Нетрадиційні техніки малювання з дітьми дошкільного віку.

Образотворче мистецтво

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

24.03.2019

1147

0

34

Опис документу:
Діти люблять малювати, старанно опановують навичками роботи з різними інструментами і образотворчими матеріалами, освоюють окремі прийоми і способи малювання, але при створенні власних робіт образотворчі і виразні навички дітей частіше залишаються на середньому рівні, багато композицій виділяються мізерністю змісту, штампами. .
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття з малювання в групі раннього віку «Друзі золотої рибки» (малювання на харчовій плівці)

Мета: ознайомити з нетрадиційними технічними вміннями «пальчикового малювання» на харчовій плівці; учити акуратно використовувати фарби під час «пальчикового малювання»; закріпити знання про кольори; розвивати впевненість у своїх можливостях; спонукати до мовленнєвого спілкування; сприяти розвитку уяви, фантазії, творчого мислення, самостійності; виховувати цікавість до занять з малювання, доброзичливість, готовність співпрацювати в колективі.

Матеріал: «акваріум» з намальованими долоньками рибками, рибки, вирізані з картону та нанесеною на них фарбою, покриті харчовою плівкою, «золота» (жовта) рибка, серветки.

Хід заняття:

І. Організаційний момент.

Психогімнастика

  • Доброго ранку, сонце привітне,

  • Доброго ранку, небо блакитне

  • Доброго ранку, в небі пташки,

  • Доброго ранку тобі і мені.

  • Малята, я запрошую вас до подорожі на нашому веселому потязі. (діти під музику шикуються один за одним за вихователем )

ІІ. Мотивація.

- Щодня ми подорожуємо групою, завжди дізнаємось про щось нове, цікаве.

- Подивіться, хто нас сьогодні зустрічає на галявинці? (на пеньку сидить котик з відерцем, у якому «золота» (жовта) рибка.

- Котику, яка в тебе гарна рибка. Діти, а якого вона кольору? (відповіді дітей)

Їй дуже не зручно у твоєму відерці, давай вона буде мешкати в нашому акваріумі. «Випускаємо» рибку до акваріуму.

- Рибка: у вас тут дуже гарно, але мені сумно без друзів!

- Малята, давайте намалюємо нашій гості нових друзів-маленьких рибок.

ІІІ. Продуктивна діяльність.

Діти сідають за столи.

- Малята, у вас на столах лежать фарби. Якого вони кольору? (білого, червоного, жовтого, зеленого. Відповіді дітей)

- На що схожа біла фарба? (на сніг сніжинки)

-А на що схожа жовта фарба? (на сонечко, кульбабки)

-А зелена? червона?

- Ці фарби допоможуть нам у малюванні рибок.

Давайте підготуємо наші пальчики до роботи:

  • Рибки весело пірнали

В чистій, свіженькій воді, (руки над столом, долоні вниз, торкнутися кожним пальчиком столу)

То зіжмуться, розіжмуться, (руки стиснути в кулачки)

То зариються на дні (струснути кистями рук)

  • Біля кожного з вас лежить рибка з нанесеною фарбою. Малювати ми будемо пальчиками,не занурюючи їх у фарбу.

Показ виконання роботи.

  • Малювати треба акуратно, щоб не зіпсувати плівку, розгладжувати фарбу пальчиком, не нігтями.

За вашою роботою буде спостерігати котик, він теж хоче навчитися так малювати.

Під час малювання підтримувати дітей, їх творчі прояви, заохочувати до малювання, створювати емоційне піднесення процесу малювання.

Діти малюють під спокійний музичний супровід.

IV. Підсумок.

По закінченню роботи похвалити дітей за чудові малюнки за самостійність, акуратність. Запропонувати дітям «випустити» в акваріум до золотої рибки нових друзів, яких намалювали діти. Звернути увагу, що котику теж сподобалися роботи малят. Запросити Мурчика на гостини у садочок. Разом з котиком діти на потязі повертаються у садочок.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця