Методична робота ШМО гуманітарного циклу (планування)

Опис документу:
Методичні рекомендації щодо планування роботи шкільного МО гуманітарного циклу

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Затверджую.

Директор школи: О.Г.Гамов

ПЛАН РОБОТИ

МЕТОДИЧНОГО ОБЄДНАННЯ

ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ

Погоджено.

Заступник з НВР: О.В.Штанько

РОЗДІЛ 1

ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО :

ВЕСТИ СТЕЖИНОЮ У СВІТ, ІМЯ ЯКОМУ – МАЙБУТНЄ!

У Законі України “ Про загальну середню освіту ” (статті 4, 27, 37, 38, 39, 41, 42, 44), Національній доктрині розвитку освіти (розділ 13) зазначається. що важливою умовою модернізації освіти, насамперед, є професійне вдосконалення. Адже кожен крок модернізації освіти потребує оновлення професійних знань, опанування нових педагогічних технологій. Отже, набуває особливої актуальності зростання ролі творчої особистості учителя.

Найважливіше завдання – підготовка вчителя, що відповідає сучасним вимогам. А сьогодні висуваємо потребу в особистісно-зорієнтованому вчителеві, який здатний здійснювати особистісно-орієнтоване навчання і забезпечувати результативність НВП.

Не бійся днів,

заплутаних вузлом,

Ночей безсонних,

очманілих ранків.

Хай ріже час лице

добром і злом!

Хай палять серце

найдрібніші ранки!

Ти в тінь не йди.

Тривай в пекучій грі!

В сліпуче сяйво не лякайсь дивиться-

Лише по спеці гряне

жданий грім

І з хмар сковзне

багнетом-блискавиця.

Олена Теліга

РОЗДІЛ 2

ТЕМА. Впровадження педагогічних інновацій та удосконалення особистісних технологій навчання та виховання учнів в умовах практичної реалізації моделі випускника Малотокмачанської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів

МЕТА: - оновлення професійних знань вчителів; формування комунікативної компетенції; виховання на засадах гуманізму, демократизму, духовно багатої, творчої особистості;

- виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України та української мови як державної мови України;

- забезпечення дотримання вимог Державного стандарту середньої освіти;

- створення умов для розкриття природних здібностей та обдарувань кожного учня;

- учитель має постати перед своїми учнями не вузьким спеціалістом, носієм певного кола знань і умінь, а неповторною індивідуальністю, носієм національної духовності; особою широких інтересів. глибоких знань, людиною мудрою, що захоплює й веде за собою.

Добре, коли люди шукають. Жалюгідними є ті, хто не шукає або вважає, що вже все знайдено.

Л.Толстой

При майстрах якось легше. Вони – як Атланти. Держать небо на плечах. Тому і є висота.

Ліна Костенко

РОЗДІЛ 3

ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ

п/п

Прізвище, імя, по батькові

Дата народження

Педагогічний стаж

Освіта

Категорія

Педагогіче звання

Класи, в яких працює вчитель

Курсова перепідготовка

Атестація

Проблемна тема вчителя

1

Гамов Олександр Григорович

05.10.58

25

Вища

Вища

Старший вчитель

6,8,9

2006

2011

Моніторинг пізнавальних інтересів учнів і їх реалізація в позакласній роботі з історії

2

Гамова Тетяна Василівна

24.08.59

32

Вища

Вища

Старший вчитель

5,8,,10,11

2013

2013

Формування історичних знань учнів в умовах особистісно зорієнтованого навчання

3

Іщенко Ольга Миколаївна

01.09.82

14

Вища

Друга

5,9 -12 (кл. вечір.)

2011

2013

«Моральне та національне виховання на уроках української літератури в умовах реалізації особистісно зорієнтованої освіти з використанням інноваційних технологій»

4

Рябуха Любов Віталіївна

27.06.61

37

Вища

Вища

Старший вчитель

5,8,9,11

2013

2014

Формування та розвиток літературно-творчих здібностей школярів в умовах реалізації особистісно зорієнтованого навчання шляхом впровадження інноваційних технологій на уроках української мови та літератури

5

Суставова Наталя Вікторівна

28.07.78

17

Вища

Перш

11,8 9

2013

2013

Реалізація особистісно зорієнтованої освіти шляхом впровадження народознавства на уроках української мови та літератури

6

Московка

Світлана Володимирівна

20.

11.

1966

24

Вища

Друга

5 6 7 8 9

2014

2015

Використання інноваційних технологій на уроках російської мови

7

Васильченко Лілія Іванівна

04.08.78

12

Вища

Перш

5,6,7,8,9

2010

2014

Використання компютерних технологій на уроках світової літератури

8

Лісняк Юлія Володимирівна

06.02.81

14

Вища

Перш

6,8,9,10

2014

2014

Самостійна робота учнів на уроках англійської мови

9

Заяц Лариса Миколаївна

25.

03

1979

11

Вища

Друга

8

2011

2012

Використання інноваційних технологій на уроках світової літератури

РОЗДІЛ 4

ЗАСІДАННЯ 1

Круглий стіл (серпень)

  1. Обговорення і затвердження плану роботи МО на 2016-2017 н.р.

  2. Обговорення методичних рекомендацій МОН України щодо викладання і вивчення предметів гуманітарного циклу у новому навчальному році.

  3. Про організацію взаємовідвідування уроків членами МО .

  4. Огляд новинок наукової і методичної літератури.

  5. Про систему роботи з обдарованими дітьми.

  6. Обговорення Закону про засади мовної політики в Україні ( ст..6, ст..20 ).

  7. Про підвищення професійної компетентності педагогів у впровадженні інноваційних технологій у навчально-виховний процес.

  8. Планування та проведення заходів щодо відзначення річниці з дня народження Т.Г. Шевченка, І.Я.Франка.

ЗАСІДАННЯ 2

Панорама педагогічних ідей (жовтень-листопад)

  1. Наступність і перспективність у формуванні знань, умінь і навичок учнів 5-го класу.

  2. Про організацію індивідуальної роботи з обдарованими дітьми (поповнення “банку обдарованої дитини”), проведення консультацій для учасників олімпіад і конкурсів.

  3. Про організацію та проведення шкільних заходів, присвячених Дню села, Дню української писемності.

  4. Про організацію та відкриття на території школи Музею під відкритим небом.

  5. Участь учнів школи у Всеукраїнських творчих конкурсах (підготовка учасників).

  6. Обговорення пропозицій щодо планування роботи по відзначенню

річниці від дня народження Т.Г.Шевченка

ЗАСІДАННЯ 3

Методична сесія (січень)

  1. Інноваційні технології та впровадження новітніх технологій у практичній діяльності вчителя (обмін досвідом).

  2. Повідомлення про проведення предметних олімпіад та творчих конкурсів.

  3. Планування та проведення предметних тижнів.

  4. Обмін досвідом вчителів, котрі пройшли перепідготовку.

  5. Дотримання правил техніки безпеки під час навчального процесу та канікулярного періоду.

  6. Шевченкіада в школі.

ЗАСІДАННЯ 4

Лабораторія: навчання, урок (березень)

  1. Творчий звіт учителя (атестація педпрацівників).

  2. Про викладання факультативних курсів та курсів за вибором (повідомлення).

  3. Обмін досвідом (урок → навчання → результат).

  4. Про підготовку та участь учнів у творчих конкурсах (обговорення кращих учнівських робіт).

  5. Про підготовку одинадцятикласників до ЗНО. Форма, структура та зміст тестових завдань (обмін досвідом вчителів-предметників).

  6. Відкриті заходи з нагоди дня народження Т.Г. Шевченка.

ЗАСІДАННЯ 5

(червень)

  1. Звіти завідуючих навчальними кабінетами про проведену протягом року роботу.

  2. Про проведення ДПА у 9 та 11 класах.

  3. Звіт голови МО про роботу, проведену протягом навчального року.

РОЗДІЛ 5

Зміцнення матеріальної і наукової бази

  1. Зібрання методичних праць (доповіді, виступи, наочність, папки, навчальна практика і т.д.).

  2. Методична література, придбана для поповнення шкільних кабінетів.

  3. Наука – школі (передплачувані видання з предметів).

РОЗДІЛ 6

Зернини педагогічного досвіду

  1. Обговорення завдань, які допоможуть виявити обдарованих та здібних дітей, визначення форм і методів роботи.

  2. Обмін досвідом: робота вчителів - предметників зі здібними та обдарованими учнями.

РОЗДІЛ 7

Графік відкритих уроків учителів, що атестуються

РОЗДІЛ 8

Робота з молодими та малодосвідченими вчителями

Завдання

  1. Взаємовідвідування уроків.

  2. Практична допомога:

  • підготовка до уроку;

  • планування;

  • методика викладу нового матеріалу;

  • впровадження інноваційних технологій.

  1. Самоаналіз та аналіз уроку, проведеного молодим учителем.

  • 10.08.2018
  • Різне
  • 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас
  • Інші методичні матеріали
  • 208
  • 0
  • 5
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
6
дн.
1
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!