і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Майстер-клас із досвіда роботи "6 капелюхів мислення"

Опис презентації окремими слайдами:
"Майстер-клас"
Слайд № 1

"Майстер-клас"

Педагогічне кредо: “ Якщо ви хочете щастя своїм дітям, то готуйте їх не для щастя, а для творчої діяльності” К.Д.Ушинський Моя проблема: “ Розвиток...
Слайд № 2

Педагогічне кредо: “ Якщо ви хочете щастя своїм дітям, то готуйте їх не для щастя, а для творчої діяльності” К.Д.Ушинський Моя проблема: “ Розвиток творчих здібностей молодших школярів”

Інноваційний метод Шести Капелюхів Мислення Едварда де Боно
Слайд № 3

Інноваційний метод Шести Капелюхів Мислення Едварда де Боно

Едвард де Борно (1933рік народження) – популярний психолог, викладач Кембриджського Університету, автор 45 книг, засновник техніки „мислення про ми...
Слайд № 4

Едвард де Борно (1933рік народження) – популярний психолог, викладач Кембриджського Університету, автор 45 книг, засновник техніки „мислення про мислення”. Його методики широко використовуються як у дитячих закладах,  школах, так і в діяльності міжнародних організацій і найбільших корпорацій. Його вправи тренують і розвивають процес мислення і можуть застосовуватись на уроках як окремі інтерактивні методи.

«Якість мислення – основний ресурс успішності» «У здатності думати укладена основа людської діяльності» Е. де Боно
Слайд № 5

«Якість мислення – основний ресурс успішності» «У здатності думати укладена основа людської діяльності» Е. де Боно

Коли ми маємо справу з практичним мисленням, виникають три фундаментальні труднощі: Емоції. Часто ми схильні не думати взагалі, а спиратися в наших...
Слайд № 6

Коли ми маємо справу з практичним мисленням, виникають три фундаментальні труднощі: Емоції. Часто ми схильні не думати взагалі, а спиратися в наших діях на чуття, емоції і забобони. Безпорадність. Нашою реакцією може бути почуття неадекватності: “Я не знаю, як про це думати. Я не знаю, що робити далі". Плутанина. Ми намагаємося утримати в своєму розумі все відразу, і в результаті виходить мішанина. Метод шести капелюхів — це простий і практичний спосіб подолати подібні труднощі за допомогою поділу процесу мислення на шість різних режимів, кожен з яких представлений капелюхом свого кольору.

Чому цей метод має назву  Шести Капелюхів Мислення? Відомо, що стиль одягу багато в чому формує поведінку людини, логіку її вчинків, може диктувати...
Слайд № 7

Чому цей метод має назву  Шести Капелюхів Мислення? Відомо, що стиль одягу багато в чому формує поведінку людини, логіку її вчинків, може диктувати певну лексику, жестикуляцію, міміку тощо. Змінюючи костюм, людина мовби одягає нову маску, змінює свою роль, іноді і характер. Яскравим прикладом такої залежності є головний убір – капелюх. Капелюх – це частина туалету, що легко надягти і зняти, змінити, а разом з ним й перемінитися. Цей головний убір блискуче вправляється з роллю знаку, символу певної соціальної групи.

Білий Капелюх-це інформація. Учень, одягнувши його, задає питання такого роду: -Яка інформація у мене є? -Якої інформації мені не вистачає? -Як мен...
Слайд № 8

Білий Капелюх-це інформація. Учень, одягнувши його, задає питання такого роду: -Яка інформація у мене є? -Якої інформації мені не вистачає? -Як мені одержати відсутню інформацію? Тобто, міркуючи з білим капелюхом на голові, пригадує особисті знання і вміння, пробує визначити якої інформації недостатньо, які прогалини в знаннях, окреслює джерела, де можна знайти цю інформацію, користуючись словниками, енциклопедіями, таблицями, картками і т.д.

Мозкова атака Асоціативний кущ Кубування
Слайд № 9

Мозкова атака Асоціативний кущ Кубування

Червоний Капелюх – це емоції. Наводить на думку вогонь і тепло, зв′язаний із почуттям,інтуіцією, емоціями. В учня з червоним капелюхом з′являється ...
Слайд № 10

Червоний Капелюх – це емоції. Наводить на думку вогонь і тепло, зв′язаний із почуттям,інтуіцією, емоціями. В учня з червоним капелюхом з′являється можливість відкрито виразити чи описати свої емоції, почуття, інтуіцію. Отже, червоний капелюх – це формування свого ставлення до подій і їх учасників.

Скажи по - іншому Метод « Група слів» Інтерв′ю
Слайд № 11

Скажи по - іншому Метод « Група слів» Інтерв′ю

Жовтий Капелюх – це позитив. Жовтий колір наводить на думку про сонце і оптимізм. Мета- довести здійснення ідеї. Учень робить пряме зусилля знайти ...
Слайд № 12

Жовтий Капелюх – це позитив. Жовтий колір наводить на думку про сонце і оптимізм. Мета- довести здійснення ідеї. Учень робить пряме зусилля знайти переваги пропозиції “Що в цьому гарного?”, “Які переваги”, якщо ідея, навіть, нікому не подобається. Жовтий капелюх знаходить гарні сторони. Отже, жовтий капелюх – це простеження позитивних сторін явища, переваг, досягнень.

Чорний Капелюх - це критика. Застерігає і змушує думати критично. Що може статися поганого? Або що піде не так? Обережність: дозволяє дати волю кри...
Слайд № 13

Чорний Капелюх - це критика. Застерігає і змушує думати критично. Що може статися поганого? Або що піде не так? Обережність: дозволяє дати волю критичним оцінкам, побоюванням і обережності. Вона захищає Вас від нерозважливих і непродуманих дій, вказує на можливі ризики і підводні камені. Користь від такого мислення безсумлінна, якщо, звичайно, нею не зловживати.

Діалог Змагання Дискусія Гра « Добре-погано » Беруть слово одночасно
Слайд № 14

Діалог Змагання Дискусія Гра « Добре-погано » Беруть слово одночасно

Зелений Капелюх – це креатив. Зелений колір нагадує про рослини, ріст, енергію, життя. Під Зеленим Капелюхом учень вносить пропозиції й обговорює н...
Слайд № 15

Зелений Капелюх – це креатив. Зелений колір нагадує про рослини, ріст, енергію, життя. Під Зеленим Капелюхом учень вносить пропозиції й обговорює нові ідеї, її альтернативи, говорить про варіанти існуючих ідей. Коли використовується Зелений Капелюх, учень прикладає творчі зусилля.

Логічний ланцюжок Доповідач Передбачення Кореспондент
Слайд № 16

Логічний ланцюжок Доповідач Передбачення Кореспондент

Синій Капелюх – це узагальнення. З синім кольором згадується небо, море. Синій колір символізує знання, розум – це контроль, підбиття підсумків, ви...
Слайд № 17

Синій Капелюх – це узагальнення. З синім кольором згадується небо, море. Синій колір символізує знання, розум – це контроль, підбиття підсумків, висловлення спостережень та коментарів. Із синім капелюхом на голові учень упорядковує послідовність застосованих капелюхів і підсумовує досягнуте.

Ситуація Взаємне навчання Інтрига Сенкан
Слайд № 18

Ситуація Взаємне навчання Інтрига Сенкан

Технологія «Шести капелюхів мислення» Едварда де Боно дозволяє розвивати : Творче мислення Критичне мислення Толерантність
Слайд № 19

Технологія «Шести капелюхів мислення» Едварда де Боно дозволяє розвивати : Творче мислення Критичне мислення Толерантність

Слайд № 20

Слайд № 21

Слайд № 22

Слайд № 23

Слайд № 24

Слайд № 25

Слайд № 26

Слайд № 27

Слайд № 28

Зим-о+оньк+о , гов-в+лум-м+бонь+ко Він-ін б+іли-и+ім ком-м+жур-р+шу-у+ку, Люм-м+бор-ор+имо мис-с біж-ж+гар-р+ти Пар-ар+о твоя-я+їм сніг-г+жкум-м. В...
Слайд № 29

Зим-о+оньк+о , гов-в+лум-м+бонь+ко Він-ін б+іли-и+ім ком-м+жур-р+шу-у+ку, Люм-м+бор-ор+имо мис-с біж-ж+гар-р+ти Пар-ар+о твоя-я+їм сніг-г+жкум-м. Всіма-а рум′а-а+яник-к+ш ли+ченьро-ро+ка Тут-ут+и ом-м цом-ом+ій пар-ар+ор+і Ік-к ладно-о+аї-ї+єшь кова-а+зар-р+нки Ву-у нам-м+шорі-рі+му двір-ір+ор+і.

«Зимонька»  Зимонько, голубонько  В білім кожушку,  Любимо ми бігати  По твоїм сніжку.  Всім рум”яниш личенька  Ти о цій порі  І ладнаєшь ковзанки ...
Слайд № 30

«Зимонька»  Зимонько, голубонько  В білім кожушку,  Любимо ми бігати  По твоїм сніжку.  Всім рум”яниш личенька  Ти о цій порі  І ладнаєшь ковзанки  В нашому дворі.  Л.В.Забашта

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Майстер-клас із досвіда роботи "6 капелюхів мислення", який допоможе урізноманітнити роботу вчителя початкових класів, зацікавить учнів.
  • Додано
    14.08.2018
  • Розділ
    Різне
  • Клас
    3 Клас, 4 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    120
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    TO443205
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь