Орієнтовні тексти завдань "1 кЛАС"

Опис документу:
Орієнтовні тексти завдань для перевірки навчальних досягнень учнів 1 класу з навчання грамоти ( початкова школа) Дуже стане у нагоді вчителю початкових класів цікаві завдання на кожну літеру українського алфавіту.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Орієнтовні тексти завдань

для перевірки навчальних досягнень

учнів 1 класу

з навчання грамоти

( початкова школа)

(

Диктант букв

А о а О у У і и І И м н М Н

Диктант складів, слів

Ми,ау, он,мі,мо,уа,ім,ам, ну,нам, мама,мамі, Інна, Ніна.

Речення для списування

Іван на ниві. А он Інна і Ніна.

Словниковий диктант

Лан, лин, мала, мало, луна, воли, вила, млин, лимон, малина, Алла, Ніла, Ліна.

Речення для списування

Он Алла і Ліна. Вони малі. У Алли лимон. А в Ніли малина.

Диктант

Мама мила лимони. У Валі малина.

Словниковий диктант

Оса,сом,сім,сам,сум,сон,ніс,ліс,лис,син,сова,сало,сила,сіно,слон,насос,соус,смола,слива,слово,масло,солома,ананас,сани,Слава,Сава,Суми.

Речення для списування

У мами сини Іван і Сава. Сава носив сіно. Іван ловив сомів, Мама солила сало. А он Ніна. У Ніни сливи. Вони сині.

Диктант

Сумно сому самому.

Творче списування

Вставити літеру «с».

Он .о.на. На .о.ні .ова.

Словниковий диктант

Мак, сік, коло, каса, кіно,ліки, кава, клас, квас, вінок,вікно, колос, кусок, кусав, косив, кавун, кіоск, осика, окуні, миска, сумка, наука, лавка, високо, колиска, Микола, Оксана, коник, вовк.

Речення для списування

Коло ниви ліс. У лісі високі сосни. А он осики, калина.

Диктант

У класі Оксана і Клава. Вони мили вікна.

Словниковий диктант

Суп,липа, піна, пилка, палка, лампа, папка,співи, пісні, писав, півник, сопілка, співав, Павло, Панас, Поліна, Пилип, мавпа, пісок, поні.

Речення для списування

Алла липку поливала. Поліна купила масло і молоко. Панас писав слова. Пилип плавав. Павло купив у кіоску папку.

Диктант

У Пилипа калинова сопілка. Вона нова. Оксана співала пісні.

Творче списування

Змінити слова за зразком

Сосна –сосни, липа - …,осика - … .

Словниковий диктант

Рак, рис, сир, рама, рука, ріка,кора, нора, ірис, марка, парк, курка, ранок, ринок, ріпка,просо, косар, лікар, ворона, сорока, корова, рослина, комар, Роман, Лариса, Марина, Ірина, прапор, крапка, крик, кролик, арка, роса, рулон.

Речення для списування

На полі корови. У корів молоко. Корови: му! Молока кому? Роману і Олі, Варварі і Миколі.

Диктант

У Ірини руса коса. Лікар виписав ліки. На руку сів комар. Роман приніс нові марки. Лариса рвала моркву.

Творче списування

Вставити пропущені слова

На ниві … . У лікарні … . У парку … . На полі … .

Слова для довідок: косар, лікар,осики, корови.

Словниковий диктант

Кіт,тато,сито, лото,ноти,порт, спорт, торт, сорт, плита, котик, нитка, літак, стіл, сітка, листок, місток, тарілка, ворота, лопата, молоток, ластівка, квіти, Тарас, Тимур, Наталка, світ, світло, рот, трактор, парта, салат, квиток, вівторок, Світлана.

Тексти для списування

Мама місила тісто. Наталка мила тарілки, вилки. Тато писав листи. А Тарас склав лото.

У кімнаті котик. Він коло столу. Котику, он молоко!

Диктант

Віктору тато купив лото. Наталка мотала нитки. Тимур літав літаком у Литву.

Творче списування

Вставити літеру «т».

Кі.,міс.,плі.,.варини, .арас, .аксі.

Словниковий диктант

Село, море, поле, овес, орел, степ, екран, клен, сквер, весна, вареник, метелик, лелека, лев, колесо, Олена, Семен, Петро, Олекса, Рівне.

Тексти для списування

У Тернополі сквери, парки. Там липи, клени, тополі. Петро у парку ловив метеликів.

В Олени, Олекси та Семена нове лото. Вони склали картинку. А потім принесли екран. На екрані орел.

Диктанти

Олена ліпила вареники. Овес росте на полі. Лариса і Олена у степу. Тут квіти, трави. Олена сплела великі вінки. Високо пролетів орел.

Творче завдання

Записати відгадки до загадок

Рукавом махнув – дерева зігнув. (Вітер)

Через воду стежечка, а води не перейдеш. ( Веселка)

Словниковий диктант

Сад,мед, дим, вода, двері, дерево, долина, посуд, ведмеді, народ, садівник, смородина, Дніпро, Дмитро, Одарка, Данило, Даринка, лід, середа, диван, родина, понеділок, листопад, Демид.

Текст для списування

Тут дім. Коло дому дерева. Он сад. У саду дерева, квіти. Дід Данило садівник. Він садив смородину. А Даринка полола квіти.

Диктанти

Одарка витирала посуд. Ледарів у нас нема. Дніпро – велика ріка. У відрі вода. Діти підмели двір.

Творче списування

Вставити літеру «д».

Са.івник са.ив .ерева. .іти носили .рова у .ім.

Словниковий диктант

Зима, мороз,замок, залізо,зерно,звірі, завод,козак,зірка,казка,озеро,казали, ковзани, возити, звук, морозиво, Зіна, Ліза, Назар.

Тексти для списування

Зіна і Ліза у лісі. Там кували зозулі. Зіно, коло сосни лосі!

Назарові тато купив ковзани. А в Тараса нові санки. Весело взимку усім!

Диктанти

Над озером зорі. Ліза пасла козу Зірку. Дід розказував казки.

Творче списування

Вставити літеру «з».

Ков.ани, На.ар,Лі.а, .іна, моро., ві.,ко.а.

Словниковий диктант

Карась, лось, окунь, пень, день, сіль, осінь, рись, кріль, кінь, дідусь, опеньки, промінь,тінь, льон,синька, Василь, Петрусь, березень, квітень, травень, липень, серпень, вересень, Львів.

Тексти для списування

Мама доньку колисала. Мама пісеньку співала.

Василько та Івась – друзі. Вони разом у лісі. Зараз осінь. Коло пеньків опеньки.

Творче списування

Вставити літеру «ь».

Олен.,пен.,пал.то, кріл., опен.ки, пал.ма.

Творчий диктант

Записати слова так, щоб вони називали один предмет.

Окуні, карасі, дні, кролі, коні, промені.

Словниковий диктант

Дуби, верба, брат, бузок, баран, булава, азбука, банани, робота, робітник, кубики, барабан, білка, берізка, Борис, Буратіно.

Диктанти

У берізки біла кора. Буратіно продав азбуку. На узліссі ростуть дуби.

Списування

Скоромовка. Купив бегемот бегемотикам ботики.

Творче списування

Дописати загальну назву до груп слів.

Дуб, береза, верба - … . Окунь, карась, короп - … . Зебра, слон, ведмідь … .

Словниковий диктант

Гора,гуси, горб, ігри, гарбуз, город, глобус, виноград, голова, нога, горобина, подруга, друг,берег, погода, горло, голка, грудень, газета,газ, грім,дорога, Галина, Гнат, Ігор. Богдан, Олег, Ольга.

Диктанти

На городі ростуть огірки, помідори, гарбузи. Галинка вибрала огірки. А мама засолила на зиму.

У саду поспів виноград. Зробимо з нього сік.

До вікна прилетіли голуби. Ігор нагодував голубів.

Списування

Скоромовки. На горі дуби, під дубами гриби. Галка сіла на палку. Палка вдарила галку.

Словниковий диктант

Аґрус, ґава, ґанок, ґулька, ґніт, ґудзик, ґедзь, ґрунт, дзиґа, ґеґлотати.

Списування

Скоромовка. Гава на ґанку пекла запіканку.

Диктанти

Гуси в лузі ґелготали. На дерево сіла ґава. Дзиґа весело крутилась.

Орієнтовні тексти завдань для перевірки навчальних досягнень учнів з навчання грамоті

Кінець І семестру

Робота1

-Написати під диктовку вивчені літери:

М, у,л,О,а,і,К,п,В.

-Написати склади:

Лу, во,ка, от,си,ін, гу.

-Написати під диктовку слова:

Літо, танок, калина, дитина.

-Списати речення з друкованого тексту:

На просі роса.

Робота2

-Списати з друкованого тексту:

Лука рвав ріпку. Наталка мила тарілки. Лариса варила вареники.

Записати звукову модель слів:і варіант-ріпку; ІІ варіант-мила.

Диктант

Оса, лис, сон, сі, спі, коса, ото, дім,лелека, вода.

Лев, лис, вовк – звірі.

Словниковий диктант

Учні, сонечко, час, човен, задача, річка, ніч, чоботи, черевики,лисичка, горобчик, чорнило, ручка, рівчак, підручник, овочі, курча, білочка, Черкаси, Чернігів.

Творче списування

Розмістити речення у такому порядку,як відбувалися події.

Телесик несе рибку. Човник пливе до берега. Дід зробив човник. Мати несе обід.

Попереджувальний диктант

Тато подарував Ользі нову ручку. Учні записали задачу. Через річку збудували міст. Була темна ніч.

Словниковий диктант

Чай, чайка, майка, лійка, гайка, зайчик, гайок, мій, піймати, сойка, йдемо, байка, іній, Йосип, Андрій, Сергій, Матвій, Надійка.

Списування

Зайчику, зайчику, мій братчику! Не топчи городика!

Гайку,гайку, дай гриба і бабку!

Пізній листопад-буде сувора зима.

Попереджувальний диктант

У дворі великий квітник. Марійка й Валерій полили квіти. Красивий квітник!

Творче списування

До слів першого рядка добрати слова з другого рядка і записати словосполучення.

Білий, добрий, срібний, смачний.

Іній, сніг, чай, друг.

Словниковий диктант

Хор, мох,тихо, хата, горіх,хвіст, хмари, халва, холодно, хвилі, муха, сухий, хліб, ходили, хвилина, комаха, Харків, Захар.

Списування

Без охоти нема роботи. Тхір хитрого лиса перехитрив. Сірий вовк і хитрий лис повтікали в тихий ліс.

Попереджувальний диктант

Хлопчики збирали горіхи. Не кидайсь хлібом! Коло хати ростуть дерева. Взимку птахам холодно.

Творче списування

Вставити літеру «х».

Смі.,мо.,.ата, кожу., .алат, му.а.

Вибірковий диктант

Записати слова з буквою «х» у дві колонки:1)на початку слова;2)всередині слова.

Хмара,птахи, халат, вуха, комаха, холод.

Словниковий диктант

Ягоди, ялина, маяк, пояс, якір, яблуко, яма, баян, пісня, рядок, лялька, сяйво, тягне, Яна, Ясочка, Яків, Зоя, Надя, Леся.

Творче списування

Вставити літеру «я».

.ків,.рина, .на,.ся,Марі.,Вікторі., Зо., Волод. .

Списування

Пиляв Пилип поліна з лип, притупив пилку Пилип.

Розвивайся, звеселяйся, моя рідна мово.

Ялинка ясними вогнями яскраво світиться й сія.

Попереджувальні диктанти

Зоя і Леся – подруги. Вони вчаться в одному класі. Зоя захворіла. Леся принесла подрузі смачні яблука.

Володя ходив до лісу. Там він збирав ягоди, горіхи, гриби. Біля ясена хлопчик побачив диких каченят.

Словниковий диктант

Жук, жито, журавлі, жолудь,жоржина, жаба, книжка. Пиріжок,коржик, урожай, ожина,журнал,кажан, пожежа, лижі.

Списування

Журавлі, журавлі, колесом. Колесом! Жатка жваво жито жне. Два вужі, як два ножі, блиснули на сонці. Книжка вчить, як на світі жить.

Попереджувальні диктанти

Бабуся пекла пиріжки і коржики.

Бережіть кожну хвилину!

Яків живе в Житомирі. Разом з друзями він був у Карпатах. Там хлопчики бачили стрімку річку, високі гори. Подорож сподобалась.

Журавлі летять у вирій. Діти стежать за птахами.

Жоржини - красиві квіти. Олесь поливав жоржини. Вони виросли високі!

Творче списування

Вставити літеру «ж».

Ли.і, ні.ка, кни.ка, .ук, ву. .

Словниковий диктант

Шпак,шуба,шишка,шапка, шовк,шерсть,школа, школяр,шипшина, машина,

каша,миша, пташка, каштан,кошеня, вишивка, рушник, Шевченко, Сашко.

Списування

Де багато пташок, там нема комашок. На печі, на печі смачні та гарячі пшеничні калачі.

Диктанти

Ми тепер не просто діти, ми маленькі школярі!

Тиміш і Сашко разом ідуть до школи. Біля дороги зупинилися.Пропустили машини. Пішли до школи.

В горішнику горішина горішками обвішана.

Он наша школа. Біля школи каштани. Хороше нам у школі!

Творче списування

Вставити літеру «ш».

.ип.ина – важлива лікарська рослина. Тимі. Рвав .ип.ину . .ип.ина колола руки.

Словниковий диктант

Їжак,їжа,поїзд, поїхали, країна, твої, мої, гаї, Київ. Україна, їдальня.

Списування

Київ – головне місто України. Учні нашої школи їздили у Київ поїздом. Їх водили в парки і музеї.

Попереджувальні диктанти

Із садка в холодну пору поспішав їжак в комору. Їжак давно не їв,чистив ніженьки свої.

До Чорного моря ми їхали поїздом.

Творчий диктант

Записати слова так, щоб вони означали багато предметів.

Гай,сарай,трамвай,урожай,край.

Словниковий диктант

Цирк,циркуль, сцена,палац,цап, цапок,цукор, церква,сонце, цікаво, лисиця, танці, цибуля, олівці, ціна, праця, Чернівці.

Списування

Напекли млинців,покликали кравців,а кравець – за млинець, та й побіг у танець.

Творче списування

До слів першого рядка добрати слова з другого рядка і записати словосполучення.

Цікава, кольорові, широка,хитра, глибока, ласкаве.

Олівці, вулиця, книжка, сонце, лисиця, криниця.

Попереджувальні диктанти

З цукру роблять цукерки. Полуниці і суниці виглядали із травиці.

У місяця сестриця – ясна зіронька – зірниця. Цікаві справи довелось нам у школі робити.

Словниковий диктант

Юрта, юнга,весною, тюльпан, крючок, малюнок, любитиЮ юшка, ключ, Юлія, Юрій,Люда,Люба.

Списування

Тече вода із-за гаю

та попід горою.

Хлюпочуться качаточка

поміж осокою.

Попереджувальні диктанти

Пішла киця по водицю та й упала у криницю.

Люба і Юля пішли до гаю. Там співають птахи.

Юрко та Юхим пішли до річки. Хлопці купалися, ловили рибу. А потім зварили з риби юшку.

У Люди маленька грядочка. Вона посіяла моркву, посадила цибулю. Люда любить свою грядочку.

Словниковий диктант

Єнот, співає,приємно, радіє,заєць,синє, грає, літає,Єва,Євген,Євгенія.

Списування

Крил не має,а гарно літає. (Сніг)Гріє,гріє, припікає,всіх у воду заганяє. (Сонце)Хто спить, а очей не закриває?(Заєць)

Попереджувальні диктанти

Пролітає сніг,падає до ніг. Вітер в морі повіває і кораблик підганяє.

Творче списування

Записати прислівя. Підкреслити слова з буквою «є».

Хто багато читає, той багато знає. Праця людину годує, а лінь марнує. Ластівка день починає,а соловей кінчає. Як працюєш – так і маєш.

Словниковий диктант

Щука, щітка,дощ,кущ,лящ,щавель,ящірка, щиро, щедро, борщ,щічки, щасливі, блищить, хрущ, щиглик.

Попереджувальні диктанти

Прислів’я. Що знаєш, що вмієш, те за плечима не носити.

Загадка. Вдень тріщить, а вночі пищить. (Мороз)

Творче списування

До слів першого рядка добрати слова з другого рядка і записати словосполучення.

Прудка, смачний,нові. Щирий, щасливий,дрібний.

Щітки, ящірка, борщ. Дощ,день,друг.

Коментоване письмо

Щука – хижа риба. Вона нищить малих рибок. Тому щук у ставках виловлюють. Борис Пащенко зловив щуку і ляща.

Словниковий диктант

Фазан, фонтан, фарби, флокси, фабрика, футбол, професія, портфель, фанера, фільм, шафа, фрукти, жираф, Федір, Фросина, ферма, фермер, кефір, зефір, фірма, форма.

Попереджувальні диктанти

У сквері фонтан. Біля фонтану гралися діти. А на клумбах яскраві флокси.

Яблука, груші, сливи – фрукти. У фруктах багато вітамінів.

Вибірковий диктант

Виписати слова з буквою «ф».

Феді подарували фарби. Федорчин брат служить на флоті. Фіалка – пахуча квітка. Фазани – красиві птахи. В морі плавала форель.

Творче списування

Вставити літеру «ф».

.едір .есенюк - .ермер. Він має велику свино.ерму. .едора і .росина добре доглядають свиней.

Словниковий диктант

Дзеркало,дзиґа, ґудзик, кукурудза, дзвоник, дзюрчати, дзвенить, дзенькає.

Списування

Ми дзвіночки,лісові дзвіночки,славим день,

Ми співаєм, дзвоном зустрічаєм день, день!

Попереджувальні диктанти

У лісі чути дзвінкі голоси пташок. Кличе дзвоник нас до школи. Я можу сам пришити ґудзик. У долині дзюрчав струмок. На столі стоїть дзеркало. На полі росли сині квіти. Це дзвоники. Вони на вітрі дзенькали: дзень – дзень!

Словниковий диктант

Джміль,бджола, ходжу, сиджу,джерело, Джеря.

Списування

Бджілка весело літає,квітам вічка розтуляє, каже:

Годі ,квіти, спати,я прийшла медок збирати.

Попереджувальні диктанти

Джмелі загули над квітами. Хлопці пішли до джерела. З дупла вилетів рій бджіл. Бджола мала, а й та працює. Джерельце під вербою виблискує водою. Джерельна вода холодна.

Словниковий диктант

Сім’я,м’яч,в’юн,солов’ї, здоров’я,в’ється, хлоп’ята.

Попереджувальні диктанти

Я знаю багато прислівїв. Хлоп’та наловили вюнів. Нас у сімї пятеро. Сімя вечеря коло хати. Бабуся звязала Демяну рукавички. Діти гралися на подвірї.

Тексти для контрольного списування

Дзвінок. Учні заходять у клас. Почався урок. Йосип читає про лісових звірів. На екрані учні бачать вовка, зайця, лисицю. А он білочка. Вона гризе горішки. (25 слів)

Прийшла зима. Всюди пухнастий сніг. На дереві годівниці. Демян і Василь годували птахів. Хлопчики сипали крихти, зерно. Діти люблять пташок.

(20 слів)

Моя країна – Україна

Моя рідна країна – Україна. Це красива європейська країна. Наш народ добрий і співучий. Наша земля родюча і квітуча. (18 слів)

Великий поет

Поліна Михайлівна розповіла дітям про Тараса Шевченка. Великий український поет народився в селі Моринці. Його життя було важким. Діти читали вірші Шевченка. (22 слова)

Контрольні диктанти

Горобець

Була сніжна і морозна зима. Голодний горобчик сидів на гілці. Де шукати їжу? Раптом він почув веселі голоси синиць і побачив, що на гілці висить годівничка, повна пшона.(28 сл.)

Дідусь і Василько

Дідусь знає багато цікавих історій. А Василько обожнює їх слухати. Дідусь і Василько справжні друзі. (15 сл.)

Каштан

На подвірї росте велике дерево. Це каштан. Його квіти, наче великі свічки. Влітку він дає нам тінь. Восени із колючих кожушків визирають каштанчики.(23 сл.)

Зразки завдань для опитування

I. Проводиться у кінці першого півріччя.

Обсяг роботи — до 12 слів.

Списати з рукописного шрифту (з дошки).

У класі парти. Петрик писав слова.

2. Скласти звукові моделі слів, що є назвами зображених предметів. (на дошці прикріплені предметні малюнки.) ’

Сливи, стіл.

3. З поданих складів утворити і записати слова.

ни, тва, ри; то, міс; со, ка, ро.

4. Записати малі літері, які позначають голосні звуки.

II. Проводиться у середині другого півріччя.

Обсяг роботи — до 18 слів.

1. Списати з друкованого шрифту (з таблиці чи книги) речення з 3—4 слів

2. Записати під диктовку слова.

Море, вінок, Олена, газета, день.

3. Змінити слова за зразком: лебеді — лебідь.

1 варіант: лосі — ...; II варіант: друзі —...;

карасі — ...; кролі —....

4. Дописати загальні назви до груп слів.

I варіант: Дуб, береза, верба —....

II варіант: Окунь, короп, сом —....

IІІ. Проводиться після букварного періоду.

Обсяг роботи — до 20 слів.

І рівень

1.Списати з рукописного шрифту (з дошки).

Ми були на морі. Там тепло. Я і Борис купалися.

(Інші тексти: 1. Ми вчимо рідну мову. Наша мова чудова. 2. Україна-

рідний край. А ми — українці. 3. Тиша живе у лісі. Вона ходить м’яко. Злякати її легко.)

2.Поділити слова на склади (дужками знизу), позначити наголос. (Слова подаються на дошці друкованими літерами.)

Школа, журнал, урожай, якір, малюнок.

(Інші групи слів: сорока, дятел, сойка, горобець; бджола, комар, оса,

гедзь; ялина, дуб, смерека, явір.)

II рівень

Записати під диктовку слова.

Місто, луг, Юрась.

(Іншігрупи слів: річка, площа, Харків; дівчинка, учень, Марія; рука, палець, Дніпро.)

Записати звукові моделі слів, що є назвами зображених предметів. Орел, лебідь.

(Інші групи слів: овес, льон; зірки, сонце; шафа, ліжко.)

III рівень

1.Графічний диктант. (Учні записують схеми речень під диктовку.)

Настала весна. Все навколо зеленіє.

(Інші тексти: 1. Чому стало тепло? Прийшла весна!

2. Ми навчилися читати. Уже прочитали багато книжок.

3. Навесні Ігор посадив берізку. Хлопчик доглядає деревце. А ти

Посадив своє дерево?)

2. Подумати, яку першу літеру пропущено у слові. Записати утворені імена.

.ем’ян, .етро, .тепан, .икола.

(Інші групи слів: .лена, .етяна, .адія, .оряна; .рина, .еся, .гор, .митро; .ндрій, .льга, .ксана).

IV рівень

Скласти речення зі слів кожного рядка, записати їх.

на, живемо, ми, Україні.

прекрасний, край, це.

землю, дуже, ми, любимо, свою.

(Інші групи слів:

1. Є, котик, у, Мурчик, мене.

котика, у, пухнастий, дуже, хвостик.

любить, клубочком, гратися, він.

2. Ліс, у, весна, прийшла.

одяглися, дерева, у, вбрання, зелене.

джмелі, гудуть, та, комахи, інші.

3. Темна, насунула, хмара.

блискавка, спалахнула.

рясний, пішов, дощ.)

ІV. Підсумкова робота за перший клас.

Обсяг роботи — до 22 слів.

I рівень

1.Записати речення під диктовку.

Катя та Оля були у парку. Там багато дерев.

(Інші тексти: 1. Мої друзі побували у Києві. Вони відвідали театр. 2. Діти ходили у ліс. Вони збирали квіти. Яків побачив зайчика.)

2.Списати з друкованого шрифту.

Восени Василько посадив тюльпани. Вони зацвітуть навесні.

(Інші тексти: 1. Я повісив на ясені шпаківню. У ній поселилися шпаки.

2. Наша Галя — трудівниця. Вона в мами помічниця. 3. Пташки піснями зустрічають день. У гаю закувала зозуля. Голуб піднявся у небо.)

II рівень

1. Скласти звукові моделі слів, що є назвами зображених предметів.

Мак, льон, жито.

(Інші групи слів: літо, осінь, весна; сосна, бук, ялина; чайка, шпак, голуб.)

2.Вставити пропущені слова. (Речення подані на дошці друковані шрифтом.)

Морква росте на .... Білочка живе у ....

(Інші речення: 1. Бабуся сіяла ... . Дідусь садив ... . 2. Ми збирали в лісі.... З дерева злетів .... 3. Євген написав ... . Ярина читає ....)

III рівень

1. Вставити пропущені літери. (Слова подані на дошці друкованим шрифтом).

Учен., кре.да, .жак, а.рус.

(Інші групи слів: ред.ка, .дальня, т.льпан, за.чик; ячмін., по.зд, ли сиц., їдал.ня, Ки.в, урожа., пісн..)

2. Записати ознаку до назви предмета.

Огірок (який?)... . Помідор (який?)....

(Інші слова: школа (яка?) ... , будинок (який?) ... , сонце (яке?) ... хмара (яка?) ..., вовк (який?)..., лисичка (яка?)....)

IV рівень

І. Скласти і записати речення за сюжетним малюнком

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
2
міс.
0
5
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!