ритм; переважає мінорний лад; багато консонансів (благозвучних звучань)...
Слайд № 18

Трофотропна музика - це музика в якій переважає: менш ударний, підкреслений ритм; переважає мінорний лад; багато консонансів (благозвучних звучань); невисока гучність; перевага легато; ніжність і кантиленність, наспівність мелодії; гармонічність.

“Танцюючий олівець” Фрактальний метод аналітичної діагностики
Слайд № 19

“Танцюючий олівець” Фрактальний метод аналітичної діагностики

  • 10.08.2019
  • Музика
  • Дошкільнята, 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас
  • Презентація
  • 164
  • 0
  • 15
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності практичного психолога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн