Матеріал до батьківських зборів майбутніх першокласників «Перший раз в перший клас - поради для батьків»

Опис документу:
Окрім того, що цей етап потребує нового рівня енергії та інтенсивних емоцій, діти, які готуються до 1-го класу, також отримають величезний досвід зміни ритму життя. Отже дитина тепер має навчитися пристосовуватися до більш тривалого шкільного дня, виконувати домашнє завдання після школи і в цілому стати більш самостійною і організованою.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Матеріал до батьківських зборів майбутніх першокласників

Перший раз в перший клас - поради для батьків

Окрім того, що цей етап потребує нового рівня енергії та інтенсивних емоцій, діти, які готуються до 1-го класу, також отримають величезний досвід зміни ритму життя. Отже дитина тепер має навчитися пристосовуватися до більш тривалого шкільного дня, виконувати домашнє завдання після школи і в цілому стати більш самостійною і організованою.

Для того, щоб людина була гармонійною, щасливою, вона повинна бути в злагоді зі своїм “Я”. Це відбувається, коли ми, виконуючи ту чи іншу роль, задоволені нею. Наприклад, якщо дитина йде до школи і не хоче там навчатися, чи буде вона задоволена роллю учня? Звісно, ні. І що відчуватиме така дитина? Що означатиме для неї така роль? Тривогу!

Основні запитання, що ставлять фахівці, котрі працюють з дітками, які готуються йти до школи, такі: “Чи хочеш ти йти до школи?”, “Чому ти хочеш йти до школи?”. І якщо діти відповідають: “Ні, бо тато з мамою кажуть, що там буде строга вчителька….”, “Бо не хочу ходити в дитячий садок, тому що там треба спати”, – це означає, що дитина насправді не дуже добре ідентифікує себе з роллю школяра. Навіть не дуже хоче її “приміряти”.

Тому батькам (часом з допомогою психолога) потрібно працювати з ідентифікацією (присвоєнням) нової ролі. Тобто, що означає бути школярем – це не лише вміння читати і писати, але й нова соціальна роль: прокидатися вранці й збиратися в школу, класти до сумки шкільне приладдя, бути уважним на уроці, спілкуватися з вчителем, виконувати домашні завдання, чергувати в класі (якщо таке є в школі) тощо.

Нехай батьки згадають свої шкільні роки, свій перший клас і поділяться досвідом – це дуже допомагає.

Перший раз в перший клас! Це справді один із найважливіших і захоплюючих сюжетів в житті кожного школяра. Більшість з нас до сих пір пам'ятають той день, коли сонний і з величезним букетом ти стояв на святковій лінійці в очікуванні головної події своєї дитячого життя. Події, до якого треба готуватися заздалегідь. Деякі батьки розуміють слово «заздалегідь» досить своєрідно. Мало не з пелюшок вони придумують для дитини всілякі активності самої різної спрямованості. Вишукують нові методики раннього розвитку, забуваючи про те, що воно має йти рівномірно. Часто-густо зустрічаються діти, які вміють на три роки читати і рахувати, але серйозно відстають у руховому і емоційному плані.

Справа в тому, що вищі психічні функції, до яких відноситься інтелект, значно обширніші. Вони включають в себе і уяву, і мислення, яке теж, до речі, буває різних видів.

Наприклад, предметне. Його недорозвиненість безпосередньо відбивається на тих же інтелектуальних здібностях і навчальних успіхах. Наприклад, дитина, яка не отримала достатньої рухової активності в ранньому віці: не лазила на гірку або під стіл, не витягала вміст шаф і не перекладала формочку одну в іншу, - тобто не мала досвіду «спілкування» з предметами, в старшому віці погано засвоює прийменники. У мові і при написанні прийменники «над», «під», «всередині» зникають і плутаються. Надалі у такої дитини важко йде геометрія.

Діти розвиваються, якщо у них є матеріал для розвитку.

Неможливо «відіграти» просторове і предметне мислення, якщо сидіти годинами перед телевізором або грати на планшеті. Тактильні відчуття не можна побачити в кіно, їх можна тільки відчути. Ось і доводиться психологам вчити шестирічок будувати будиночки з дерев'яних, а не віртуальних кубиків.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток життєво-професійної ефективності особистості в освітньому процесі НУШ: технології, методики, вправи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн