Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК “ГРА ПО - НОВОМУ, НАВЧАННЯ ПО - ІНШОМУ”

Трудове навчання

Для кого: Дорослі

16.03.2021

126

3

0

Опис документу:
АНОТАЦІЯ: даний посібник може бути використаний при викладанні предмету “Технологія приготування їжі з основами товарознавства” в професійно-технічних навчальних закладах. Використання в практиці ПТНЗ таких ігрових форм і методів навчання як ділові ігри, аналіз конкретних ситуацій, мозкова атака дозволить істотно підвищувати і розвивати у здобувачів освіти творчі здібності, самостійність в прийнятті рішень і оволодінні науковопрактичними навичками.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Державний професійно - технічний навчальний заклад

Мазурівський аграрний центр професійно - технічної освіти”

НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК

ГРА ПО - НОВОМУ, НАВЧАННЯ ПО - ІНШОМУ”

Мазурівка, 2021

УКЛАДАЧ: Костельна Світлана Петрівна – викладач спеціальних дисциплін з професії “Кухар”, “Кондитер”, “Пекар”, спеціаліст І категорії

РЕЦЕНЗЕНТИ: методист Вінницького ОНМЦ - Глущенко Ганна Миколаївна

АНОТАЦІЯ: даний посібник може бути використаний при викладанні предмету “Технологія приготування їжі з основами товарознавства” в професійно-технічних навчальних закладах.

Розглянуто на засіданні методичної комісії

Протокол № 2 від 02 лютого 2021 р.

ВСТУП

Сьогоднішній і завтрашній світ, який є взаємопов’язаним та динамічним, означає, що здобувачі освіти, зростаючи, опановуватимуть нові сучасні вміння та матимуть потребу навчатися упродовж усього життя. Ми знаємо, що навчання через гру є вирішальним для здорового розвитку дитини, а отримання знань та вміння мислити разом із розвитком особистих якостей вкрай необхідні, аби бути успішними в майбутньому.

Наша мета полягає у сприянні розвитку творчих та вмотивованих здобувачів освіти, що мають володіти ключовими компетентностями і наскрізними вміннями, які знадобляться їм у сучасному світі. Це основні висновки, які висвітлюють важливість навчання через гру для розвитку дитини.

Одним із слабких місць традиційного навчання є здобувачів освіти при високій односторонній активності викладача. Пріоритетним напрямом вирішення цієї проблеми є розробка пропозицій по підвищенню і розвитку творчих здібностей здобувачв освіти в процесі навчання у ПТНЗ.

Ефективним способом інтенсифікації творчого процесу може бути застосування в навчальному процесі ігрових форм і методів навчання. Висока ефективність ігрових методів навчання обумовлена істотними перевагами в порівнянні з традиційними. Деякі з них хотілося б виділити особливо: – наочність наслідків рішень, що приймаються. Розглянемо деякі з форм і методів проведення ігрових занять, які дозволяють активізувати творчий процес. Серед них провідне місце займають ділові ігри. Ділова гра – одна з найбільш складних форм ігрових занять, в процесі яких імітується колективна професійна діяльність. Ділові ігри мають характеристики, які властиві для ігор взагалі: вони відрізняються динамізмом обстановки, повторюваністю кроків, складним поєднанням можливих альтернатив дії, стискуванням часу при прийнятті рішень.

Таким чином, використання в практиці ПТНЗ таких ігрових форм і методів навчання як ділові ігри, аналіз конкретних ситуацій, мозкова атака дозволить істотно підвищувати і розвивати у здобувачів освіти творчі здібності, самостійність в прийнятті рішень і оволодінні науковопрактичними навичками.

ЗМІСТ

  1. Урок- конкурс “Спритний кухар”.........................4

  1. Професійно - розважальне шоу “Хто найрозумніший” професія “Кухар”.........................14

  1. Урок - конкурс “Кращий кондитер” на тему: “Технологія приготування пісочних тістечок “Корзинка з білково-заварним кремом”.................26

  1. Урок - конкурс “Майстер-шеф 18”.....................36

  1. Урок - змагання на тему: „Страви і гарніри з круп, бобових і макаронних виробів”......................................................................49

Урок - конкурс «Спритний кухар»

Мета заходу: розвивати логічне мислення, творчість, працьовитість, впевненість у власних силах; вдосконалювати уміння творчо працювати в команді: спостерігати, аналізувати, порівнювати, узагальнювати різні факти; виховувати інтерес та почуття поваги до обраної професії, довести, що професія кухаря – це постійний пошук, нескінченна творчість та винахідливість.

Методична мета: активізація розумової та професійної діяльності учнів при застосуванні інформаційних технологій на позаурочних заходах; створення конкурсних завдань таким чином, щоб учні намагалися вирішувати їх самостійно, що сприяє максимальній активності учнів при проведенні заходу.

Форма проведення заходу: конкурс

Методичне,дидактичне та технічне забезпечення:відео проектор, ноутбук, білий екран, презентації, інструменти та інвентар для виконання конкурсних завдань.

Ведучий 1:

Кафедра харчового профілю завершує свій тиждень професійної майстерності конкурсом «Спритний кухар».

Гостей дорогих ми вітаємо щиро,

Стрічаємо з хлібом, любов’ю і миром.

Для людей відкрита хата наша біла.

Тільки б жодна кривда в неї не забігла.

Хліб ясниться в хаті, сяють очі щирі,

Щоб жилось по правді, щоб жилося в мирі.

Вітаємо всіх гурманів і ласунок, що зібралися в цьому залі.

В конкурсі «Спритний кухар» беруть участь три команди:

І команда - учні групи №8 – «Черпаки»;

ІІ команда - учні групи №18 – «_______________»

ІІІ команда - учні групи №19 – «_______________»

А щоб змагання було чесним, ми пропонуємо журі почесне.

І зараз я представлю склад журі, яке буде оцінювати наш конкурс:

Ястремський О.М – заступник директора з НВР;

Корба Л.А. – заступник директора з ТН;

Слюсар І.А. – методист;

Насіковський М.В – старший майстер;

Ганущак М.О. – голова метод. комісії з професії «Кухар, кондитер, пекар».

Конкурс складається з 5 етапів:

І етап – конкурс «Калейдоскоп»

ІІ етап – конкурс «Швидкі руки»

ІІІ етап – конкурс «Спритні руки»

ІV етап – конкурс «Ласунчик», конкурс капітанів

V етап – конкурс мистецький «Вернісаж»

Команди, ви готові?

Бере початок гра.

Ми вам усім бажаємо

Ні пуха, ні пера!

То ж розпочнімо наш перший етап - конкурс «Калейдоскоп»

Конкурс «Калейдоскоп»

(за основу взято ідею телепередачі «Найрозумніший»)

Вам потрібно відповісти на 10 питань по трьох темах, це «Овочі» - зелений колір, «Риба та рибні продукти» - синій колір, «М'ясо та м’ясні продукти» - жовтий колір. Під білими кольорами знаходяться питання зі сфери загальних знань з санітарії і гігієни, устаткування виробництва та з питань охорони праці.

Щоб визначити теми команд, прошу капітанів підійти до мене і жеребкуванням витягнути свій колір.

Тема І-ої команди «________________________________» _____________колір

Тема ІІ-ої команди «________________________________» _____________колір

Тема ІІІ-ої команди «_______________________________» _____________колір

Командам пропонується подивитися (зосередитись) протягом 30с на екран, на якому зображено 40 квадратів із цифрами: по 10 квадратів – синіх, 10 – жовтих, 10 – зелених та 10 – білих.

Потрібно запам’ятати кольори відповідних квадратів. Відповідно до кольору команди під квадратами такого ж кольору знаходяться питання теми.

За правильну відповідь на питання своєї теми команда отримує - 2 б.

За правильну відповідь на питання суперника - 3б.

За правильну відповідь на загальні питання - 1б.

Прошу по одному учаснику вийти з команди.

Готові? Увага на екран……. (музика)

Віталій вибирай ……..

Слідуючий…….

Просимо журі оголосити бали за І етап, конкурс»Калейдоскоп»

Ведучий: Непогано команди позмагалися, але цього недостатньо для визначення сильнішого, тому перейдемо до другого етапу -конкурс «Швидкі руки».

Але насамперед відгадайте загадку:

«Під землею народилась і для борщу згодилась.

Мене чистять, ріжуть, труть,

смажать, варять і печуть»

(Картопля).

Цей конкурс практичний і визначить хто швидше, якісніше та професійніше начистить картоплю.

Ведучий: З кожної команди потрібно знову по одному учаснику. Перед вами організовано робочі місця по обробці картоплі. Потрібно очистити картоплю з найменшим відсотком відходів (враховуючи сезонність, а це – 30 % з 1.11 по 31.12 місяць), якісно і швидко.

За швидкість команда отримає – 2 бали; за якість – 3 бали і за професійність – 5 балів.

То ж до роботи!

Музика

Просимо журі оголосити бали за ІІ етап конкурсу «Швидкі руки». Дякую.

Продовжуємо наш ІІІ етап –конкурс «Спритні руки».

Кожному гравцю роздано інвентар та овочі. Ваше завдання – за 3 хв нарізати картоплю брусочками, соломкою та дольками.

Перемагає той, в кого буде найбільш правильно виконане завдання.

Все зрозуміло? Час пішов……музика

Просимо журі оголосити бали за ІІІ етап конкурсу «Спритні руки».

Дякую.

Йдемо далі, ІV етап – конкурс «Ласунчик» - змагання капітанів

Прошу капітанів вийти до мене.

Перед кожним капітаном буде страва. Вам потрібно із зав’язаними очима на дотик, запах і смак вгадати 6 харчових продуктів, які входять в дану страву. За кожну правильну відповідь отримаєте 2 бали, а за конкурс, в цілому, можна отримати - 12 балів.

Готові? Почали……

Музика

Просимо журі оголосити бали за ІV етап конкурсу «Ласунчик».

Дякую.

Ведучий: Смак і аромат страви мають першорядне значення. Але важливо приділяти увагу і естетичній стороні трапези. Адже в процесі споживання їжі беруть участь не тільки смакові рецептори, органи нюху, але і очі. Ось чому так важливе оформлення страв. Навіть одне фото красиво оформленої страви викликає прилив слини у ситої людини.

Ведучий: То ж наступний наш V етап - конкурс мистецький «Вернісаж» може виявити хто з вас володіє кращою зоровою пам'яттю та спостережливістю, кращими навиками оформлення простої страви.

Потрібно по одному учаснику з команди. На екрані протягом 30 сек вам буде продемонстрована презентація готової страви. Ваше завдання якомога точніше копіювати і відобразити побачене на тарілці.

На кожному робочому столі виставлені продукти якими ви зможете скористатися.

Учасники готові? То ж увага на екран.

Учасники працюють 2 хв……………………….музика

Просимо журі оголосити бали за V етап конкурсу мистецький «Вернісаж». Дякую.

Ведучий: Отож, поки журі підбиває підсумки всього конкурсу, вашій увазі пропонуємо послухати пісню про український борщ.

Ведучий: Є таке прислів’я: «Поганий той солдат, який не мріє стати генералом». Ви запитаєте, яке ж відношення воно має до вас? Найголовнішим приміщенням будь-якого ресторану чи кафе є кухня! А цар і бог на ній хто? Шеф-кухар!

Кожен кухар мріє коли - небудь зайняти цю посаду, але до неї ще треба дорости. Сподіваємося, що однією щаблиною у цій професійній кар’єрі cтав наш з вами конкурс.

І не забувайте, що досягнення кухаря залежать від таланту тільки на 50%. А інші складові успіху – активність, бажання вчитися і дізнаватися нове.

Отже, слово надається нашим шановним журі, для оголошення конкурсу «Спритний кухар».

І місце – команда ________________група №_____

ІІ місце – команда ________________група №_____

ІІІ місце – команда ________________група №_____

Дякую всім за увагу, а майстрам в/н кулінарного профілю за допомогу у підготовці і проведені даного конкурсу.

Професійно - розважальне шоу

Хто найрозумніший”

професія “Кухар”

Розглянуто на засіданні методичної комісії

Протокол № 3 від 03.11.2020р.

Підготовили:

викладач спецдисциплін Костельна С.П.

майстер в/н Грудецька Л.П.

Мазурівка, 2020

Анотація: вибір професії - це друге народження людини. Від того, наскільки правильно вибраний життєвий шлях, залежить суспільна цінність людини, її місце серед людей, задоволеність роботою, фізичне та нервово-психічне здоров'я, радість і щастя.

Задля зацікавленості учнів у обраній професії, закріплення теоретичних знань, умінь і навиків, я і пропоную проведення даного конкурсу. Також шоу - програма “Хто найрозумніший” допоможе у розвитку творчих здібностей обдарованих учнів.

Мета: зацікавити учнів обраною професією, закріпити теоретичні та практичні навики учнів, вчити учнів шукати відповіді на запитання в нестандартних умовах; розвивати уяву, кмітливість, логічне мислення; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги, вміння працювати єдиною командою.

Цілі та завдання: професія «Кухар» - найдревніша на Землі. Кухар-це знавець кулінарії, яка поринає своїм корінням в далеке минуле-туди, де горів вогонь жертовного вогнища, навколо якого збиралися древні люди.Від покоління до покоління передавали люди досвід приготування їжі.

      Майстерний кухар володіє таємницею поєднання смаків, використовує широку гаму запахів та ароматів, точно і вправно оздоблює смачні вироби. Їжа, за умови майстерного приготування, приносить людині справжню насолоду, піднімає настрій,  дарує здоров`я і довголіття. Можливо тому праця кухаря і привертає таку велику кількість бажаючих її опанувати. Недарма в народі кажуть: «Гарний кухар-вартий лікаря».

Оргкомітет та організатори конкурсу: конкурс підготовили викладач спецдисциплін Костельна С.П. та майстер в/н Грудецька Л.П. Оцінювати конкурс буде журі у такому складі:

  • Ястремський О.М - заступник директора з НВР;

  • Варчук А.С. - заступник директора з ВР;

  • Ніколайчук К.А - методист;

  • Поборончук В.С. - старший майстер.

Порядок та умови проведення: конкурс складається з 10 раундів:

1 раунд – «Візитка команд»;

2 раунд – “Гирлянда запитань”;

3 раунд – “Складання страв”;

4 раунд – “Хто Я”;

5 раунд - “Канапе від капітана”;

6 раунд - “Вночі на городі”;

7 раунд - “Вгадай пісню”;

8 раунд - “Звуки електроприладів”;

9 раунд - “По губах”;

10 раунд - “Попелюшка”.

Учасники конкурсу: учні групи №4: дві команди “Хлопці” та “Дівчата”

Матеріали для оцінювання: +

Критерії оцінювання: +

Ведуча 1. Доброго дня! Ми вітаємо Вас на професійно-розважальному шоу «Хто найрозумніший?»! Сподіваюсь, що Ви прийшли до нас із гарним настроєм, бажанням поділитися своїми думками, та готовністю до творчої співпраці.

Як Вам відомо, сьогодні ми розпочинаємо тиждень професійної майстерності. Де наші учасники мають показати свої знання, вміння працювати єдиною командою, допомагати один одному.

Ведуча 2. Хто розумніший - чоловіки чи жінки? Тисячі років людство шукає відповідь на це філософське питання. Та сьогодні ми переконаємося в тому, що дівчата не лише найчарівніша половина людства, а й найрозумніша.

Ведуча 1: Але і хлопці не пасуть задніх…. Адже відмінницями в школі є завжди дівчата, а керівні посади та депутатські крісла зазвичай займають чоловіки!

Ведуча 2: А я все одно переконана, що найрозумніші – дівчата, і ми сьогодні в цьому переконаємо усіх присутніх. Тож команда дівчат: капітан Іващук Катерина зі своїми найчарівнішими коліжанками __________, ___________, _______________.

Ведуча 1: Ми дуже раді, що у дівчат така сильна команда, але й команда хлопців нічим не гірша. Ото ж капітан Бойко Юрій зі своїми друзями ____________, _____________, _______________.

Ведуча 2: Так, суперники у нас гідні поваги. Але у нас є ще й верховний суддя цієї неперевершеної гри – наше журі.

Гру оцінюють поважне журі у такому складі:

  • Ястремський О.М - заступник директора з НВР;

  • Ніколайчук К.А - методист;

  • Поборончук В.С. - старший майстер;

  • Костельна С.П. - викладач спецдисциплін.

Тож нехай переможуть найсильніші!

Ведуча 1: Дуель поставить все на свої місця. Професійно-розважальне шоу складається із десяти раундів. Всі раунди оцінюються у балах, в залежності від надання правильних відповідей.

Ведуча 2: Все зрозуміло. Починаємо.

Ведуча 1: У нас залишилася одна незавершена справа – хто починає перший раунд?

Ведуча 2: Звичайно ж хлопці, як сильна половина людства!

Ведуча 1: Отже, перший раунд. Всім бажаю удачі та гарного настрою.

Ведуча 2: 1 раунд – «Візитка команд». Правила конкурсу: команди по черзі, використовуючи сценки, вірші, пісні, представляють свою команду.

Максимальна кількість балів - 5. Будь ласка, хлопці, прошу...(виступ хлопців)....

А зараз наша черга красуні.....(виступ дівчат)......

Шановне журі, хто у І раунді був кращим?

Ведуча 1: Розпочинаємо 2 раунд – “Гирлянда запитань”. Будь ласка, капітани виберіть одного учасника.

(Виходять учасники)

В цьому раунді ви повинні відповісти на питання. Правильна відповідь - 1 бал. А зараз ваша черга, дівчата, проявити знання.

Питання для дівчат:

  1. В чому подається суп-пюре (чаша-бульйонниця)

  2. Назвіть жир рослинного походження (рослинна олія)

  3. Які ви знаєте ппрості форми нарізування овочів? (соломка, брусочки, кубики, часточки, дольки)

  4. Назвіть напіфабрикати з рибної котлетної маси? (котлета, биточки, зрази, тюфтелі)

  5. Що таке субпродукти? (їстівні внутрішні органи)

Ну що, хлопці, покажемо свої знання?....

Питання для хлопців:

  1. В чому подається Борщ “Український”? (глибока тарілка)

  2. Назвіть жир тваринного походження? (смалець)

  3. Які ви знаєте складні форми нарізування овочів? (бочечки, груші, гребінці, зірочки).

  4. Назвіть страви з риби... (котлета, биточки, зрази, тюфтелі)

  5. На які групи поділяються овочі? (вегетативні і плодові)

Просимо журі оголосити бали за ІІ раунд.

Ведуча 2: Розпочинаємо 3 раунд – “Складання страв”. Будь ласка, капітани виберіть знову одного учасника. Правила конкурсу: за 90 с учаснику потрібно скласти меню обіду з трьох компонентів так, щоб усі страви розпочиналися на однакову літеру., але не повторювалися (Наприклад, борщ український, баранина з бобами, бісквітне тістечко до кави). Максимальна кількість балів - 3.

Почнемо з твоїх?

Ведуча 1: Хлопці, давайте вже відстріляємося та будем мати чистий спокій.

(хлопці відповідають)

Дівчатка, ваша черга......(дівчата відповідають)

Просимо журі оголосити бали за ІІІ раунд.

Ведуча 1: Розпочинаємо 4 раунд –“Хто Я”. Прошу знову одного учасника. Правила конкурсу: учасник повинен відгадати за 90 с “Хто Я” , за цією ширмою малюнок якогось героя і ви має право ставити різні запитання, а команда тільки відповідає “ТАК” чи “НІ”. Максимальна кількість балів - 1.

Прошу дівчата.... (Час пішов)

Хлопці тепер ми..... (Час пішов)

Просимо журі оголосити бали за ІV раунд.

Ведуча 2: Розпочинаємо 5 раунд – “Канапе від капітана”. Прошу капітанів вийти до нас. Правила конкурсу: за 90 с з наданих продуктів ви повинні приготувати канапе. Максимальна кількість балів - 1.

Дівчатка до роботи.....(Час пішов)

Хлопчики, ваша черга.......(Час пішов)

Просимо журі оголосити бали за V раунд.

Ведуча 1: Розпочинаємо 6 раунд – “Вночі на городі”. Правила конкурсу: за 60 с з завязаними очима потрібно вгадати максимальну кількість продуктів. Максимальна кількість балів - 6. Будь ласка, капітани виберіть знову одного

учасника.

Ну, що, хлопчики, йдемо на город? (Час пішов)

Дівчата, тепер ваша черга...... (Час пішов)

Просимо журі оголосити бали за VІ раунд.

Ведуча 2: Розпочинаємо 7 раунд - “Вгадай пісню”. Правила гри: Гравець виходить, отримує навушники й прослуховує пісню, за допомогою жестів та міміки показує назву пісні. Не можна говорити, показувати виконавця, необхідно тільки жестами показувати назву пісні. Максимальна кількість балів - 1. Просимо одного учасника з команди.

Почнемо з дівчат……(Пісня “А мій милий вареників хоче.........)

(МУЗИКА «…….»)

Ну от ось ми показали, як потрібно грати, тепер ваша черга.

Ну, що розпочнем, прошу учасника від хлопців.........(Пісня “Несе Галя воду” або “Сало” - Поплавський).

(Музика «….»)

Просимо журі оголосити бали за VІІ раунд.

Ведуча 1: Розпочинаємо 8 раунд - “Звуки електроприладів”. Правила конкурсу: за 90 с команда повинна відгадати звук електроприладів. Прослуховуючи звуки, і вгадавши його, натисніть на кнопку для надання правильної відповіді. У разі неправильної відповіді, бал надається соперникам. Правильна відповідь - 1 бал.

Хлопці розпочинаємо ми.....(чути звуки) (Час пішов)

Дівчатка, покажіть, як ви дружите з електроприладами.....(чути звуки) (Час пішов)

Просимо журі оголосити бали за VІІІ раунд.

Ведуча 2: Розпочинаємо 9 раунд - Раунд «По губах». Правила конкурсу: учасники одягають навушники. Там грає дуже голосно музика. Ведучий промовляє слово лише губами, а учасники по черзі повинні це слово вгадати. Виграє та команда, яка відгадає більше слів.

Тож починають хлопці.

Слова для хлопців : батон, шоколад, карамель, виделка, холодець, яблуко.

А зараз черга команди дівчат відгадувати слова

Слова для дівчат: корова, сир, помідор, слива, котлета, мастика.

Просимо журі оголосити бали за ІХ раунд.

Ведуча 1: Розпочинаємо 10 раунд - “Попелюшка”. Правила конкурсу: за 90 с учасник повинен відокремити і назвати види зернових культур. Максимальна кількість балів - 3.

Ну що, Попелюшки. Готові?........(Час пішов)

А тепер хлоці свою швидкість рук......(Час пішов)

Просимо журі оголосити бали за Х раунд.

Підсумки проведення конкурсу:

Ведуча 2: Професійно-розважальне шоу “Хто найрозумніший” пройшло в доброзичливій атмосфері, яскраво, азартно, весело, енергійно. Залишивши по собі добрі спогади та неперевершені емоції.

Ведуча 1: А зараз просимо журі оголосити переможців нашого шоу.

Визначення переможців:

Ведуча 2: Отже, переможцем у професійно-розважальному шоу “Хто найрозумніший” стала команда ________________.

Вітаємо всіх учасників.

Дякую за увагу!!!

Урок - конкурс “Кращий кондитер”

на тему:

Технологія приготування пісочних тістечок

Корзинка з білково-заварним кремом”

Розглянуто на засіданні методичної комісії

Протокол №3 від “3”жовтня” 2018 р.

Підготовила: Грудецька Леся Петрівна - майстер виробничого навчання з професії “Кухар”, “Кондитер”, “Пекар” ДПТНЗ “Мазурівський АЦ ПТО”.

Мазурівка, 2018

АНОТАЦІЯ: дана методична розробка орієнтована на самостійне випікання та оздоблення пісочних тістечок, на дружню та злагоджену працю в командах. Сприяє підвищенню мотивації навчання, формуванню пізнавального інтересу учнів до уроків виробничого навчання за спеціальністю “Кондитер”.

Методична розробка з професії “Кондитер” призначена для майстрів виробничого навчвання, викладачів та учнів професійно- технічних навчальних закладів.

ХІД УРОКУ

І. Організаційна частина – 3-5 хв.

Добрий день, шановні учні, та всі присутні тут.

Сподіваємося, що ви прийшли на урок із гарним настроєм, бажанням поділитися своїми думками та готовністю до творчої співпраці.

Бути кондитером – це професія,

Кондитер – це художник.

Кондитер – це скульптор.

Кондитер – це дегустатор,

Кондитер – це лікар,

Бути гарним кондитером – це талант.

І кому, як не вам, майбутнім кондитерам, розкривати його секрети.

Як вам відомо уже, у нас проходить тиждень професійної майстерності, де ви маєте показати свої знання, вміння працювати єдиною командою, тому ми сьогодні проводимо урок-конкурс «Кращий Кондитер».

Тема уроку-конкурсу: «Технологія приготування пісочних тістечок «Корзинка з білково-заварним кремом».

Мета: узагальнити отримані теоретичні знання, закріпити практичними вправами, розвинути ерудицію, аналітичне і логічне мислення, практичні вміння, виховати професіоналізм, самостійність, повагу до обраної професії.

У конкурсі беруть участь команда учнів групи №4 – «Родзинки» і команда учнів групи №19А – «Ягідки».

Оцінювати наші команди будуть журі:

Ястремський О.М – заступник директора з НВР;

Слюсар І.А. – методист;

Насіковський М.В – старший майстер;

Костельна С.П. – викладач спецдисциплін;

Ганущак М.О. – голова метод. комісії з професії «Кухар, кондитер, пекар».

Конкурс складається з 4 етапів:

1 етап – гра «Розминка»

2 етап – гра «Безпечне сонце»

3 етап – конкурс приготування виробів

4 етап – презентація виробу.

Команди

гра «Розминка»

1 бал

гра

«Безпечне сонце»

2 бали

конкурс приготування корзинок

30 балів

презентація

виробу

30 балів

Разом

«Родзин-ки»

«Ягідки»

Отже, І етап - ГРА «РОЗМИНКА»

Кожній команді буде задано по 5 питань. За кожну правильну відповідь дається 1 бал. Але якщо команда не відповідає на своє питання, то відповідає інша команда.

  1. Без чого не вдається замісити тісто?

(Без борошна)

  1. Пшеничне, гречане, житнє, кукурудзяне – це… (види борошна)

  2. Як підготовлюють яйця до використання ?

(Яйця миють у чотирьох ваннах. Перша ванна – тепла вода 10 хв., друга ванна – розчин кальцинованої соди, третя ванна - розчин хлорного вапна, четверта ванна – проточна вода.)

  1. Чому використовують велику кількість жиру і зовсім відсутня рідина при приготуванні пісочного тіста?

(Використання великої кількості жиру і відсутність рідини (окрім яєць), забезпечує підвищену крихкість і розсипчастість пісочного напівфабрикату. При розламуванні вироби з пісочного тіста розсипаються на дрібні « пісочні» крихти, від чого й походить назва тіста.)

  1. Спосіб приготування пісочного тіста за співвідношенням сировини.

(Пісочне тісто розрізняють за співвідношенням сировини: звичайне круте і м’яке або десертне, за введенням додаткових продуктів: шоколадне, горіхове, ванільне, сирне.)

  1. Назвіть асортимент виробів, які випікають зі звичайного пісочного тіста.

(Зі звичайного пісочного тіста випікають: печиво з різними посипками, пироги з начинками, тістечка, торти.)

  1. Що є основою білкових кремів?

(Основою білкових кремів є яєчні білки збиті з цукром)

  1. Яка температура приміщення повинна бути при приготуванні пісочного тіста?

(Тісто готують у прохолодному приміщенні 17-180 С). За більш високої температури жир розм’якшується, що погіршує пластичність тіста і ускладнює його формування.)

  1. Борошно якої клейковини використовують при приготуванні пісочного тіста?

(Борошно використовують з середнім вмістом ( 28-34 % ) клейковини (мала кількість клейковини – тісто сильно буде кришитися, а велика – затягуватися, внаслідок чого будуть вироби твердими і грубими).)

  1. Якої температури повинен бути жир для приготування пісочного тіста?

(Жир повинен бути холодним, але не замерзлим, з пластичною консистенцією і температурою 17-180 С (розтоплений жир – тісто буде при розкачуванні рватися, готові вироби – тверді і не крихкі. При збиванні замерзлого – можливо відокремлення вологи). Перед використанням поверхню жиру зачищають від жовтого шару і нарізають на шматочки.)

  1. З якими кристалами рекомендується використовувати цукор при приготуванні пісочного тіста?

(Цукровий пісок рекомендують використовувати з дрібними кристаликами (великі кристали погіршують якість виробу і утворюють темні плями на поверхні). Недостатня кількість цукру робить вироби затяжними, блідими, не крихкими, забагато-твердими і скловидними. Цукор найкраще додавати в тісто у вигляді цукрової пудри.)

12. Для чого використовують білкові креми?

(Білкові креми використовують для намазування на поверхню тортів і тістечок, прикраси їх, а також для наповнення трубочок).

13.Щоб у їжу не потрапили сторонні домішки, борошно треба …/просіяти/

14. Яка маса повинна бути тістечок ? (від 35 до 110 г)

Просимо журі оголосити бали за І етап.

Розпочинаємо ІІ етап – ГРА

«БЕЗПЕЧНЕ СОНЦЕ»

Для цієї гри, командам потрібно зривати по одній пелюстці і дати відповідь на питання по ТБ. За кожну правильну відповідь дається 2 бали. Якщо на питання не відповіщається, то бал не зараховується.

Просимо журі оголосити бали за ІІ етап.

Продовжуємо далі ІІІ етап - КОНКУРС «ПРИГОТУВАННЯ КОРЗИНОК»

Який оцінюється в 30 балів

На практичне завдання вам потрібно приготувати пісочне тістечко «Корзинка з білково-заварним кремом», а саме приготувати тісто, крем, сформувати виріб, спекти, оздобити і оформити для презентації.

Для цього конкурсу вам дається 2 години.

Шановне журі, вашим завданням буде оцінити роботу за такими критеріями:

  • Швидкість – 5 балів;

  • Якість – 10 балів;

  • Професійність – 15 балів.

Просимо журі оголосити бали за ІІІ етап.

Назва команди

Швид-кість

5 балів

Якість

10 балів

Професійність 15 балів

Разом

Родзинки

ІV етап - ПРЕЗЕНТАЦІЯ ВИРОБУ

Оцінюється в 30 балів

Просимо команди презентувати свій виріб.

Шановне журі, вашим завданням буде знову оцінити роботу за такими критеріями:

  • Професійність – 5 балів;

  • Оригінальність – 10 балів;

  • Акуратність – 15 балів.

Просимо журі оголосити бали за ІV етап.

Назва команди

Професійність

10 балів

Оригіналь-ність

10 балів

10 балів

Разом

Родзинки

Ягідки

Ось швидко сплинув час нашого конкурсу.

Сьогодні ви узагальнили отримані теоретичні знання, закріпили практичними вправами, розвинули ерудицію, аналітичне і логічне мислення, практичні вміння, виховали професіоналізм, самостійність та повагу до обраної професії.

Ми маємо надію, що у Вашому серці залишиться добрий слід. І всі свої знання Ви застосуєте в подальшому житті.

Отже, слово надається нашим шановним журі, для оголошення конкурсу «Кращий кондитер».

І місце – команда ______________група №_____

ІІ місце – команда ______________група №_____

Але нам хочеться ще відзначити учасників в таких номінаціях:

Міс «Швидкість» - __________________________

Міс «Професійність» - _______________________

Міс «Оригінальність» - ______________________

Міс «Спритність» - __________________________

Міс «Безпечність» - __________________________

Міс «Акуратність» - _________________________

Надіємся, що урок-конкурс вам сподобався.

Я вважаю, що мети уроку конкурсу досягли. Діти самостійно навчилися випікати і оздоблювати тістечка. Дружно та злагоджено працювали в командах, кожна команда намагалася представити свій виріб якнайкраще.

Так як це урок-конкурс, тому ми не мали змоги запросити більше глядачів.

За рішенням журі нагородження команд і учасників-номінацій відбудеться на лінійці.

УРОК-КОНКУРС

Майстер-шеф 18”

Розглянуто на засіданні методичної комісії

Протокол № 3 від 03.11.2020р.

Підготовила:

майстер в/н Кирилюк С.В.

Мазурівка, 2020

Анотація: У даному уроці-конкурсі розглянуто питання організації та проведення конкурсів професійної майстерності. Обгрунтовано значення конкурсів у демонстрації здібностей учнів, підвищенні інтересу до обраної професії. Запропоновано сценарій проведення нестандартного конкурсу професійної майстерності з професії «Кухар» з елементами завдань, розроблених на основі телевізійної передачі «Майстер шеф». Доведено, що нестандартні конкурси професійної майстерності – результат творчих педагогічних пошуків викладачів спеціальних дисциплін та майстрів виробничого навчання.

Мета: сценарій проведення нестандартного конкурсу професійної майстерності «Майстер шеф» з професії «Кухар».

Цілі та завдання: Конкурс професійної майстерності – це форма трудового змагання, найбільш ефективна форма демонстрації здібностей учнів, впровадження передових прийомів і методів праці, нової техніки і прогресивної технології, виявлення кращих індивідуальних показників, підвищення інтересу до професії та її популяризації.

Проведення конкурсів професійної майстерності є одним із етапів підготовки кваліфікованих робітників у ДПТНЗ «Мазурівський АЦ ПТО». Конкурси проводяться з метою посилення інтересу до поглибленого вивчення предметів професійно-теоретичної підготовки і оволодіння навичками трудових прийомів, розвитку творчої активності учнів, виявлення обдарованих учнів.

Основними завданнями конкурсів фахової майстерності серед учнів є: стимулювання професійного самовдосконалення учнівської молоді; розвиток творчих здібностей обдарованих дітей; моніторинг рівня професійної підготовки учнів; підвищення рівня викладання спеціальних дисциплін, професійної підготовки учнів; сприяння творчим педагогічним пошукам, удосконаленню фахової майстерності майстра виробничого навчання/викладача

Оргкомітет та організатори конкурсу: конкурс підготовила майстер в/н Кирилюк С.В. Оцінювати конкурс буде журі у такому складі:

  • Ястремський О.М - заступник директора з НВР;

  • Варчук А.С. - заступник директора з ВР;

  • Ніколайчук К.А - методист;

  • Поборончук В.С. - старший майстер.

Порядок та умови проведення:

Конкурс включає виконання практичного завдання на рівні кухаря IV розряду. Учасники конкурсу повинні дотримуватися вимог безпеки праці, демонструвати не тільки професійну майстерність, а й виявляти знання з технології приготування їжі, організації робочого місця, санітарії та гігієни; вміти застосовувати передовий виробничий досвід. Кожна команда забезпечується робочим місцем, спецодягом, інвентарем, набором інструментів, посудом для подавання страв. Команди повинні мати всі необхідні продукти для приготування страв. Умови конкурсу передбачають творчо підійти до приготування власної страви. Маючи набір продуктів, учні мають самостійно обрати на свій смак ті продукти, які необхідні для приготування страви, яку створюють (набір продуктів забезпечений та поданий на окремому столі). Учні мають змогу творчо поєднати, можливо, непоєднувані смаки, які в цілому дадуть неперевершений смак власної страви. Готові заготовки не дозволяються. Не дозволяється попередньо провести первину обробку продуктів. Елементи оформлення учасники готують у присутності журі. Продукти оформлення страви не входять до загальної ваги готової страви. Забороняється подача страви в посуді, який не призначений для подачі даних страв. Журі спостерігає за виконанням роботи, оцінює конкурсні роботи, підбиває підсумки конкурсу, визначає переможців конкурсу команду, яка отримує найбільшу кількість балів.

Перший конкурс для капітанів «Чорний ящик».

Другий конкурс для капітанів «Хто швидше».

Третій конкурс " Битва тем" для вболівальників.

Четвертий конкурс для капітанів.

П’ятий конкурс для капітанів «Бутерброди».

Шостий конкурс «Холодна страва».

Сьомий конкурс для вболівальників.

Восьмий конкурс «Попелюшка»

Дев’ятий конкурс «Дегустатори» (для знавців зелені)

Десятий конкурс «Пантоміма»

Одинадцятий конкурс «Приготування страви з вимкнутим світлом»

Учасники конкурсу: учні групи №18: дві команди “Сині” та “Червоні”

Матеріали для оцінювання: +

Критерії оцінювання: +

Майстер. Доброго дня! Телеканал «СТБ» нещодавно представляв кулінарне шоу «Майстер шеф». А ми сьогодні представляємо кулінарне шоу «Майстер шеф 18». На команду, яка переможе, чекає почесне звання «Майстер шеф» та приз. Представляємо наших капітанів: капітан червоної команди__________;капітан синьої команди ______________(звучить музика).

Запитання до капітанів:

  • Чого ви очікуєте від конкурсу?

  • Коли ви приготували свою першу страву?

  • Яку страву ви любите готувати найбільше?

  • Яка ваша найзаповітніша мрія?

Майстер. А зараз кожен капітан підбере по три учасники у свою команду. Капітани в’яжуть косинки відповідного кольору своїм учасникам .

Майстер. Отже, у нас є дві команди. Сьогодні на нашому конкурсі присутні вболівальники, кулінарні експерти – це знавець національної кухні _____________________ та знавці своєї справи, які люблять смачненьке та при цьому зберігають свою фігуру ідеальною.

Запитання до суддів:

  • Шановні судді, що ви очікуєте від наших учасників?

Тож починаймо!

Перший конкурс для капітанів «Чорний ящик».

Умови конкурсу. Якнайшвидше одягнути спецодяг, який знаходиться в ящику разом з інвентарем. Підібрати інвентар та посуд для очищення картоплі та її нарізки (оцінюється в три бали).

Другий конкурс для капітанів «Хто швидше».

Умови конкурсу. Необхідно швидко та тоненькими смужками обчистити картоплини, а потім нарізати їх простими формами (оцінюється в шість балів: за кожну нарізку по балу).

А поки капітани зайняті, роздамо конверти із запитаннями вболівальникам.

Третій конкурс " Битва тем" для вболівальників.

Умови конкурсу. Кожній команді вболівальників видано по одному великому конверту і по шість менших конвертів. З великого конверта потрібно дістати аркуші із запитаннями, дати відповіді на них і помістити аркуші із запитаннями в малі конверти із назвою теми, до якої відносяться запитання.

Запитання до третього конкурсу " Битва тем":

1.При варінні картоплю закладають у :

А) холодну воду

Б) теплу воду

В) гарячу воду.

2.Які з перерахованих овочів варять без солі:

А) спаржу, артишок, гарбуз;

Б) буряки, моркву, зелений горошок ;

В) картоплю , капусту білоголову , кукурудзу .

3.Які яйця найкраще засвоюються організмом людини?

А) сирі

Б) варені

В) смажені

4.Дієтичними називаються яйця, термін зберігання яких не перевищує:

А) 7 діб

Б) 10 діб

В) 30 діб

4.Спеції у супи додають:

А)10-15 хв до готовності

Б)5-7 хв до готовності

В)20-30 хв до готовності

6.Які з перерахованих супів подаються холодними і гарячими ?

А)прозорі

Б)пюреподібні

В)солодкі

7.Скільки способів тушкування риби ?

А)1

Б) 2

В) 3

8. Під яким соусом запікають рибу?

А) червоним основним

Б) білим основним

В) грибним основним

9.До складу котлетної маси входять?

А) м`ясо, яйця, спеції;

Б) м`ясо, спеції , пшеничний хліб;

В) м`ясо, пшеничний хліб, вода або молоко, сіль, перець.

10.Напівфабрикати з котлетної маси із м`яса:

шніцель,котлета , рулет; шашлик;

мясні котлети овально-приплюснутої форми і загостреним кінцем;

завдовжки

А) 12-13 см; завтовшки 2- 2,5 см; завширшки 5-6 см

Б) 11-12см завтовшки 1,5-2 см; завширшки 5-6 см

В) 10-11 см завтовшки 1,5-2 см; завширшки 6-7 см

11.Макарони слід варити :

А) 30-40 хв

Б) 20-30 хв

В) 30-35 хв

12.Яка крупа швидше розвариться , якщо її перед варінням замочити в холодній воді на 2-3 години

А) кукурудзяна

Б) перлова

В) пшоняна

Четвертий конкурс для капітанів.

Умови конкурсу. Потрібно:

  • знайти кришку для кожної каструлі;

  • допомогти господині навести лад на кухні, прибравши предмети:

а)у холодильник; б)на полиці і на пічку; в)у смітник;

  • визначити найкоротшу доріжку, яка приведе до улюбленого харчу.

(За кожну правильну відповідь один бал).

П’ятий конкурс для капітанів «Бутерброди».

Умови конкурсу. Приготувати по три різні бутерброди з однакового набору продуктів: хліб, сир, огірок, варене яйце, риба чи ковбаса (оцінюється в п’ять балів).

Шостий конкурс «Холодна страва».

Умови конкурсу. Приготувати холодну страву (салат) з однакового набору продуктів: варені яйця, цибуля, яблука, твердий сир, горіхи, пекінська капуста, куряче філе, чорнослив, часник, майонез. Можна використовувати не всі інгредієнти. Час виконання - півтори години.

Оцінювання робіт учасників конкурсу:

Зовнішній вигляд – 5 б.

Організація робочого місця -5б.

Дотримання технологічного процесу приготування страви – 5б.

Дотримання безпечних умов праці – 5б.

Оригінальність складу рецептури – 5б.

Оригінальність оформлення страви – 15б.

Смакові якості – 15б.

Дотримання часу на виконання страви -5б.

Презентація подачі – 20б.

Сьомий конкурс для вболівальників.

Вправа «Естафета». Умови конкурсу. Команди по черзі кидають ігровий кубик. Якщо на верхній грані кубика випадає один, два, три, чотири, тоді за правильну відповідь на поставлене питання команда отримує цю кількість балів. Якщо випадає підкова – це означає, що команді поталанило, у неї «щасливий випадок» і за правильну відповідь гравці отримують сім балів, 0 – означає перехід ходу. У процесі конкурсу кожна команда кидає кубик чотири рази.

Питання для синіх:

  • Що потрібно зробити, щоб яєчня була пишною?

(додати одну-дві ложки холодної води і збити )

  • Як прибрати гіркоту із цибулі?( покласти в друшлак і обдати кипятком)

  • Що потрібно зробити, щоб рис вийшов білим і розсипчастим?(засипати в кипячу підсолену воду, додати кілька крапель лимонного соку і не закривати посуд)

  • Що потрібно зробити, щоб макарони були розсипчастими? ( додати у воду трошки соняшникової олії)

  • Якщо під час варіння бульйону піна опустилася на дно, які ваші подальші дії? ( додати одну склянку холодної води )

Питання для червоних:

  • Що потрібно додати до вінегрету, щоб він став смачнішим? ( одну столову ложку молока і одну чайну ложку цукру)

  • Що потрібно додати до капусти, щоб вона мне втратила колір при тушкуванні? ( обдати окропом , а потім залити холодною водою , відцідити)

  • Чим можна замінити майонез? ( до сметани додати розтертий варений жовток і чайну ложку гірчиці)

  • Пересолена перша страва. Як цю помилку можна виправити? ( опустити марлевий мішечок з рисом або картоплею і прокип`ятити )

  • Зварена перша страва має гіркуватий смак. Яку помилку допустив кухар? (залишили надовго лавровий листок)

Восьмий конкурс «Попелюшка»

Умови конкурсу. Учасники (по одному з команди) на швидкість перебирають квасолю, перемішану з горохом (оцінюється в два бали).

Дев’ятий конкурс «Дегустатори» (для знавців зелені)

Умови конкурсу. Один учасник з команди із зав’язаними очима пробує на смак кріп, листя салату, м’яту, мелісу, петрушку, коріандр, зелену цибулю і визначає що це (оцінюється в один бал за кожен вид зелені).

Десятий конкурс «Пантоміма»

Умови конкурсу. Капітани отримують назву страв («Риба фарширована» і «Зрази січені») і повинні показати процес її приготування жестами, а команда – відгадати цю страву (оцінюється в три бали).

Одинадцятий конкурс «Приготування страви з вимкнутим світлом»

Умови конкурсу. Уявіть, що вимкнули електрику, а вам потрібно готувати їжу без світла. Навпомацки визначте, що перед вами. Куштувати та нюхати не можна. Змагаються по одному учаснику з команди. Тарілочки з рисом, гречкою, квасолею, горохом, сіллю, цукром, чаєм, лавровим листям, содою, макаронами, манною крупою, кукурудзяною крупою, пшоном (за правильно відгаданий продукт – один бал).

Наше журі підраховує бали, а ми чекаємо, яка ж команда - синіх чи червоних - перемогла.

А тепер шляхом голосування визначимо найкращого вболівальника кожної команди. Не можна голосувати за себе.

Отже, за підсумками нашого журі переможцем стає команда _____________.

Вітаємо команду (музика, оплески, вручення сертифікату та призів).

Методична розробка

урок-змагання на тему:

Страви і гарніри з круп, бобових і макаронних виробів”

Розглянуто на засіданні методичної комісії

Протокол № 4 від 05.01.2021 р.

Підготувала:

викладач спецдисциплін Костельна С.П.

Мазурівка, 2021

Тема уроку - змагання: „Страви і гарніри з круп, бобових і макаронних виробів”

Мета уроку - змагання: сприяти формуванню в учнів уміння аналізувати й узагальнювати вивчений матеріал за нестандартних умов, розвивати особистість якості учнів, піднімати настрій та викликати позитивні емоції.

Інструменти та матеріали: картки-завдання, жетони.

Розум полягає не лише у знанні, а й в умінні застосовувати ці знання.

Аристотель

ХІД ГРИ

І. Організаційна частина

Формується дві команди по 6 учнів.

Кожна команда обирає назву і капітана.

Журі у складі трьох осіб, які присутні на уроці.

Вступне слово вчителя

    Шановні гості, учасники гри, уболівальники, поважне журі! Сьогодні ми зібралися для того, щоб продемонструвати свої знання, уміння, навички з “Технології приготування їжі”, оцінити їх, побачити успіхи.

Праця — це безперервний процес, джерело нашого добробуту, життя, гарного настрою, доброї слави між людьми. Сьогодні кожен з вас буде старатися це довести під час проведення нашого нестандартного уроку, урорку-змагання.

Шановні учасники, хочу побажати вам бути дружніми, уважними, активними.

А зараз давайте привітаємо членів журі, які будуть підраховувати бали й визначать переможця нашої гри. Тож, команди, чи готові ви до змагань?

  Команди: Готові!

У сьогоднішній грі беруть участь дві команди.

(представлення команд, їх капітанів)

Команди представленні, отже, розпочинаємо І конкурс. Змагаються не тільки команди, а й особисто учні.

І Гра “Бліц-запитання”

Командам ставлять по п’ять запитань, на які вони мають швидко відповісти.

За правильну відповідь команда отримує червоний жетон, а учень — зелений жетон-бал. За кількістю жетонів-балів визначається команда-переможець, а також учні — кращі знавці теми.

Готові?...

  1. З якого зерна виготовляють перлову крупу? (ячменю)

  2. Збільшення крупи в масі і об’ємі при варінні, (приварок)

  3. Запіканку з гречаних круп називають (крупником)

  4. В ’язкі молочні каші подають з (маслом вершковим)

  5. Бабки відрізняються від запіканок, тим що до їх складу входять (збиті білки яєць)

  6. Бобові подають як гарнір до страв (з м ’яса, риби)

  7. Макаронні вироби варять двома способами (зливним і незлиєним)

  8. Макарони відварені незливним способом використовують для приготування (запечених страв)

  9. Страви з макаронних виробів реалізують протягом (2 год.)

  10. Відварені макарони погано поєднуються із стравами (з гуски і качки)

Слово надаємо нашому журі....

Переходимо до другого конкурсу.

ІІ Гра “Пяте зайве”

У кожному рядку п’ять слів, чотири з них можна об’єднати в одну групу, а одне слово до цієї групи не належить, його треба знайти та виключити.

За кожну правильну відповідь команда одержує жетон. Перемагає команда, що першою справилася із завданням.

Гру починають учасники тієї команди, які у першій грі набрали більше балів.

  1. Рис, пшоно шліфоване, ядриця, проділ, каша гречана.

  2. Пера, ріжки, біб, вермішель, локшина.

  3. Пшоняна каша, манна каша, гречана каша, макаронник, каша грибна 'чумацька.

  4. Січеники з сиром, зрази пшоняні з м’ясом, пшоняник, манник, каша в’язка з гарбузом.

Слово надаємо нашому журі....

Переходимо до третього конкурсу.

ІІІ Гра „Десять кроків ”

У залі відмірюється десять кроків. Учень має пройти цю відстань і назвати з кожним кроком назву страви:

для І команди - назви страв з каш;

для ІІ команди - назви страв з макаронних виробів.

для І команди - назви страв з бобових;

для ІІ команди - назви круп.

Для І команди - назви бобових;

Для ІІ команди - назви макаронних виробів.

Перемагає той, хто пройде найбільше кроків, називаючи кулінарні страви та сировину.

На перший погляд здається, що це дуже просто, але насправді з кожним кроком пригадувати назви стає важче.

Слово надаємо нашому журі

Переходимо до четвертого конкурсу.

IV Гра-конкурс “Кращий кухар - капітан”

Ця гра проводиться методом „Технолог”, який полягає в опрацюванні навичок дискусії в малій групі, вдосконалені уміння учнів аргументувати свою думку.

Кожна з двох команд є працівниками ресторану „Клеопатра”, а капітан команди - шеф-кухарем. Завдання капітанів полягає в тому, щоб вони правильно описали підготовку сировини, технологію приготування та правила подавання страви “Гречана каша розсипчаста”.

Для виконання завдання команди мають 3-4 хвилини. Потім капітан аргументовано розповідає правила підготовки крупи до варіння, технологію приготування та правила подавання страви.

Виграє команда, яка правильно дає відповідь на поставлене завдання.

Підбиття підсумків турніру і нагородження команд.

А ці побажання усім Вам відомі,

Бажаю достатку у кожному домі.

Жили щоб усі Ви заможно й багато,

Було щоб із чого обід готувати,

Щоб справжні були українці, не нові -

Багаті, щасливі, духовно здорові!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.