Матеріал для використаня під час атестації.Портфоліо вчителя.Робота над методичною проблемою.

Опис документу:
Матеріал для використаня під час атестації.Портфоліо вчителя.Робота над методичною проблемою.Моє життєве кредо- Така дісталась вже нам робота.Є в ній і радість,та є й турбота.Є вічний пошук, безсонні ночі.Та гріють душу - дитячі очі.Мій життєвий принцип- Ніколи не зупиняйся на досягнутом.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Портфоліо вчителя початкових класів Фоміна Валентина Адамівна
Слайд № 1

Портфоліо вчителя початкових класів Фоміна Валентина Адамівна

Візитна картка Фоміна Валентина Адамівна Вчитель початкових класів Бзівського НВК “загальноосвітня школа I-II ступенів”дитячий садок Вчитель I кате...
Слайд № 2

Візитна картка Фоміна Валентина Адамівна Вчитель початкових класів Бзівського НВК “загальноосвітня школа I-II ступенів”дитячий садок Вчитель I категорії Педагогічний стаж - 35 років

Моє педагогічне кредо- мети досягає той,хто її прагне. Моє життєве кредо- Така дісталась вже нам робота.Є в ній і радість,та є й турбота.Є вічний п...
Слайд № 3

Моє педагогічне кредо- мети досягає той,хто її прагне. Моє життєве кредо- Така дісталась вже нам робота.Є в ній і радість,та є й турбота.Є вічний пошук, безсонні ночі.Та гріють душу - дитячі очі. Мій життєвий принцип- Ніколи не зупиняйся на досягнутом.

Загальні відомості У 2001 році закінчила Переяслав –Хмельницький державний педагогічний інститут ім.Г.С.Сковороди. Спеціальність- початкове навчання
Слайд № 4

Загальні відомості У 2001 році закінчила Переяслав –Хмельницький державний педагогічний інститут ім.Г.С.Сковороди. Спеціальність- початкове навчання

Освіта
Слайд № 5

Освіта

Слайд № 6

Слайд № 7

Мої відзнаки
Слайд № 8

Мої відзнаки

Слайд № 9

Проблемне питання Застосування інтерактивних технологій на уроках математики в початкових класах
Слайд № 10

Проблемне питання Застосування інтерактивних технологій на уроках математики в початкових класах

Для нікого вже не є таємницею, що інтерес до знань в учнів падає. А хочеться, щоб кожна дитина розвивалася всебічно, і якщо в ній «дрімає» якийсь т...
Слайд № 11

Для нікого вже не є таємницею, що інтерес до знань в учнів падає. А хочеться, щоб кожна дитина розвивалася всебічно, і якщо в ній «дрімає» якийсь талант, то треба, щоб він розкривався на користь їй та іншим. Адже видатний педагог В. Сухомлинський мудро підкреслив, що, виряджаючи дитину до школи, кожна мати вірить у те, що справжній учитель побачить у дитині щось таке, чого не бачить вона, і буде розвивати помічені здібності

З метою успішного розв'язання даної проблеми я застосовую в навчально-виховному процесі активні та інтерактивні методи роботи, які активізують діял...
Слайд № 12

З метою успішного розв'язання даної проблеми я застосовую в навчально-виховному процесі активні та інтерактивні методи роботи, які активізують діяльність учнів, розвиваючи їх творче мислення вміння розвиватися розмірковувати і приймати рішення Застосовуючи інтерактивні методи, я модулюю реальні життєві ситуації, пропоную проблеми для спільного розв'язання, використовую рольові ігри.

Сучасний урок вимагає від педагога оптимального поєднання індивідуальної, парної, групової і колективної форм організації навчальної діяльності учн...
Слайд № 13

Сучасний урок вимагає від педагога оптимального поєднання індивідуальної, парної, групової і колективної форм організації навчальної діяльності учнів. Значна кількість основних методичних інновацій пов’язана сьогодні із застосуванням інтерактивних методів навчання. Тому слова великого китайського педагога Конфуція можна сформулювати як кредо інтерактивного навчання:

Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу й чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й р...
Слайд № 14

Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу й чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром

ПІРАМІДА СТУПЕНІВ ПІРАМІДА СТУПЕНІВ
Слайд № 15

ПІРАМІДА СТУПЕНІВ ПІРАМІДА СТУПЕНІВ

Тому для заохочення учнів до вивчення математики, для активізації їхньої пізнавальної активності потрібно знаходити новіші та ефективніші методи і ...
Слайд № 16

Тому для заохочення учнів до вивчення математики, для активізації їхньої пізнавальної активності потрібно знаходити новіші та ефективніші методи і форми навчання, використовувати нестандартні форми роботи, що забезпечують розвиток особистості кожного учня. Пошук ефективних методик доцільно зупинити на інтерактивних методах, що сприяють самореалізації школярів, створенні комфортних умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність.

Урок- казка Урок-екскурсі Урок-КВК Урок- самонавчання Урок-диспут Урок-залік Які я проводжу нестандартні уроки
Слайд № 17

Урок- казка Урок-екскурсі Урок-КВК Урок- самонавчання Урок-диспут Урок-залік Які я проводжу нестандартні уроки

Інтерактивні методи навчання сформулювали низку цікавих правил і для школярів - кожна думка важлива; - не бійся висловитись; - ми всі – партнери; -...
Слайд № 18

Інтерактивні методи навчання сформулювали низку цікавих правил і для школярів - кожна думка важлива; - не бійся висловитись; - ми всі – партнери; - кажи чітко, ясно, красиво; - вислухав, висловився, вислухав; - наводь тільки обґрунтовані докази; - умій погодитись і не погодитись; - важлива кожна роль.

Уміння і бажання навчатися – це той фундамент, який маю закласти я, як вчитель. Тому перед кожним уроком шукаю відповідь на «вічне» запитання: як п...
Слайд № 19

Уміння і бажання навчатися – це той фундамент, який маю закласти я, як вчитель. Тому перед кожним уроком шукаю відповідь на «вічне» запитання: як побудувати навчальну роботу, щоб вона викликала емоційне піднесення у школярів, неодмінно позитивно впливала на їхні почуття і мислення, збагачувала їх досвідом самостійних пошуків та роздумів.

У своїй практиці я використовую різні інноваційні методи навчання. Найбільш ефективними серед них будуть: «Велике коло»
Слайд № 20

У своїй практиці я використовую різні інноваційні методи навчання. Найбільш ефективними серед них будуть: «Велике коло»

-«Мікрофон» -«Незакінчене речення» -«Мозковий штурм»
Слайд № 21

-«Мікрофон» -«Незакінчене речення» -«Мозковий штурм»

«Навчаючи - учусь» «Займи позицію «Робота в парах» «Діалог» «Дерево рішень» «Пошук інформації»
Слайд № 22

«Навчаючи - учусь» «Займи позицію «Робота в парах» «Діалог» «Дерево рішень» «Пошук інформації»

Завдяки інтерактивному навчанню учень стає активним учасником навчального процесу. Уроки базуться на співпраці, взаємонавчанні вчитель — учень, уче...
Слайд № 23

Завдяки інтерактивному навчанню учень стає активним учасником навчального процесу. Уроки базуться на співпраці, взаємонавчанні вчитель — учень, учень — учень. При цьому вчитель і учень - рівноправні, рівнозначні суб'єкти навчання.

Слайд № 24

Використання інтерактивних методів навчанні веде до фахового зростання самого вчителя. Варто зробити перший крок, і після декількох старанно підгот...
Слайд № 25

Використання інтерактивних методів навчанні веде до фахового зростання самого вчителя. Варто зробити перший крок, і після декількох старанно підготовлених уроків учитель зможе відчути, як змінилося ставлення до нього, сама атмосфера в класі, що послужить додатковим стимулом роботи з інтерактивними технологіями.

Висновок Працюючи в пошуку найбільш результативних методів роботи, я прийшла до висновку, що процес формування вмінь і навичок стає набагато резуль...
Слайд № 26

Висновок Працюючи в пошуку найбільш результативних методів роботи, я прийшла до висновку, що процес формування вмінь і навичок стає набагато результативнішим, якщо організовувати навчання у співробітництві, яке ґрунтується на спільній діяльності і взаєморозуміння вчителя і учнів. Саме таке навчання, з використанням інтерактивних технологій, сприяє формуванню ключових компетентностей учнів, підвищує інтелект дитини, зміцнює іі віру у власні здібності, стимулює активність і творчість. Використання інтерактивних методів навчання на уроках в початковій школі допомагає досягти триєдиної мети навчання: навчальної, розвивальної та виховної. При використанні інтерактивних методів навчання на уроках – рівень знань учнів якісно та кількісно поліпшується.

Ми активні,творчі,здібні.
Слайд № 27

Ми активні,творчі,здібні.

Слайд № 28

Слайд № 29

Слайд № 30

Кожен, хто вміє згуртувати навколо себе людей із різними характерами, різними інтересами, може привести їх до успіху і є справжній Майстер
Слайд № 31

Кожен, хто вміє згуртувати навколо себе людей із різними характерами, різними інтересами, може привести їх до успіху і є справжній Майстер

Хороші вчителі створюють хороших учнів (М.Остроградський)
Слайд № 32

Хороші вчителі створюють хороших учнів (М.Остроградський)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток життєво-професійної ефективності особистості в освітньому процесі НУШ: технології, методики, вправи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.