Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

нуш . тиждень 10. . Ранкова зустріч «Театр емоцій»

Різне

Для кого: 1 Клас

22.10.2018

960

30

0

Опис документу:
нуш . тиждень 10. . Ранкова зустріч «Театр емоцій». Протягом тижня розглядають питання Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр? проводимо : Діалог у парах. Вправа «Інтерв’ю», Вправа «Знаємо – хочемо дізнатися – дізналися»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр?

І. Ранкова зустріч «Театр емоцій»

«Дружне коло». Вітання

Зберіть дітей у коло. Привітайтеся з учнями та попросіть їх привітатися один з одним, використовуючи різні вітальні слова (доброго ранку, привіт, 11 салют, добридень, вітаю, доброго здоров’я, здоров був), наголосіть на дотриманні звертальної форми (Марійко, Васильку, Тарасе, Назарику).

Вправа “Дзеркало”.

А що то за віконце чарівне,

Яке мені показує мене?(Дзеркало).

Анатолій Бортняк

Попросіть учнів назвати себе та показати по черзі, як вони виявляють свої емоції в одному зі станів (коли радіє, дивується, сумує). Наприклад: «Я – Оленка. Я радію ось так...», «Я – Максим. Я дивуюсь ось так…», «Я – Тетянка. Я сумую ось так...». Коли дитина «зображує» свої емоції, інші – як у дзеркалі – пробують повторити «відображення». По закінченню вправи подякуйте усім спільними оплесками. Зверніться до дітей із запитанням:

У якому місці можна почути аплодисменти?

Щоденні новини.

  • Сьогодні понеділок,… листопада.

  • Який день тижня за порядком? Скільки днів має тиждень? З яких чисел складається 7?ЯК УТВОРИЛОСЯ ЧИСЛО 7? Де ви стикались із числом 7? (казки «Білосніжка і семеро гномів», «Вовк і семеро козенят», веселка, ноти, листок каштану, 7 чудес світу та інше).

Представлення загальної теми тижня. Вправа «Банани». Зверніть увагу учнів на запис на дошці:

ПОТЕНЕАДІТЛОКР

  • Тема нашого тижня зашифрована. Закресліть у цьому рядку назву сьогоднішнього дня тижня й отримаєте назву теми тижня1.

ТЕАТР

  • Цю вправу радимо робити пропедевтично й тільки тоді, коли більшість дітей знає літери.

Запитайте дітей, з якої букви починається слово «понеділок» та запропонуйте потренуватися в її написанні.

Матеріали для дітей. Додаток 1

12

ІІ. Діалог у парах. Вправа «Інтерв’ю»

Запропонуйте учням об’єднатися парами, щоб спробувати себе в ролі журналістів. Кожен у парі спробує дізнатися якомога більше про партнера, ставлячи запитання: «Чи був/ була ти у театрі?», «Якщо був/була, то де? коли?», «Що сподобалося або не сподобалося у театрі?», «Що запам’яталося?», «Що здивувало?», «Чи сам/сама має досвід гри у виставі?».

Вправа «Крісло автора»

Діти за бажанням діляться почутим або розповідають про себе. Дуже важливо дати можливість висловитися дітям, які вже мали досвід участі у театралізації.

ІІІ. Вправа «Знаємо – хочемо дізнатися – дізналися»

Після здобутої рефлексії щодо власного емоційного досвіду знайомства з театром попросіть дітей подумати над тим, що вони вже знають про театр. Для підсилення дидактичного ефекту занотовуйте висловлювання дітей у колонку «Що я знаю про театр» за допомогою символів, піктограм, малюнків, друкованих опорних слів. Після цього попросіть учнів подумати, які вони мають запитання з цієї теми. Спочатку вони можуть звернутися до того, що їм відомо та відзначити, де їхні знання є неповними. Занотуйте їхні запитання у стовпчик «Що я хочу дізнатись про театр».

ІV. Робота з театральною афішею. Читання та обговорення афіші, знаходження та опрацювання необхідної інформації

Вправа «Інтрига»

Покажіть учням афішу й запитайте, чи знають вони, що це таке та з якою метою ви її показуєте. Поспілкуйтесь з дітьми, ставлячи запитання:

1.

Як ти думаєш, куди запрошує нас ця афіша? Що дає тобі підставу зробити

такі висновки?

2.

Яке дійство запропоновано тобі відвідати?

13

  1. Де відбувається це дійство?

  2. Якого дня відбудеться вистава? О котрій годині розпочинається?

Попросіть дітей знайти на циферблаті годинника час, вказаний на афіші, порахувати різницю з тим часом, що показує годинник. Запропонуйте дітям потренуватися в написанні цифри або цифр, які містяться в тексті на афіші.

V. Створення візуального словника. «Стіна слів» за темою «Театр»

Розпочніть з дітьми створення «стіни слів» – аркуша великих розмірів, на якому фіксуються нові слова, візуалізовані відповідним малюнком, світлиною чи піктограмою.

Попередньо перед уроком на стіні у класі на видному для дітей місці (на висоті дитячих очей) кріпиться аркуш цупкого матеріалу (ватман, пластик) із написом теми: «Театр».

  • е а т р

«Стіна слів» створюється протягом усього тижня й може використовуватися при потребі як універсальний навчальний ресурс для роботи зі словом/словами (прочитати певні слова за заданим завданням, поділити слова на склади, записати обрані слова, скласти словосполучення, речення, коротке повідомлення, есей тощо).

Приготуйте малюнки, світлини, піктограми-символи із зображенням об’єктів, атрибутів, пов’язаних із театром. Запропонуйте дітям розпізнати та назвати зображене. По черзі розміщуйте зображення на «стіні слів», підписуючи самостійно або ж залучаючи дітей (якщо вони виявляють бажання) друкованими літерами («СЦЕНА», «ВИСТАВА», «АКТОР», «ГЛЯДАЧ», «ЗАЛ», «МАСКА»).

VІ. Вправа «Знайди свій ряд і місце»

На дошці – схематичне зображення глядацької зали (7 рядів по 7 місць у кожному). Запропонуйте дітям потренуватися знаходити свої місця відповідно до зазначених номерів ряду та місця.

Для цього учні беруть квитки та по черзі знаходять «своє місце» у «глядацькій залі», заповнюючи його записом відповідної цифри, що відповідає номеру, зазначеному на квиткові. (Учитель заздалегідь готує48 квитків; крім квитка, у якому вказані 7 ряд, 7 місце). Коли учні заповнять «місця» цифрами, залишиться два вільних «віконечка» (7 ряд, 7 місце). Запитайте дітей, яку цифру залишилося вписати. Ознайомте дітей із числом «7», його кількісним значенням, місцем у числовому ряді

(можна скористатися схемою глядацької зали).

Матеріали для дітей. Додаток 2

Глядацька зала

Ряд

М і сц я

Потренуйтеся у написанні цифри «7».

VІІ. Міні - проект «Плануємо похід до театру». Робота в групах

Повідомте дітям, що зараз вони спробують себе в ролі менеджерів, які організовують похід до театру. Такі люди називаються логістами. Поцікавтесь, чи знають учні, що роблять люди цієї професії.

(Менеджери-логісти допомагають якнайкраще організувати якусь справу, у нашому випадку – похід/поїздку до театру).

Роздайте дітям стікери різних кольорів (4 або більше кольорів, залежно від кількості робочих груп) та запропонуйте об’єднатися у групи.

Оголосіть завдання для груп.

визначення маршруту (обговорити, чи є в місті театр, якщо немає

постійного театру, то де його можна організувати);

планування часу (скільки часу нам потрібно на відвідини театру, якщо

вистава триває 2 години, поїздка автобусом в один бік – 1 година, час на

перерву та екскурсію театральними залами – 1 година, ласування морозивом

у театральному кафетерії й обговорення вистави за столом – 1 година);

з’ясування вартості квитків на шкільну виставу для сім’ї кожного учня,

якщо квитки на благодійному ярмарку коштують 2 грн. для дитини, 3 грн. –

для дорослого;

створення правил поведінки в театрі.

Подбайте, щоб у кожній групі діти мали всі необхідні ресурси (аркуші, фломастери, маркери, шаблони-заготовки тощо).

Прослухайте та обговоріть результати роботи в групах. Нотатки вивісьте на видному місці й наголосіть, що звернетесь до них наступного дня перед відвідуванням театру.

VІІ. Рефлексія «Чому люди ходять до театру?». Вправа «Незакінчені речення»

Підводячи підсумки підготовчої роботи, запропонуйте дітям подовжити речення: «Люди ходять до театру, бо…».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.