Матеріал:

Методичні рекомендації до ігрових методів навчання хімії для учнів, що відносяться до категорій – діти з порушенням слуху, зокрема слабочуючі (зниження слуху від 15 до 75 дБ) в умовах інклюзивного дистанційного навчання.

pdf
01.01.2025
1 0
1
Змішаний

37

0

0

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Завантажити файл у хорошій якості

Усі придбані матеріали можна знайти в розділі мої придбані матеріали

Опис методичного матеріалу:

Втрата слуху або глухота не впливають на інтелектуальні можливості людини або на її здатність навчатися. Проте, дитина зі зниженим слухом потребує спеціальних навчальних послуг для того, щоб отримати адекватне навчання.

Джерела використаної інформації: розкрити закрити
1. Конвенція ООН про права осіб з інвалідністю. Зауваження загального порядку № 4 (2016 р.) від 02.09.2016.
2. Постанова КМУ від 15 вересня 2021 р. № 957. Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти”
3. Постанова КМУ від 09 грудня 2020 р. № 1289. Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти
4. Методичні рекомендації для закладів загальної середньої освіти щодо визначення освітніх труднощів І рівня підтримки в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти [Електронний ресурс]. — 2021
5. Дубейко Л. Школярі з особливими освітніми потребами. Психолог. 2013. № 9. С. 46–49. 4. Колупаєва А.А., Савчук Л.О. Діти з особливими освітніми потребами та організація їхнього навчання : наук.-метод. посіб. Вид. доповн. та переробл. К. : Видавнича група «АТОПОЛ», 2011. 274 с.
6. Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти на 2019-2020 н.р. (додаток до листа МОН від 05.08.2019). URL: http://ru.osvita.ua/doc/files/ news/652/65296/recomendations_inc.pdf (дата звернення: 06.08.2020).
7. Особливості роботи із дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Вісник № 4 НДЛ інклюзивної освіти. / Упор. Савчук Л.О., Юхимець І.В. Рівне : РОІППО, 2013. 53 с. 7. Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами : Постанова Кабінету Міністрів України від 21.08.2013 № 607. Урядовий кур’єр. 2013. 18 вересня (№ 169). С. 15–16.
8. Савчин М. Духовний потенціал людини. Вид. 2-ге, пер., доп. Івано-Франківськ : Місток НВ, 2010. 508 с.
9. Софій Н.З. Організаційно-педагогічні умови інтегрованого супроводу учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному навчальному закладі : автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.03. К., 2017. 23 с.
10. Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами : методичний посібник / під заг. ред. Н.З. Софій. К. : ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015. 66 с.
11. Теорія і практика інклюзивної освіти : навчально-методичний посібник / Упорядник Бондар К.М. 2-ге вид., доп. Проект «Підтримка інклюзивної освіти у м. Кривий Ріг», 2019. 170 с.
12. Чайковський М.Є. Теорія і практика соціально-педагогічної роботи із молоддю з особливими потребами в умовах інклюзивного 168 освітнього простору : автореф. дис. докт. пед. наук: 13.00.05. Старобільськ, 2016. 46 с.
Вміст матеріалу:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

+Показати ще (7)

Доступ до плеєра. Вбудувати плеєр:

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Завантажити файл у хорошій якості

Усі придбані матеріали можна знайти в розділі мої придбані матеріали

Рекомендуємо

Презентація "Діти з порушенням слуху"

pdf
Презентація "Діти з порушенням слуху"

1350

Аватар профіля Шахова Марія-Ірина Василівна
Спеціальна та інклюзивна освіта
3—6 років, 1—12 клас, I—VI курси, дорослі та змішані

25 грн

Методи адаптації навчального матеріалу для дітей з порушеннями слуху

pdf
Методи адаптації  навчального матеріалу  для дітей з порушеннями слуху

98

Аватар профіля Кірова Дар'я Олексіївна
Інклюзивна освіта
I—IV курси, дорослі та змішані

40 грн

Тести " Порушення слуху "

pdf
Тести " Порушення слуху "

585

Аватар профіля logocat
Логопед
I—VI курси, дорослі та змішані

66 грн

Презентація "Допоміжні технології в освіті учням з порушенням слуху та учням з порушенням зору"

pptx
Презентація "Допоміжні технології в освіті учням з порушенням слуху та учням з порушенням зору"

531

Аватар профіля logocat
Інклюзивна освіта
II—IV курси та дорослі

83 грн

«Інклюзивне навчання та соціалізація дітей з порушенням інтелекту»

pptx
«Інклюзивне навчання та соціалізація дітей з порушенням інтелекту»

161

Аватар профіля Гузьо Юлія Володимирівна
Психологія
дорослі

100 грн

Схожі матеріали

Стаття на тему: "Підготовка до оцінювання для дитини з ООП: ключові аспекти та рекомендації".

pdf
Стаття на тему: "Підготовка до оцінювання для дитини з ООП: ключові аспекти та рекомендації".

9

Аватар профіля Шудрик Людмила Валеріївна
Інклюзивна освіта
дорослі

Стаття на тему: "Зміна вчителя, режиму, приміщення: як це впливає на дитину з ООП".

pdf
Стаття на тему: "Зміна вчителя, режиму, приміщення: як це впливає на дитину з ООП".

8

Аватар профіля Шудрик Людмила Валеріївна
Інклюзивна освіта
дорослі

Стаття на тему: "Партнерство школа-родина в інклюзивній освіті: права, обов’язки, підтримка".

pdf
Стаття на тему: "Партнерство школа-родина в інклюзивній освіті: права, обов’язки, підтримка".

9

Аватар профіля Шудрик Людмила Валеріївна
Інклюзивна освіта
дорослі

Конспект індивідуального корекційного заняття . Тема: Автоматизація звуку [З]. Бесіда-опис за малюнком «Великодній кошик».

docx
Конспект індивідуального корекційного заняття . Тема: Автоматизація звуку [З]. Бесіда-опис за малюнком «Великодній кошик».

12

Аватар профіля Гарбар Таміла Віталіївна
Інклюзивна освіта
1—7 клас

Консультація на тему: “Співпраця з учителем: як підтримати навчальний процес в умовах інклюзивної освіти”.

pdf
Консультація на тему: “Співпраця  з учителем: як підтримати навчальний процес в умовах інклюзивної освіти”.

12

Аватар профіля Шудрик Людмила Валеріївна
Інклюзивна освіта
дорослі