Матеріал для вчителя нуш "Положення про кабінет"

Опис документу:
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Положення про навчальні кабінети розроблено відповідно до Закону України « Про загальну середню освіту» та інших законодавчих актів України. Це Положення визначає загальні та спеціальні вимоги до матеріально-технічного оснащення кабінету згідно із санітарно-гігієнічними правилами та нормами.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

МЕТА НАВЧАЛЬНОГО КАБІНЕТУ

Забезпечити умови для організації навчально-виховного процесу та реалізації завдань відповідно до Державного стандарту базової і повної середньої освіти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.04 № 24

ЗАВДАННЯ

Створити передумови для:

  • організації індивідуального та диференційованого навчання;

  • реалізації практично-дійової і творчої складових змісту навчання;

  • організації роботи гуртків та факультативів;

  • проведення засідань шкільних методоб’єднаннь;

  • індивідуальної підготовки вчителя до занять та підвищення його науково-методичного рівня.

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Положення про навчальні кабінети розроблено відповідно до Закону України « Про загальну середню освіту» та інших законодавчих актів України.

Це Положення визначає загальні та спеціальні вимоги до матеріально-технічного оснащення кабінету згідно із санітарно-гігієнічними правилами та нормами.

ІІ. МЕТА, ЗАВДАННЯ ТА ОСНОВНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ КАБІНЕТУ

2.1. Основна мета – забезпечення оптимальних умов для організації навчально-виховного процесу та реалізації завдань відповідно до Державного стандарту базової і повно середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.04р за № 24.

2.2. Завдання кабінету - створення передумов для :

  • організації індивідуального та диференційованого навчання;

  • реалізації практично-дійової і творчої складових змісту навчання;

  • організації роботи гуртків та факультативів;

  • проведення засідань шкільних методоб’єднаннь;

  • індивідуальної підготовки вчителя до занять та підвищення його науково-методичного рівня.

2.3. Державні санітарні правила і норми облаштування, утримання кабінет та організації навчально-виховного процесу відповідають вимогам, затвердженим Постановою Головного державного лікаря України від 14.08.01р № 63.

ІІІ. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КАБІНЕТУ

3.1. Комплектація кабінету обладнанням здійснюється відповідно до типових переліків навчально-наочних посібників та обладнання загального призначення.

3.2. Шкільні меблі та їх розміщення в кабінеті відповідають санітарно-гігієнічним правилам на нормам. В кабінеті встановлені трансформативні столи зі зміною висоти.

3.3. В кабінеті розміщується класна дошка на одну робочу площу. Поряд з класною дошкою розміщені демонстраційні матеріали.

3.4. Усі матеріальні цінності кабінету обліковуються в інвентарній книзі, що прошнурована, пронумерована і скріплена печаткою.

3.5. Кабінет забезпечений:

- аптечкою з набором медикаментів для надання першої медичної допомоги;

- первинними засобами пожежегасіння.

ІV. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КАБІНЕТУ

4.1. Навчально-методичне забезпечення кабінету складається з :

- нормативних документів щодо викладання курсу в середній школі ( програма, методичні листи, рекомендації);

- діючих та альтернативних посібників та підручників;

- роздаткового матеріалу для оновлення змісту уроку в умовах реформування загальної середньої освіти;

- дидактичних матеріалів;

- методичні комплекси по впровадженню 12-бальної шкали оцінювання начальних досягнень учнів;

- матеріали для проведення профільної та позакласної роботи;

- додаткова та довідникова література.

4.2. У кабінеті створена тематична картотека дидактичних, навчально-методичних матеріалів, навчально-наочних посібників, навчально обладнання.

4.3. Додатково кабінет оснащений:

- бібліотечкою науково-популярної, довідниково-інформаційної і методичної літератури;

- розробками відкритих уроків та виховних заходів.

V. ОФОРМЛЕННЯ КАБІНЕТУ

5.1. На вхідних дверях обов’язково повинен бути напис з назвою кабінету

5.2. Для оформлення кабінету передбачено створення навчально-методичних експозицій змінного та постійного характеру:

Постійні:

  • державні символи;

  • інструкція з пожежної безпеки;

  • правила роботи в кабінеті

  • класний куточок.

Змінні:

  • «Сьогодні на уроці»;

  • «Готуємося до оцінювання навчальних досягнень учнів»

VІ. КЕРІВНИЦТВО КАБІНЕТОМ

6.1. Роботою кабінету керує завідувач, якого призначає директор.

6.2. Завідувач кабінету несе відповідальність за упорядкування, зберігання й використання навчально-наочних посібників, обладнання.

6.3. Перспективний план оснащення кабінету засобами навчання та шкільним обладнанням складає завідувча кабінету за погодженням з директором закладу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
3
міс.
2
8
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!