Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
PRO-акаунт на «Всеосвіті» як інструмент саморозвитку та професійної самореалізації
»
Взяти участь Всі події

Математика, 5 клас Практична робота №6 «Прямокутник і квадрат. Діагоналі прямокутника та квадрата, їх властивості»

STEAM

Для кого: 5 Клас

29.08.2021

112

2

0

Опис документу:
Мета роботи: закріплення поняття прямокутника і квадрата, елементів прямокутника та квадрата. Задачі: - закріплення поняття прямокутника та квадрата; - закріплення практичних навичок виміру сторін і знаходження периметру фігур; - закріпити поняття діагоналей; - розвиток вмінь грамотного і акуратного оформлення робіт дослідницького характеру; - формування навиків роботи з вимірювальними інструментами
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Лабораторно-практичні-роботи «Математика в дії»

Лабораторно-практична робота №6

Тема «Прямокутник і квадрат. Діагоналі прямокутника та квадрата, їх властивості»

Місце і спосіб організації: в класі, фронтальна.

Мета роботи: закріплення поняття прямокутника і квадрата, елементів прямокутника та квадрата.

Задачі:

  • закріплення поняття прямокутника та квадрата;

  • закріплення практичних навичок виміру сторін і знаходження периметру фігур;

  • закріпити поняття діагоналей;

  • розвиток вмінь грамотного і акуратного оформлення робіт дослідницького характеру;

  • формування навиків роботи з вимірювальними інструментами.

Необхідні знання і вміння: поняття прямокутника та квадрата, практичний навик точних вимірювання довжини.

Необхідні матеріали: бланк для відповідей, ручка, олівець, лінійка, шаблони 2 прямокутників зеленого і синього кольору, шаблон квадрата.

Етапи роботи:

1.Організаційний – 2хв.

Повідомлення теми лабораторно-практичної роботи, інструктаж з виконання та оформлення роботи.

  1. Виконання лабораторно-практичної роботи -10 хв.

Коментоване виконання, пояснення, демонстрація, виконання. Обговорення результатів роботи в процесі діяльності.

  1. Підведення підсумків – 1хв.

Бланк змісту лабораторно-практичної роботи

Лабораторно-практична робота на тему «Прямокутник і квадрат. Діагоналі прямокутника та квадрата, їх властивості»

Учня/учениці 5 класу

______________________________ Оцінка ________________

Мета роботи: навчитися називати елементи прямокутника, квадрата, закріпити поняття діагоналей, рівних фігур.

Обладнання: бланк для відповідей, олівець, лінійка, шаблони 2 прямокутників зеленого і синього кольору, шаблон квадрата, ножиці.

  1. Позначити вершини даних фігур.

  2. Виміряти довжини сторін. Знайти периметр кожної фігури.

  3. В кожній фігурі побудувати діагоналі.



a=


b=


P=


a=


b=


P=




2. Візьміть синій прямокутник. Побудуйте в ньому діагональ. Даний прямокутник необхідно розрізати по діагоналі. Дайте відповіді на питання.

1. Скільки трикутників отримали? ____________________________

2. Які за видом ці трикутники? _______________________________

3. Чи суміщаються трикутники при накладанні?_________________

Висновок: діагоналі прямокутника __________________________________________

________________________________________________________________________


3.Візьміть зелений прямокутник. Побудуйте дві діагоналі. Необхідно розрізати прямокутник по двом діагоналям. Пронумеруйте отримані трикутники. Дайте відповіді на питання.

1. Скільки трикутників отримали? __________________________

2. Які за видом ці трикутники (за сторонами)?________________________________

3. Чи є у даних трикутників рівні сторони?___________________________________

4.Які трикутники рівні? ___________________________________________________

Висновок: діагоналі у прямокутника_________________________________________

________________________________________________________________________

  1. Візьміть квадрат. Побудуйте діагоналі. Необхідно розрізати прямокутник по двом діагоналям. Дайте відповіді на питання.

1.Які трикутники при розрізанні ви отримали? ______________________

2. Які за видом ці трикутники? ____________________________________

Висновок: при перетині діагоналей квадрата утворюються____________________

______________________________________________________________________





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.