Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

«На фермі» Заняття з музикотерапії для дітей дошкільного віку з аутизмом

Інклюзивна освіта

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

22.02.2019

548

33

0

Опис документу:
«На фермі» Заняття з музикотерапії для дітей дошкільного віку з аутизмом. Мета: створювати умови для налагодження вербального і невербального співробітництва у спільній діяльності, розширювати спектр невербальних контактів терапевта з дитиною, впливати на розвиток у дитини самопізнання, здатності відслідковувати свою поведінку, та підлаштовуватися.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

«На фермі»

Заняття з музикотерапії для дітей дошкільного віку з аутизмом

Мета: створювати умови для налагодження вербального і невербального співробітництва у спільній діяльності, розширювати спектр невербальних контактів терапевта з дитиною, впливати на розвиток у дитини самопізнання, здатності відслідковувати свою поведінку, та підлаштовуватися. Закріплювати вміння виконувати словесну інструкцію терапевта, навичку наслідувати дії дорослого, корегувати слухову гіперчутливість. Формувати вміння відстукувати ритм за допомогою оплесків. Розвивати мову дитини, здатність співпрацювати разом з педагогом. Виховувати інтерес до гри на музичних інструментах.

Обладнання: музичний центр, аудіо запис «На фермі», «Колискова», іграшкові тваринки

І. Ритуал привітання.

Дитина разом з терапевтом сидять на килимку. Привіт Денис! Привіт Наташа! Привіт Оля! Привіт усім! Привіт! Привіт! Привіт!

ІІ. Основна частина.

  1. Пасивна музикотерапія. Вправи спрямовані на розвиток слухової уваги та слухового сприймання. Слухання аудіозапису «На фермі».

Терапевт сідає на килимку навпроти дитини, розставляє іграшки свійських тварин.

  • Чиї голоси ти чув? Терапевт допомагає дитині обрати тваринок, голоси, яких звучали. Серед голосів є голос і кози. Терапевт вказує на тваринку, допомагає дитині назвати її. Робить підсумок – усі ці тварини живуть на фермі. Дорослий стимулюює дитину до звуконаслідування голосів тварин.

  1. Активна музикотерапія.

А) Гра на дзвіночку.

- Денис, дивись – це дзвіночок. Послухай, він звучить ось так. «Тінь-тінь». «Стоп»

- Денис, покажи дзвіночок.

- Денис, пограй на дзвіночку. «Стоп»

- Як звучить дзвіночок? («Тінь-тінь»)

Б) Відбивати ритм пісні (за допомогою оплесків, музичного дзвіночка)

Раз, два, три, чотири,
Козі дзвоника вчепили.
Коза бігає, кричить,
Просить дзвоник відчепить.

  1. Інтегрована музикотерапія.

Танок «Жили у бабусі два веселі гусі». Наслідування рухів дорослого.

Жили у бабусі два веселі гусі (плескати в долоні)

Один сірий (відводимо праву рук)

Другий білий (відводимо ліву руку)

Два веселі гусі (плескаємо в долоні)

Ой кричить бабуся: «Десь пропали гусі» (хитаємо головою)

Один сірий (відводимо праву рук)

Другий білий (відводимо ліву руку)

Два веселі гусі (плескаємо в долоні)

Вибігали гусі, кланялись бабусі (тупаємо ніжками)

Один сірий (відводимо праву рук)

Другий білий (відводимо ліву руку)

Два веселі гусі ( кланяємося)

  1. Заключна частина. Пасивна музикотерапія.

Слухання колискової

ІІІ. Ритуал прощання.

Дитина разом з терапевтом сидять на килимку, між ними лежить фітобол. Пока Денис! Пока Наташа! Пока Оля! Пока м’яч! Пока, пока, пока!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.