ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ
ГІПЕРАКТИВНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
1.1 Гіперактивність як психічний стан
1.2 Психологічні особливості розвитку гіперактивності дітей молодшого шкільного віку
1.3 Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ГІПЕРАКТИВНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
2.1 Організація дослідження
2.2 Результати дослідження психологічних особливостей розвитку гіперактивних дітей молодшого шкільного віку
2.3 Рекомендації щодо роботи з гіперактивними дітьми молодшого шкільного віку
2.4 Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Структура роботи: вступ, два розділи, висновки до кожного розділу, список використаних джерел та додатки. Повний обсяг роботи складає 41 сторінки. Обсяг роботи без списку літератури складає 31 сторінку. Список використаних джерел складає 25 найменувань. Робота містить 3 додатка.