і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Інтернет-олімпіади як засоби мотивації учнів
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

НУШ. Тиждень 29. Розробка уроку . "Звірі"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок .Звірі

Мета уроку: сформувати поняття «звірі», учити визначати основні ознаки звірів; учити розпізнавати найпоширеніших звірів рідного краю.

Очікувані результати: учні повинні називати основні ознаки звірів, наводити приклади звірів різного краю; учні повинні розпізнавати їх на малюнках; учні повинні пояснювати поділ звірів за способом живлення.

Обладнання і матеріали:ілюстрації із зображенням звірів.

Тип уроку: комбінований.

  • 1. Організаційний момент

1.1. Привітання, фізкультхвилинка.

1.2. Перевірка присутності учнів: кількість за списком _____, кількість присутніх на уроці ______, відсутніх _______.

1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.

  • 2. Актуалізація опорних знань

2.1. Повідомлення синоптиків.

2.2. Бесіда.

— Що необхідно тваринам для життя?

— Які групи тварин ви знаєте?

— На які групи можна поділити тварин за способом живлення?

  • 3. Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми уроку

Розв’язування кросворда

  • 4. Розширення та систематизація набутих знань

4.1. Виділення основних ознак звірів. Постановка проблеми.

На дошці — ілюстрації із зображенням різних звірів.

Учням пропонується порівняти, чим відрізняються і чим схожі ці тварини. Виділити основні ознаки звірів. (Учні називають: шерсть, зуби, 4 кінцівки.)

— А до якої групи належать кити, дельфіни, тюлені?

Адже в них немає лап, а у китів і дельфінів — хутра. За допомогою учителя робиться висновок: головна ознака звірів — те, що вони вигодовують своїх малят молоком.

4.2. Розповідь учителя з елементами бесіди з демонстрацією слайдів або ілюстрацій.

На Землі налічується понад чотири тисячі видів звірів. В Україні їх 108 видів.

Звірі відрізняються одне від одного зовнішнім виглядом, будовою тіла, розмірами. Найбільшим є синій кит. Довжина його тіла сягає 33 м, а маса — 150 тонн. А маленька землерийка важить усього 2 грами, а довжину має 4 см.

Тіло більшості звірів укрите хутром (за винятком китів та дельфінів, а в дикобразів і їжаків — голками). Хутро захищає звірів від холоду. На зиму звірі линяють, змінюючи хутро на більш тепле і світле. А зайці і зовсім змінюють колір на білий — так зручніше маскуватися від ворогів.

— Де живуть звірі? (У лісах, у степах, у горах, у водоймах, під землею.) Залежно від того, де живуть звірі, змінюється і форма їхнього тіла. У дельфінів, китів і тюленів кінцівки перетворились на ласти. У кажанів між передніми і задніми кінцівками утворилась шкіряна перетинка, схожа на пташині крила.

— На які групи можна поділити звірів за способом живлення? (Рослиноїдні, хижаки, всеїдні.)

— Назвіть представників звірів кожної групи.

— Навесні у звірів народжуються малята, яких вони вигодовують молоком, турбуються про них, навчають добувати їжу, доки ті не стануть самостійними.

Улітку та восени деякі звірі роблять припаси на зиму.

— Назвіть цих тварин (білки, миші, ховрахи).

— Чи знаєте ви, які тварини впадають у сплячку? (Ведмідь, їжак, борсук.)

— А які звірі всю зиму зайняті пошуками їжі?

— Які звірі живуть поряд із людиною? Як їх називають? (Свійські.) Що людина отримує від них?

4.3. Практична робота. Розпізнавання звірів на ілюстраціях.

Гра «Я знаю цього звіра»

На дошці — зображення тварин. (Бажано за кількістю пар учнів.) Один учень з пари виходить до дошки, розповідає коротко про тварину, називає її, знімає ілюстрацію і віддає її сусідові по парті. (Наприклад: Це — кріт. Він живе під землею, харчується корінцями рослин, черв’яками та личинками.)

Друга частина гри: до дошки виходять учні із зображенням тих звірів, про яких говорить учитель. (Наприклад: хижаки, свійські, рослиноїдні, ті, хто живуть у лісі, ті хто робить запаси на зиму тощо.)

4.4. Робота в групах. Створення абетки звірів. Перемагає група, яка запише в абетку найбільше звірів.

  • 5. Підбиття підсумків уроку

Прийом «Мікрофон»

— Що ви дізнались про звірів?

3

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
НУШ. Тиждень 29. Розробка уроку . "Звірі" Мета уроку: сформувати поняття «звірі», учити визначати основні ознаки звірів; учити розпізнавати найпоширеніших звірів рідного краю, розвивати вміння розпізнавати звірів.
  • Додано
    16.04.2019
  • Розділ
    НУШ
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    149
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    41
  • Номер матеріала
    YC934547
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти