Мандрівка країною безпеки

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Свінціцька Л.А. 20.10.2014

Виховна година в 2 класі "Мандрівка країною "Безпеки"

Мета: 

·       Ознайомити дітей з небезпечними ситуаціями, які можуть виникнути в квартирі,

·       Вчити їх основних правил поведінки в екстремальних ситуаціях.

·       Формувати життєву компетентність, виховувати вміння організовувати своє дозвілля.

Завдання:    

·       Формувати навички безпечних розваг удома, вміння вибирати місця та іграшки для розваг;

·       Розвивати навички користування побутовою технікою.

Очікувані результати:

                     Після заняття учні зможуть:

-         Називати основні електроприлади та правила безпечного користування ними.


І. Організаційний момент

Дзвоник  дзвонить кожен раз,

Дітлахів він кличе в клас.

Будемо разом ми працювати,

Правила безпеки сумлінно вивчати.

II. Повідомлення  теми і мети

-         Любі діти, виховна година сьогодні буде незвичайна. На вас чекають сюрпризи, нові знайомства. Ви дізнаєтесь, як можна розважатись вдома, зрозумієте, чим можна гратися, а що треба оминати. Засвоїте, що таке «електрика». З’ясуєте, коли і як можна користуватися побутовою технікою.

III. Мотивація навчальної діяльності.

            Всі ці знання вам необхідні для того, щоб ігри, розваги вдома приносили тільки радість і гарний настрій.

IV. Вивчення нового матеріалу.

1.     Актуалізація опорних знань.

Розгадування кросворда « Безпека» Мультимедіа

1.     Якщо у вас немає телефону, то покличете на допомогу з вікна, або (Балкону)

2.     Щоб перейти вулицю потрібно використовувати пішохідний (Перехід)

3.     Що за дивний перехід

На тварину схожий?

Береже людей від бід,

Йде ним перехожий (Зебра)

4.     Людина, яка їде у транспорті це .. (Пасажир)

5.     Як називається людина, що займається тушінням пожеж? (Пожежний)

6.     Вона іде по проводах

І є у селах і містах…(Електрика)

7.     Як називається професія людини, що піклується про здоров’я людей? (Лікар)

Висновок:    Найголовніше, щоб під час ігор була безпека.

Як на вашу думку, що це слово означає?

- Бути уважним.

- Продумати свої дії.

- Відповідати за свої вчинки.

- Дотримуватися правил поведінки вдома і на вулиці.

- Допомагати у біді, прийти на допомогу.

Вихователь: Правильно діти! БЕЗПЕКА – це турбота за своє життя, та оточуючих.

2.     Бесіда. «Яке місце для ігор можна вибрати вдома»

-         (учитель) Для власної  безпеки краще гратися у своїй кімнаті або в загальній кімнаті в своєму куточку. Щоб не нашкодити собі та іншим, На місці розваг завжди повинно бути чисто і прибрано.

-         А що для цього треба, діти?

 (Діти дають відповіді: прибрати місце після кожної ігри, не смітити не гратися з небезпечними предметами)

-         Гра «Прибери з кімнати небезпечні предмети»

-         (Вчитель) А ось діти розкажуть,  як можна безпечно розважатися вдома  і на вулиці.

« М’ячик»

Хто проскаче без упину

День і ночі половину,

І при цьому ані трішки

Не натомить власні ніжки?

Хто ж це так, малята, скаче?

Відгадали? Звісно - м’ячик!

Висновок: Дуже важливо вміти вибирати безпечні ігри.

- Діти, чи може гра в м’яч бути небезпечною? ( Необережні рухи можуть спричинити падіння важких речей, розбите скло, коротке замикання, травми)

- Діти, чи багато ви знаєте ігор? Які з них ваші улюблені?

 - Діти, назвіть найцікавіші ігри. ( Шашки, ляльки, жмурки, лото, впіймай м’яча.)

6. Бесіда «Побутова техніка».

       - Вдома поряд з нами знаходиться багато корисних речей, які полегшують наше життя, роблять його більш цікавим. Дуже важливо навчитися правильно використовувати ці речі, щоб не нашкодити собі та іншим. Діти загадають загадки, а ви спробуєте відгадати, що це за предмети. 

 

·        Неначе паровоз, гуде,

Шумить, кипить, і пара йде,

Смачний заварює нам чай.

Хто ж він такий? От відгадай. (Чайник)

 

·        Наш прилад, як живий -

Дме та крутить головою.

Влітку відпочинку він не знає,

Вдома все повітря розганяє. (Вентилятор)

 

·        Розморожувати вміє,

Що потрібно – розігріє.

Піцу зробить за хвилину,

Нагодує всю родину. ( Мікрохвильова піч)

 

·        То вперед, то у бік

Ходить – бродить парохід.

А зупиниш – горе,

Продірявить море.(Праска)

 

·     Може він порахувати,

 Може він пісні співати,

 Малювати і писати,

 Помилки перевіряти.

 Може він листа прийняти,

 З другом швидко нас зв’язати,

 Він багато чого може

 І завжди нам допоможе! (Комп’ютер )

 

·        Може моркву покришити,

Свіжий сік для нас зробити.

Непотрібно йому рук -

Має функцій безліч штук. (Кухонний комбайн)

-         Як  можна назвати всі ці предмети? («Побутова техніка»)

-         Які ще предмети побутової техніки ви знаєте і для чого вони потрібні?(Вчитель вивішує малюнки після відповідей дітей)

   Мотиваційна бесіда :

-         До чого може призвести порушення правил використання електроприладів?

V. Закріплення нового матеріалу.

Гра « Екстрений виклик»

-         Алло! Пожежна охорона?

-         Так, черговий Петренко слухає Вас.

-         У квартирі навпроти пожежа! Приїжджайте!

-         Назвіть адресу.

-         Вулиця…

-         Виклик прийнято. Чекайте.

    Вчитель доповнює: і щоб не сталося пожежі, треба:

-         Ідучи з дому, не забудьте вимкнути всі ел. прилади.

-         Ніколи не тягніть за шнур, вимикаючи ел. прилади, робіть це охайно, обережно виймаючи з розетки штепсель.

-         Ні в якому разі не підходьте до оголених  дротів, не торкайтеся їх.

-         Ніколи не засовуйте пальчики чи інші предмети до розетки.

-         Якщо ви помітили, що задимівся якийсь дріт, вискочила іскра з вимикача або розетки, негайно повідомте дорослих або зателефонуйте 101.

IV. Підсумки

          -         Що таке безпека?( БЕЗПЕКА – це турбота за своє життя, та оточуючих. А людину, яка дотримується таких правил можна назвати обережною, відповідальною, безпечною.  )

-         Мені найбільше сподобалось…

-         Матусі я розповім…

-         Молодці, діти, ви всі добре попрацювали . 

Конец формы

6

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.