«Людина починається з добра» конспект заняття.

Опис документу:
Конспект заняття з розвитку мовлення і культури мовленнєвого спілкування для дошкільної групи. Дана розробка включає різні прийоми роботи з дітьми. Викрнуються досліди з водою, зі Сніжинками з паперу. Використовується іт. Велика увага приділяється мовленню дітей, їх безпосередньому контпкті під час заняття. Також актуальне заняття присвячене памяті видатного педагога В.О. Сухомлинського.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Лісівська філія КЗ «Михайлівське НВО»

Олександрівської РДА Кіровоградської області

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

на тему:

«Людина починається з добра»

Розробка заняття

підготувала вихователь

молодшої групи

Юхименко Анна Володимирівна

2016 рік

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Тема: «Людина починається з добра»

Мета:формувати уявлення дітей про моральні якості людини, сприяти їхнім проявам у повсякденному житті, закладати основи духовності; стимулювати пізнавальну активність, мислення, збагачувати словник; виховувати потребу в регулюванні своєї поведінки за свідомо засвоєними морально-етичними нормами; доброзичливі, дружні стосунки, викликати позитивні емоції, вчити взаємодіяти один з одним, знімати нервову напругу, говорити одне одному приємні слова – компліменти.

Обладнання: Склянки з водою, ляльки Марійка та Іванко, ілюстрації з різними ситуаціями, мультфільм, сніжинки (сумна і весела).

Хід заняття

І. Підготовка дітей:

- попередня зайнятість дітей в дидактичних іграх «Квітка добрих справ», «Добре-погано»;

- Прочитання казок про добрі та погані вчинки;

- проводили бесіди про добро і зло, про ввічливість;

- розглядали з дітьми ілюстрації;

- розігрували та обговорювали ситуації про добрі та погані вчинки.

ІІ. Підготовка вихователя:

- розробила конспект заняття;

- підготувала наочний матеріал;

- облаштувала кімнату для заняття.

ІII. Мотиваційна частина.

Сьогодні в групі в нас гостей прийшло багато,

Тож, любі діти, поверніться,

З гостями привітайтесь, і щиро їм всміхніться.

Привітання дітей

Треба дружно привітатись – Добрий день!

Дружно, весело сказати – Добрий день,

Вліво, вправо повернутись, туд- сюди посміхнутись,

Добрий день, Добрий день.

Дітки, у нас сьогодні гарний настрій, а ось Іванко та Марійка щось сумні. Вони посварилися і тепер не граються разом. Давайти ми допоможемо їм помиритися і покажемо, що потрібно буди завжди добрим, чуйним, дружнім.

Коли ми всі такі добрі, ніжні, лагідні, то нам всім добре, і виникає відчуття, що нас усі люблять.

А хто вас любить?

Як ви думаєте, за що вас люблять?

Сьогодні, діти, ми з вами поговоримо про добро і зло, про те, якими нам потрібно бути.

IV. Основна частина.

Доброта – найбільша цінність нашого життя. Її не можна купити ні за які гроші, вона по краплиночці виховується змалечку. Діти спробуймо разом поміркувати, на що схожа доброта?

Давайте розглянемо малюнки і обміркуємо які вчинки правильні, добрі, ввічливі, а які – ні(перегляд ілюстрацій, та обговорення дій персонажів).

Показання дітям досліду з двома склянками з водою.

Переді мною дві склянки з водою.

–  Яка вода?

–  Уявімо собі, що одна склянка в мене, – це ніби добрі вчинки. Які вчинки вони робили?

–  Інша склянка, – Неправильні, злі вчинки.. Які вони? (тобто вчинки). Яким кольором можна зафарбувати воду?

Зверніть свою увагу на склянки з водою, вони ніби наша душа. Коли ми творимо добро – душа наша чиста, а коли зло, погані вчинки, – душа наша темна, непривітна, сумна.

–   Яка склянка вам більше до вподоби?

–  Які вчинки будете робити?

Старайтесь робити добро

День і ніч,  і  у кожну хвилину,

Щоб серденько,як сонце цвіло,

Це хорошою робить людину!

V. Фізкультхвилинка під музичний супровід.

Діти давайте разом з Вами пограємо в гру, я буду Вам читати вірша, в якому не хватає слів,а ви мені будете підказувати потрібні слова.

VІ. Мовна гра «Встав чарівне слово»

1.Розтопить серце всякого сердечне слово-Дякую.

2.Якщо ти їсти вже не в силах, то скажемо мамі що?-Спасибі.

3.Зазеленіє старий пень, коли почує-Добрий день.

4.Коли згасає сонце і зоря лягає на плечі серед знайомих голосів ми чуємо - Добрий вечір.

5.Розстає навіть крига від слова теплого-Спасибі.

6.Щоб зустрітися знову в годину призначену, кажу щиро і завжди я всім – До побачення.

Молодці ви з цим завданням гарно впорались.

VІІ. Перегляд мультфільму «Не треба ображати друзів».

Обговорення емоцій дітей після перегляду.

VІІІ. Заключна частина.

Діточки мої, всі ми з Вами молодці, зрозуміли, які справи добрі, а які- ні. Я впевнена, що ви завжди будете добрими, чуйними, справедливими, чесними.

Давайте закріпимо наші знання невеличкою грою.

Є у нас дві сніжинки, одна весела, бо робить добро, а одна сумна, тому що не дуже виходить в неї робити добро. Розберемо які вчинки добрі, а які - ні.

  1. Допомагати другові в біді.

  2. Когось ображати.

  3. Захищати слабкого.

  4. Когось обдурювати.

  5. Поважати людей.

  6. Ділитися тим, що маєш.

  7. Не слухатися батьків.

  8. Оберігати природу.

  9. Вихвалятися перед кимось.

  10. Поступатися місцем в транспорті.

  11. Любити і поважати свою родину.

Ой погляньте, наші друзі знову стали дружити, і тепер не ображаються один на одного. Давайте і ми з Вами завжди будемо дружніми.

Ну що ж, любі діти, підходить до завершення наше заняття. Я вірю в те,що від сьогодні стала добрішою кожна дитина. Я вірю,що у ваших сердечках запалився вогник доброти і добрих справ.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»