Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Зона відповідальності команди психолого-педагогічного супроводу особи з ООП на кінець навчального року
»
Взяти участь Всі події
Матеріал:

Методичні рекомендації до організації уроку хімії для учнів з ООП

pdf
01.01.2025
2 0
1

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Завантажити файл у хорошій якості

Усі придбані матеріали можна знайти в розділі мої придбані матеріали

Опис методичного матеріалу:

Такий урок має свої особливості. На таких уроках, крім загальноосвітніх та виховних завдань, однакових з масовою школою, розв’язуються ще й інші завдання. Корекційно-розвиваюча функція уроку проявляється в тому, що поряд з навчанням і вихованням здійснюється виправлення недоліків розвитку дитини. Тільки завдяки корекції та компенсації можливий загальний розвиток особистості дитини з порушенням інтелекту і формування в неї бажаних духовних і фізичних якостей. Корекційну цінність має колективний характер праці учня та вчителя.

Джерела використаної інформації: розкрити закрити
1. Конвенція ООН про права осіб з інвалідністю. Зауваження загального порядку № 4 (2016 р.) від 02.09.2016.
2. Постанова КМУ від 15 вересня 2021 р. № 957. Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти”
3. Постанова КМУ від 09 грудня 2020 р. № 1289. Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти
4. Методичні рекомендації для закладів загальної середньої освіти щодо визначення освітніх труднощів І рівня підтримки в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти [Електронний ресурс]. — 2021
5. Дубейко Л. Школярі з особливими освітніми потребами. Психолог. 2013. № 9. С. 46–49. 4. Колупаєва А.А., Савчук Л.О. Діти з особливими освітніми потребами та організація їхнього навчання : наук.-метод. посіб. Вид. доповн. та переробл. К. : Видавнича група «АТОПОЛ», 2011. 274 с.
6. Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти на 2019-2020 н.р. (додаток до листа МОН від 05.08.2019). URL: http://ru.osvita.ua/doc/files/ news/652/65296/recomendations_inc.pdf (дата звернення: 06.08.2020).
7. Особливості роботи із дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Вісник № 4 НДЛ інклюзивної освіти. / Упор. Савчук Л.О., Юхимець І.В. Рівне : РОІППО, 2013. 53 с. 7. Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами : Постанова Кабінету Міністрів України від 21.08.2013 № 607. Урядовий кур’єр. 2013. 18 вересня (№ 169). С. 15–16.
8. Савчин М. Духовний потенціал людини. Вид. 2-ге, пер., доп. Івано-Франківськ : Місток НВ, 2010. 508 с.
9. Саламанская декларация. Рамки действий по образованию лиц с особыми потребностями, принятые Всемирной конференцией по образованию лиц с особыми потребностями: доступ и качество. Саламанка. Испания, 7-10 июня 1994 года. Киев, 2000. Ст. 9. 21 с.
10. Софій Н.З. Організаційно-педагогічні умови інтегрованого супроводу учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному навчальному закладі : автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.03. К., 2017. 23 с.
11. Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами : методичний посібник / під заг. ред. Н.З. Софій. К. : ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015. 66 с.
12. Теорія і практика інклюзивної освіти : навчально-методичний посібник / Упорядник Бондар К.М. 2-ге вид., доп. Проект «Підтримка інклюзивної освіти у м. Кривий Ріг», 2019. 170 с.
13. Чайковський М.Є. Теорія і практика соціально-педагогічної роботи із молоддю з особливими потребами в умовах інклюзивного 168 освітнього простору : автореф. дис. докт. пед. наук: 13.00.05. Старобільськ, 2016. 46 с.
Вміст матеріалу:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Доступ до плеєра. Вбудувати плеєр:

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Завантажити файл у хорошій якості

Усі придбані матеріали можна знайти в розділі мої придбані матеріали

Рекомендуємо

Рекомендації для організації позакласної роботи з дітьми з ООП

pdf
Рекомендації  для організації позакласної роботи з дітьми з ООП

58

Аватар профіля Кірова Дар'я Олексіївна
Інклюзивна освіта
10—11 клас, I—IV курси, дорослі та змішані

60 грн

Розклад уроків учня з ООП

docx
Розклад уроків учня з ООП

40

Аватар профіля Фанок Наталія Володимирівна
Інклюзивна освіта
1—12 клас

25 грн

Методичні рекомендації "Організація роботи асистента вчителя в інклюзивному класі"

pdf
Методичні рекомендації "Організація роботи асистента вчителя в інклюзивному класі"

479

Аватар профіля Марчук Марина Віталіївна
Інклюзивна освіта

75 грн

Методичні рекомендації до організації аудіювання в початковій школі

zip
Методичні рекомендації до організації аудіювання в початковій школі

43

Аватар профіля Боброва Олена Володимирівна
Українська мова
2—4 клас

33 грн

Візуалізований розклад уроків для учня з ООП

pptx
Візуалізований розклад уроків для учня з ООП

264

Аватар профіля Химченко Марина Володимирівна
Інклюзивна освіта
8 клас

19 грн

Схожі матеріали

Презентація на тему: "Індивідуальний освітній маршрут дитини з розладами аутистичного спектру у закладах дошкільної освіти".

pptx
Презентація на тему: "Індивідуальний освітній маршрут дитини з розладами аутистичного спектру у закладах дошкільної освіти".

19

Аватар профіля Пацай Тетяна Володимирівна
Інклюзивна освіта

Гостьова лекція на тему «Співпраця асистента вихователя та асистента вчителя з фахівцями інклюзивно-ресурсного центру».

doc
Гостьова лекція на тему «Співпраця асистента вихователя та асистента вчителя з фахівцями інклюзивно-ресурсного центру».

11

Аватар профіля Пацай Тетяна Володимирівна
Інклюзивна освіта
дорослі та змішані

Стаття “Сенсорна інтеграція як складова соціальної адаптації та розвитку дітей з особливими освітніми потребами в початковій школі”

pdf
Стаття “Сенсорна інтеграція як складова соціальної адаптації та розвитку дітей з особливими освітніми потребами в початковій школі”

14

Аватар профіля Зубрицька Олеся Богданівна
Інклюзивна освіта
1—4 клас

Розмаїття українських народних пісень: Історичні пісні

pptx
Розмаїття українських народних пісень: Історичні пісні

10

Аватар профіля вініченко лариса володимирівна
Інклюзивна освіта
змішані

Консультація для педагогів на тему: "Індивідуальний навчальний план - один із найважливіших інструментів у роботі з дітьми з ООП"

pdf
Консультація для педагогів на тему: "Індивідуальний навчальний план - один із найважливіших інструментів у роботі з дітьми з ООП"

15

Аватар профіля Шафарусь Лілія Григорівна
Інклюзивна освіта
3—6 років