+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Квест-гра «Подорож по Книжковому океану»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Квест-гра «Подорож по Книжковому океану»

Вітаю вас, друзі, на нашому бібліокораблі! Сьогодні у нас відбудеться незвичайна подорож - ми відправимося в морський круїз по Книжковому океану з відвідуванням островів. Кінцева наша зупинка - Острів Скарбів, на якому, як кажуть, ще в стародавні часи пірати зарили скарб. Шлях нам належить складний і повний небезпек, так як в океані, навіть у Книжковому, і в даний час повнісінько піратів. Будьте уважні і пильні! Пірати дуже злі і хитрі, вони зроблять все можливе, щоб ви не дісталися до їх скарбу. На кожній зупинці вам чекають серйозні випробування, наприкінці яких ви отримаєте заповітне слово з висловлювання відомого вченого. Пройшовши всі випробування, на Острові Скарбів ви повинні будете зібрати з усіх слів пропозицію. Для кращого орієнтування в книжковому просторі ми роздамо вам маршрутні карти. (Додаток 1).

На картах вказані етапи проходження. Шлях прямування вам вкажуть стрілки з написами, які ви виявите на стінах нашого корабля (можна показати найближчу стрілку із зазначенням етапу прямування). Отже, в путь! До подорожі будьте готові! Зараз ми вас перевіримо на готовність служіння книжкової справи!

Вітаю вас на Острові всезнайок! Отже:

Завдання 1:
Вибери правильну відповідь серед можливих варіантів.

1. Коротка характеристика книги:

а) вступна стаття; б) зміст;
в) анотація.
2. Підібрані в певному порядку, складені в зошити і зшиті друковані аркуші:
а) лекція; б) книжковий блок;
г) брошура.
3. Цифри, які визначають порядковий номер кожної сторінки:
а) колонцифра; в) цифра;
г) номер.
4.Фотографіі, малюнки, креслення, схеми, карти, які доповнюють зміст книги:
а) додатки; б) ілюстративний матеріал;
в) примітки.
5. Сприяють швидкому знаходженню потрібних відомостей, прийнятих у книзі:
а) коментарі; б) покажчики;
в) примітки.
6. Вони додатково роз'яснюють деякі положення книги або доповнюють текст. Подаються або в кінці твору, або внизу сторінки як виноски.
а) доповнення; б) додатки;
в) примітки.
7. Паперова обгортка, яка одягається на видавничу оправу або обкладинку:
а) обкладинка; б) суперобкладинка;
в) форзац.
8. Подвійний аркуш паперу, що з'єднує книжковий блок з обкладинкою:
а) формат; б) форзац;
в) абзац.
9. Сторінка на початку книги, на якій зазначено прізвище автора, назва книги, вихідні дані:
а) титульний аркуш; б) форзац;
в) фронтиспис.
10. Перелік розділів, частин, відділів одного твору або порядок статей кількох авторів:
а) норма; б) зміст;
в) покажчик.
11. Орієнтують в термінах і поняттях, прийнятих у книзі:
а) резюме; б) предметні покажчики;
в) зміст.
12. Сторінка, де вказано назву або порядковий номер розділу, частини, глави книги:
а) колонтитул; б) ; авантитул;
в) титульний лист.
в) титул; г) колонтитули.
Ви добре впоралися з першим завданням. Молодці!

 Наступна зупинка - Острів книголюбів. Отже:

Завдання 2: Відгадайте загадки.

Бачить — не бачить,

Чути — не чує.

Мовчки говорить,

Дуже мудрує.

                                       (....)
Країну чудес відкриємо ми
І зустрінемося з героями
У рядках, на листочках
Де станції на точках.
                                       (....)
Не сорочка, а зшита,

Не кущ, а з листочками,
Не людина, а говорить.
(....)
Паперовий кораблик щодня,

Перевозить у трюмах знання.

Після плавання цей корабель

Повертається в рідний портфель.

                                               (....)
Відкрити свої таємниці
Будь-якому готова.
Але ти від неї
Не почуєш ні слова.
                                              (....)
Склеєна, зшита,
Без дверей, а закрита.
Хто її відкриває -
Багато чого знає. (....)
Ну що ж, ви правильно вгадали всі загадки. Продовжуємо свій шлях!

Вітаю вас
на Острові Порятунку! На цьому острові отримують допомогу всі бажаючі, адже на всіх стелажах і в безлічі папок міститься матеріал, який може врятувати всіх стражденних. Давайте перевіримо вашу кмітливість. Отже:

Завдання 3:

Давайте пограємо в гру-вікторину, присвячену «Всеукраїнського Дня Бібліотек».
1. Як перекладається слово бібліотека?

   - Місце зберігання інформації;
   - Місце зберігання книг;
   - Місцевість скарбів.
2. Як називається користувач бібліотеки?
   - Відвідувач;
   - Читач;
   - Вкладник.
3. Хто обслуговує читачів в бібліотеці?
   - Бібліотекар;

   - Аптекар;
   - Консультант.
4. Який документ заводять в бібліотеці для нового читача?
   - Медичну карту;
   - Читацький формуляр;
   - Каталожну картку.
5. Хто був засновником першої бібліотеки на Русі?

   - Володимир Мономах;
   - Ярослав Мудрий;
   - Юрій Долгорукий.
 
6. Який новий вид книги з’явився в XX столітті ?
   - Довідковий;
   - Електронний;
   - Мережний.   

7. Який ви знаєте інформаційний електронний ресурс у мережі Інтернет, який дає відомості про книжкові фонди бібліотек?

- Електронний каталог;

- Довідковий каталог;

- Мережний каталог.
8. Першодрукарем у Європі був…
   - Йоганн Гуттенберг;
   - Марко Поло;
   - Леонардо Да Вінчі.
Молодці! І з цим завданням ви впоралися.

Вітаю вас на
Острові золотошукачів!
Золото - це книги! Ще Сергій Вавилов говорив: «Сучасна людина знаходиться перед Гімалаями бібліотек в положенні золотошукача, якому треба відшукати крупинки золота в масі піску». На нашому Острові, жителі його - бібліографи, розшукують крупинки найкращих творів в Гімалаях книг, виявляючи найцікавіше і потрібне. Отже:

Завдання 4: Підбери пару: підберіть до прізвищ письменників, розташованих у лівій колонці, пару - назва твору, який написав цей письменник.

Володимир Винниченко

Кайдашева сімя

Іван Нечуй-Левицький

Момент

Панас Мирний

Мартин Боруля

Іван Карпенко Карий

Хіба ревуть воли, як ясла повні

Михайло Коцюбинський

У неділю рано зілля копала

Ольга Кобилянська

Тіні забутих предків

Василь Стефаник

Лісова пісня

Леся Українка

Камінний хрест

Шарль Бодлер

Одіссея

Гомер

Альбатрос

Федір Достоєвський

Червоне і чорне

Фредерік Стендаль

Злочин і кара

Федір Тютчев

Портрет Доріана Грея

Оскар Уайльд

Весняна гроза

Афанасій Фет

Трагедія Гамлета, принца Данського

Вільям Шекспір

Весна

Золотовидобувники ви гідні! Отже: перепливає на наступний острів - це Острів Книжкових джунглів. І для вас припасено нове завдання.

Завдання 5. Вирішіть кросворд. По вертикалі

1. Якщо багато книг навколо,

Поруч з вами – книголюб

2. Зовні дивишся - Дім як дім,

Але немає звичайних мешканців у ньому.
    В ньому цікаві книги
    Стоять рядами тісними:

На довгих полицях вздовж стіни

Вмістилися казки старовини,
    І Чорномор, і цар Гвідон,
    І добрий дід Мазай.
    Як називають цей будинок?
    Спробуй, відгадай
бібліотека

3. Немов вантажник на пероні,
    На себе взвалив багаж,
    Стоїть та тримає сотні книг
    Металевий
стелаж.

4. Таблетки і мікстуру
     Вам продасть аптекар.
     Підручники та книги
     Видасть вам
бібліотекар

5. Щоб непомітніше стала дірка,
     Пришита на штанях латочка.
     Щоб не шукати, де прочитати,
     Для книжечки потрібна
закладочка

6. Паперовий кораблик щодня

Перевозить у трюмах знання

Після плавання цей корабель

Повертається в рідний портфель книга

7. Один за одним рівно в ряд
    Тут дружно всі картки стоять.
    Любому з нас він допоможе,
    Бо це бібліотечний
каталог

8. Все, що взяв в бібліотеці,
     Навіть старий екземпляр,
     Все одно тобі запишуть
     В бібліотечний
формуляр

9. Біля рілля, чорне насіння
     Хто вміє, той сіє  

Хто знає, той відгадає  лист 

10. Якщо книгу написав,
     Значить, ти письменник.
    Якщо книгу прочитав,
     Значить, ти
читач
11. Мови не має,

А у кого побуває –

Той багато знає газета.

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

3

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

Молодці! Достойно впоралися із завданням - вирішили кросворд.

Отже: Вас чекає висадження на Острові Скарбів

Завдання 6.


І у вас фінальне завдання: Ви знайшли скриню скарбів, в ньому є картки зі словами, з усіх отриманих карток потрібно скласти речення. Підказка: кожна картка пофарбована в певний колір відповідно квітам райдузі (червоний, жовтий, зелений, синій, фіолетовий). Але в першу чергу покладайтеся все-таки на сенс!

Відповідь: «Книги - кораблі думки, які мандрують по хвилях часу і дбайливо несуть свою дорогоцінну працю від покоління до покоління». Ф. Бекон


Я вдячна всім вам, хто приймав участь у нашій квест-грі і «блукав» зі мною по віртуальним стежкам і доріжкам, на нашому книжковому кораблі - бібліотеці. Нехай у вас залишаться тільки самі найпозитивніші враження про нашу з вами подорож!


До нових зустрічей!

Опис документу:
Квест-гра дає змогу учням навчального закладу краще зрозуміти як працює бібліотека, допомогти зрозуміти зв`язок бібліотеки з навчальним процесом. Метою квест-гри також є залучення учнів до позакласної роботи.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн
490 грн