Настільна Гра-квест «У пошуках космічного коду»

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Гра

Для кого: Дошкільнята (4-5 років), Дошкільнята (5-6 років), 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас

10.01.2022

203

15

0

Опис документу:

Гра-квест «У пошуках космічного коду»

Мета: Викликати у дітей бажання створювати нові сюжети за фантастичною казкою Ольги Дужак «Квакоролі світів», виконуючи спільно в команді завдання квест-гри.

Розвивати логічне мислення, дрібну моторику рук, сенсорні відчуття, орієнтування на площині.

Виховувати небайдужість до майбутнього своєї планети, бажання зробити все, щоб не трапилась екологічна катастрофа, почуття поваги до українських традицій.

Історія гри : Після довгих пригод жабеня Дрімко з новими інопланетними друзями: Квакером, капітаном Мяухром та професором Кванкусом вирішують летіти на Землю. Вони везуть українським жабенятам кейс, в якому знаходиться проект космо-тарілки для мандрівок космосом.

Але розлючений Квацап блокує кодовий замок на пульті управління кейсом, та ховає цифри кода на різних планетах.

Щоб зібрати кодові цифри та розблокувати пульт управління друзям потрібно виконати складні завдання. Але вони впевнені, що справжня дружба подолає всі труднощі.

Допоможи і ти жабенятам виконати завдання, зібрати цифри та відкрити кейс.

Хід:

Завдання №1. Перша цифра кода захована на планеті космо-котів Рудук. Знайди пісочне озеро та намлюй на ньому відгадки до загадок.

1) Що було намальовано на банданах піратів космо-котів?

2) Намалюй балакучу нано-технологію, якою пишається планета Земля.

3) Намалюйте, на що кожну ніч дивився Дрімко, мріявши опинитися ближче до неї.

Біля озера знайди зірку. Там і захована перша цифра кода.

Завдання №2. Тепер летіть на планету Авак, яка перебуває у стані екологічної катастрофи. Планета вкрита водою. Допоможи зібрати сміття, зберіть по крапельці всі правила, які порушували її мешкнці. На одній із них ви знайдете другу цифру коду.

Завдання №3. А тепер путь на планету Зелін. На планеті Зелін є занедбана лабораторія, де раніше вирощували балакучі помідори. Деяке обладнання загублено.

Залізна миша допоможе тобі знайти частину обладнання, налаштувати роботу лабораторії і там ви знайдете число коду.

Завдання №4. Залишилось ще одне число, його треба шукати на планеті Земля.

В Україні є звичай – дарувати гостям вишитий рушник. Виший рушник за схемою малюнка і ти побачиш останнє число коду.

Молодець! Ти подолав всі труднощі, а тепер відчини кейс, та за проектом склади космо-тарілку. Вперед! До нових відкриттів.

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Файл не розпізнано
Перегляд
матеріалу
Файл не розпізнано
Перегляд
матеріалу
Файл не розпізнано
Перегляд
матеріалу
Файл не розпізнано
Перегляд
матеріалу
Файл не розпізнано
Перегляд
матеріалу
Файл не розпізнано
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Файл не розпізнано
Перегляд
матеріалу
Файл не розпізнано
Перегляд
матеріалу
Отримати код


Гра-квест «У пошуках космічного коду»

Мета: Викликати у дітей бажання створювати нові сюжети за фантастичною казкою Ольги Дужак «Квакоролі світів», виконуючи спільно в команді завдання квест-гри.

Розвивати логічне мислення, дрібну моторику рук, сенсорні відчуття, орієнтування на площині.

Виховувати небайдужість до майбутнього своєї планети, бажання зробити все, щоб не трапилась екологічна катастрофа, почуття поваги до українських традицій.

Історія гри : Після довгих пригод жабеня Дрімко з новими інопланетними друзями: Квакером, капітаном Мяухром та професором Кванкусом вирішують летіти на Землю. Вони везуть українським жабенятам кейс, в якому знаходиться проект космо-тарілки для мандрівок космосом.

Але розлючений Квацап блокує кодовий замок на пульті управління кейсом, та ховає цифри кода на різних планетах.

Щоб зібрати кодові цифри та розблокувати пульт управління друзям потрібно виконати складні завдання. Але вони впевнені, що справжня дружба подолає всі труднощі.

Допоможи і ти жабенятам виконати завдання, зібрати цифри та відкрити кейс.

Хід:

Завдання №1. Перша цифра кода захована на планеті космо-котів Рудук. Знайди пісочне озеро та намлюй на ньому відгадки до загадок.

1) Що було намальовано на банданах піратів космо-котів?

2) Намалюй балакучу нано-технологію, якою пишається планета Земля.

3) Намалюйте, на що кожну ніч дивився Дрімко, мріявши опинитися ближче до неї.

Біля озера знайди зірку. Там і захована перша цифра кода.

Завдання №2. Тепер летіть на планету Авак, яка перебуває у стані екологічної катастрофи. Планета вкрита водою. Допоможи зібрати сміття, зберіть по крапельці всі правила, які порушували її мешкнці. На одній із них ви знайдете другу цифру коду.

Завдання №3. А тепер путь на планету Зелін. На планеті Зелін є занедбана лабораторія, де раніше вирощували балакучі помідори. Деяке обладнання загублено.

Залізна миша допоможе тобі знайти частину обладнання, налаштувати роботу лабораторії і там ви знайдете число коду.

Завдання №4. Залишилось ще одне число, його треба шукати на планеті Земля.

В Україні є звичай – дарувати гостям вишитий рушник. Виший рушник за схемою малюнка і ти побачиш останнє число коду.

Молодець! Ти подолав всі труднощі, а тепер відчини кейс, та за проектом склади космо-тарілку. Вперед! До нових відкриттів.



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.