Методична розробка " Сучасний Лондон"

Опис документу:
Aims: • to practise vocabulary on the topic “Food”; • to develop students’ speaking skills through the methods of interactive activity; • to practise grammar ( the constructions “there is/are”, how much/ how many with countable and uncountable nouns); • to practice skills of listening, reading, writing; • to teach them to be polite in a supermarket or a cafe.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Группа 149

Методична розробка
уроку
«Сучасний Лондон»

7 КЛАС

Автор:ВЧИТЕЛЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

кзо «сзш № 97 ІМ.п.і.шКІДЧЕНКА»дмр

оРІШИЧ нАТАЛІЯ мИКОЛАЇВНА

Автор:вчитель англійської мови

КЗО «СЗШ №97 імені П.І.Шкідченка»ДМР

Орішич Наталія Миколаївна

Тема: Сучасний Лондон

Мета:

навчальна – практикувати навички читання за допомогою перегляду презентації Power Point, вчити співставляти інформацію, удосконалювати навички усного мовлення, лексичні вміння

освітня – поглибити знання учнів з різноманіття визначних місць у Лондоні

розвиваюча – розвивати пізнавальний інтерес учнів, пам*ять, уяву, мовну здогадку, вміння працювати у групах

виховна – виховувати інтерес до культури Англії

Обладнання: комп’ютер, презентація Power Point, фотографії, картки для індивідуального завдання, картки для гри Magical Plates, картки-лото, картки для презентації, плакат-опора «Лондон», телевізор.

Хід уроку

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1) Організація класу

T: Good morning! I am very glad to see you!

PP: Glad to see you too!

2) Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we are going to speak places of interest in London. You’ll watch a Computer presentation on the topic and we’ll discuss it. By the end of the lesson you will be able to speak about London

3) Введення в іншомовну атмосферу.

  1. Активізація лексичних навичок. Вчитель демонструє фотографії відомих місць у Лондоні, учні називають їх.

  2. Гра “Bingo”. Учні отримують картки (лото) з фото Лондона, вчитель називає різноманітні визначні місця як Лондона, так і Києва у довільному порядку. Група повинна закрити словами всю картку

  3. Big Ben, Independence Square, Globe, Downing Street 10, A monument to Prince Volodymyr, Tower Bridge, Westminster Abbey, Madam Tussuad’s museum, St/ Paul’s Cathedral, the Tower of London, Buckingham Palace

Основна частина уроку

Індивідуальна робота - з’єднати англійські та українські еквіваленти

1) Big Ben a) Тауерський міст

2) Downing Street 10 в) Даунінг стріт, 10

3) Tower Bridge с) Біг Бен

4) Westminster Abbey d) Букінгемський палац

5) Madam Tussuads museum е) Вестмінстерське Абатство

6) St. Paul’s Cathedral f) Лондонський Тауер

7) the Tower of London g) Собор Святого Павла

8) Buckingham Palace h) музей мадам Тюссо

1)Перевірка домашнього завдання – пасивний стан дієслова(повторення)

2) Презентація Переглядове читання.

Pre-reading activity. Зняття мовних труднощів(дошка)

T: Look at the board and try to guess the meaning of the words

Thames, Europe, sights, madam Tussuad’s museum, prison

While-reading activity T: Read the text in the presentation and put true\false to the sentences

1. London is the capital of Great Britain

2. It is on the river Thames

3. More than seventeen million people live here

4. London is the largest city in the world

5. There are many sights in Britain

6. The Tower of London is the largest city in London

7. It is a zoo now.

8. Big Ben is a famous clock

9. Downing Street, 10 is the residence of the Queen

Post-reading activity. Гра «Чарівна тарілочка»Кожна група вибирає собі тарілочку і:

1група отримує розрізані речення і складає їх

2 група – складає запитання

3 група – заперечні речення

Один учень з групи виступає з результатами виконаного завдання

3) Поетично-музична хвилинка – учні розповідають сонет Шекспіра (130) під музичний супровід

My mistress’ eyes are nothing like the sun;

Coral is far more red than her lips’ red;

If snow be white, why then her breasts are dun;

If hairs be wires, black wires grow on her head.

I have seen roses damaskґd, red and white,

But no such roses see I in her cheeks,

And in some perfumes is there more delight,

Than in the breath that from my mistress reeks.

I love to hear her speak, yet well I know

That music hath a far more pleasing sound;

I grant I never saw a goddess go;

My mistress when she walks; treads on the ground.

And yet, by heaven, I think my love as rare

As any she belied with false compare.

Пер. Д. Паламарчука

Її очей до сонця не рівняли,

Корал ніжніший за її уста,

Не білосніжні пліч овали,

Мов з дроту чорного коса густа.

Троянд багато зустрічав я всюди,

Та на її обличчі не стрічав,

І дише так вона, як дишуть люди, –

А не конвалії між диких трав.

І голосу її рівнять не треба

До музики, милішої мені,

Не знаю про ходу богинь із неба,

А кроки милої цілком земні.

І все ж вона – найкраща поміж тими,

Що славлені похвалами пустими.

  1. Говоріння на основі опорного плакату

T: Imagine that you have come from Britain. Look at the poster and tell the class about the capital (Додаток 1)

3.Заключна частина

  1. Домашнє завдання: розповісти про визначні місця Лондона, повторити пасивний стан тепер. часу

  1. Підсумки

T: То ж, що ми сьогодні дізналися?

You are the best! See you

Додаток 1

CAPITAL THE THAMES

7 MLN PEOPLE THE LARGEST IN EUROPE

MANY SIGHTS THE OLDEST BUILDING

IT HAS BEEN…

WELCOME

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.