Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

Майндмеппінг (ментальні карти та їх використання в освітній діяльності)

Педагогіка

26.04.2019

2785

35

1

Опис документу:
Ментальні карти - спосіб організації процесу творчого мислення за допомогою схем, побудованих за певними правилами. це унікальна технологія роботи з інформацією , спосіб зображення процесу загального системного мислення за допомогою схем. Карти пам'яті - проста і ефективна техніка. У деяких європейських країнах вони використовуються при навчанні дітей у школі. Інші назви: карта розуму, інтелект -карти, Mind map (саме останнє є основною назвою, яку ввів Тоні Бьюзен).
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
МАЙНДМЕППІНГ Ментальні карти та їх використання в освітній діяльності
Слайд № 1

МАЙНДМЕППІНГ Ментальні карти та їх використання в освітній діяльності

Карти пам’яті (англ. Mind map) — спосіб зображення процесу загального системного мислення за допомогою схем. Також може розглядатися як зручна техн...
Слайд № 2

Карти пам’яті (англ. Mind map) — спосіб зображення процесу загального системного мислення за допомогою схем. Також може розглядатися як зручна техніка альтернативного запису. Карти пам’яті використовуються для: створення візуалізації структуризації класифікації ідей як засіб для навчання організації, вирішення завдань ухвалення рішень при написанні статей.

Ментальні карти  Це зручний інструмент для відображення процесу мислення і структуризації інформації у візуальній формі. Ментальні карти відображаю...
Слайд № 3

Ментальні карти  Це зручний інструмент для відображення процесу мислення і структуризації інформації у візуальній формі. Ментальні карти відображають природний спосіб мислення людського мозку

Ментальні карти
Слайд № 4

Ментальні карти

Ментальні карти
Слайд № 5

Ментальні карти

Ментальні карти Тоні Бюзен англійський автор і консультант з питань освіти. Прихильник технології інтелект-карт та ментальної грамотності
Слайд № 6

Ментальні карти Тоні Бюзен англійський автор і консультант з питань освіти. Прихильник технології інтелект-карт та ментальної грамотності

Поради Тоні Бьюзена з техніки створення ментальних карт 1. Важливо розміщувати слова на гілках, а не в ромбах, паралелепіпедах тощо. Важливо і те, ...
Слайд № 7

Поради Тоні Бьюзена з техніки створення ментальних карт 1. Важливо розміщувати слова на гілках, а не в ромбах, паралелепіпедах тощо. Важливо і те, що гілки повинні бути живими, гнучкими, загалом, органічними. 2. Писати на кожній лінії тільки одне ключове слово. 3. Довжина лінії повинна дорівнювати довжині слова. Це простіше і економніше. 4. Пишіть друкованими літерами, якомога ясно і чітко. 5. Варіювати розмір літер і товщину ліній залежно від ступеня важливості ключового слова.

6. Обов’язково використовуйте різні кольори для основних гілок. Це допомагає цілісному і структурованому сприйняттю. 7. Часто використовуйте малюнк...
Слайд № 8

6. Обов’язково використовуйте різні кольори для основних гілок. Це допомагає цілісному і структурованому сприйняттю. 7. Часто використовуйте малюнки і символи (для центральної теми малюнок обов’язковий). Іноді ментальна карта взагалі може цілком складатися з малюнків. 8. Прагнути такої організації простору, щоб не залишалося порожнього місця, а гілки не розміщувалися дуже щільно. 9. Гілки, що розрослися, можна укладати в контури, щоб вони не змішувалися з сусідніми гілками. 10. Розташовувати лист горизонтально. Таку карту зручніше читати.

Ментальні карти
Слайд № 9

Ментальні карти

Використання ментальних карт в освітній діяльності
Слайд № 10

Використання ментальних карт в освітній діяльності

Слайд № 11

Слайд № 12

Слайд № 13

Використання ментальних карт в методичній роботі
Слайд № 14

Використання ментальних карт в методичній роботі

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.