Мета та напрямки роботи ШМВ

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Мета «Школи молодого вчителя»

сприяння підвищенню фахового рівня, розвитку творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності, озброєнню новітніми знаннями, методикою та технологією навчання.

Основні завдання 

 «Школи молодого вчителя»:

  • поглиблення знань з  теорії та методики навчання і виховання;

  • сприяння оволодінню молодими вчителями основних нормативних документів;

  • вивчення і використання у практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду;

  • розвиток ініціативи  і творчості, новаторських пошуків вчителів.

Основні напрямки роботи

«Школи молодого вчителя»:

  • розширити сферу знань учителів із психолого-педагогічних основ уроку;

  • ознайомити їх з елементами педагогічної техніки, опанування якої дасть змогу усвідомленню здійснювати відбір необхідних і найбільш доцільних прийомів роботи учнів на уроках;

  • створити для вчителів таке методичне середовище, в якому їм би хотілося творити.

Робота "Школи молодого вчителя” у 2014-2015 навчальному році буде направлена на:

  • вивчення системного підходу до планування процесу вивчення теми, а  також визначення ролі кожного уроку в системі завдань;

  • вивчення та оволодіння елементами педагогічної техніки;

  • вивчення психологічних основ уроку, які включають знання психологічних принципів організації уроку, особливостей психологічного розвитку кожного учня в класі (розумові здібності, нахили, інтереси, тип уваги, пам'яті, мислення, сприймання, характер, темперамент, волю);

  • вивчення психологічних вимог щодо організації кожного елементу  будь-якого виду діяльності учнів на уроці, структура якої передбачає: мету, мотив, засоби, план діяльності, реалізацію плану, контроль, корекцію, рефлексію;

  • вивчення типів та структури сучасного уроку, основних принципів навчання, раціонального застосування методів навчання;

  • вивчення вимог щодо оформлення шкільної документації;

  • вивчення методів формування комунікативних  умінь (усних і письмових) в умовах особистісно-зорієнтованого підходу

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
0
дн.
1
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!