Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Цивільний захист у закладах освіти: складаємо мобілізаційний план
»
Взяти участь Всі події

Методична розробка. Підзорна труба. Бінокль.

Трудове навчання

Для кого: Дошкільнята (4-5 років)

27.08.2021

73

6

0

Опис документу:
Важко уявити собі сучасну господиню на кухні без таких корисних дрібниць як: пергамент для випічки, харчова плівка, фольга для запікання, паперові рушники і так далі. А рулончики туалетного паперу міцно зайняли почесне місце в наших туалетних кімнатах. Як правило, всі ці речі в основі мають картонні циліндри, які після використання даних матеріалів просто викидаються. Адже це справжнє джерело ідей для творчості. Не поспішайте викидати їх у смітник!
Перегляд
матеріалу
Отримати код

У сучасному світі гостро стоїть проблема утилізації сміття. Повні сміттєві пакети кожен день виносяться з кожної квартири. І при цьому, щоб зайнятися творчістю з дитиною, треба викласти пристойну суму на матеріали.

Ви навіть не уявляєте, у що іноді може перетворитися старий ґудзик, пробка від шампанського, пакувальний лоток, кришка від пляшки з широкою шийкою, картонні циліндри від туалетного паперу, коробка від новорічного подарунка, заношена до дірок блузка тощо. І цей список нескінченний.

       Дорогі дорослі! Не поспішайте все це викидати в смітник, давайте краще подивимося, що з цим можна зробити.     

Високо сяду, усе роздивлюся!

       Важко уявити собі сучасну господиню на кухні без таких корисних дрібниць як: пергамент для випічки, харчова плівка, фольга для запікання, паперові рушники і так далі. А рулончики туалетного паперу міцно зайняли почесне місце в наших туалетних кімнатах. Як правило, всі ці речі в основі мають картонні циліндри, які після використання даних матеріалів просто викидаються. Адже це справжнє джерело ідей для творчості. Не поспішайте викидати їх у смітник!

       Як ви вже, напевно, здогадалися з назви, мова піде про оптичні прилади. Почнемо з найпростішого.

       Для виготовлення підзорної труби нам знадобляться два довгих картонних циліндра однакового діаметра (наприклад, від пергаменту або паперових рушників), клей, фарби, кольоровий або білий папір. Відрізаємо смужку паперу, намащуємо клеєм, з'єднуємо циліндри стик в стик і наклеюємо на місце з'єднання папір так, щоб стик вийшов по середині. Надалі ми нашу трубу можемо розмалювати або обклеїти кольоровим папером, тому відразу продумайте це питання. Якщо ви захочете розфарбувати підзорну трубу фарбами, то краще для з'єднання брати білий папір. Ну а якщо будете обклеювати, то тоді, звичайно, беріть кольоровий.

       Готовому виробу, хоч фарбованому, хоч клеєному, дайте гарненько висохнути. А поки приступаємо до виготовлення бінокля.

       Беремо два картонних циліндра від туалетного паперу однакового діаметра і довжини (вони, буває, помітно відрізняються), клей, кольоровий папір, міцну нитку. Відрізаємо смужку кольорового паперу по висоті циліндра, намащуємо клеєм, і починаємо загортати в неї один з циліндрів. Коли буде зроблений один оберт, таким же чином з іншого краю назустріч першому обклеюємо другий циліндр. Вийшло, що з одного боку вони склеєні широкою смугою, а з іншого - ми двома тоненькими смужками скріпимо так, щоб вони не розкрутилися. Тепер протягуємо нитку в кожен циліндр і зав'язуємо (у вас повинна вийти подвійна нитка, щоб надягати бінокль на шию). Фіксуємо її з боків, і наш бінокль готовий до використання.

Тепер беремо нашу оптику і влаштовуємося зручніше біля вікна або на балконі, розглядаємо навколишній світ і ділимося враженнями про побачене.

Під час такого заняття можна повторити з дитиною назви предметів, їхні кольори, форми, місце розташування (далеко, близько, над, під, біля і так далі), вчити її описувати повними реченнями те, що вона бачить. А ще можна розгледіти на вулиці казкову істоту, розповісти, як вона виглядає, що робить, пофантазувати, звідки вона взялася у вашому дворі. Ця весела гра буде цікава і корисна для розвитку мовлення вашого малюка.












Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.