Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Сучасні методики засвоєння норм нової редакції "Українського правопису"
»
Взяти участь Всі події

КТП з англійської мови 9 клас ІІ семестр (3 год. на тиждень)

Англійська мова

Для кого: 9 Клас

12.06.2020

646

32

0

Опис документу:
Складено згідно навчальної програми « Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», затвердженої наказом МОН України від 07.06.2017 р. № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів». Підручник, який використовуєтьсся на уроках Несвіт А.М. Англійська мова (підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів) Генеза Київ, 2015.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування 9 клас, ІІ семестр

3 години на тиждень, 105 годин на рік ( 4 теми, 6 тематичних, КА 1 КЧ 1 КП1 КГ 1.)

Складено згідно навчальної програми « Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», затвердженої наказом МОН України від 07.06.2017 р. № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів».

Підручник, який використовуєтьсся на уроках Несвіт А.М. Англійська мова (підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів) Генеза Київ, 2015

уроку

Дата

Примітка/Коригуюча дата

Тема

Граматичний матеріал

Лексичний

матеріал

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Домашнє завдання

Тема 5. Англомовні країни . Україна – 16 год.

47.

Великобританія.

Листівка.

с. 117-120

Ex.7, p.120-122

Ex.3, p.118-119

висловлювати

свої враження, почуття та емоції у з почутим, побаченим, прослуханим (сумнів, подив, стурбованість, радість тощо).

РЗ Впр. 56 (а) стор. 50

Впр.5, стор.120

48

Столиці Сполученого Королівства

с. 120-122

Ex.8, p.122

висловлювати

свої враження, почуття та емоції у з почутим, побаченим, прослуханим (сумнів, подив, стурбованість, радість тощо).

РЗ Впр. 57 стор.51

Вивчити слова, підготуватися до словникового диктанту

49

Подорож по адміністративним центрам.

с. 123-125

Ex.10(a,b), p.123

Ex.11, p.124

Написати листівку

Ex.13, p.125

50

Замки Великобританії.

с. 123-125

Ex.12(a,b), p.124

Картки, словниковий диктант

реферати

51

Замки України.

Додатковий текст

діалоги

Післятекстові завдання

буклети

52

Старий і новий Едінбург.

Герундій.

Ex.2, p.125

с. 125-127

Ex.3, p.126

надавати

схвальну/несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям.

РЗ Впр. 58,59 стор.52

Впр.4, стор.127 – закінчити речення.

53

Едінбург – яскраве місто

Герундій.

с. 128-129

Ex.9, p.129

надавати

схвальну/несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям.

Ex.7, p.128

РЗ Впр. 60,61 стор.53

Впр.10, стор.129-130 – написати листа.

54

Тематична

Стежка Велетня.

Герундій.

Ex.3, p.131

с. 130-131

Ex.2, p.131

Ex.1, p.130

РЗ Впр. 62(a) стор.54

Вивчити слова,

Скласти 10 речень

55

Визначна пам’ятка Північної Ірландії.

Герундій.

с. 132-133

Ex.7 p.133

На вибір: або впр.5, стор.132 – тест( до 9 балів), або впр.10, стор.133 – написати статтю ( 10, 11, 12 балів)

56

Визначні історичні пам’ятки Великобританії та України.

с. 132-133

Додатковий текст

Ex 8, p.133

Словниковий диктант

Створити колаж

57

Загадковий Стоунхендж.

с. 134-136

Ex.2, p.134-135

Ex.6, p.136

Ex.4, p.135

Повторити матеріал теми.

58

Чарівний Стоунхендж

Ex.2, p.

137оцінювати події, факти, явища; аргументувати свою точку зору, позицію у дискусії

РЗ Впр. 66 стор.57

Прочитати текст

ст. 210-216

59

Чудеса Великої Британії. Домашнє читання.

с.211

Text 5, p.210-216

Створити презентацію про одне з див Великобританії

60

Чудеса України.

Ex.2, p.138-139

Ex.1, p.137

61

Подорожуючи Україною.

Додатковий текст

Завдання на картках

Створити буклети

62

Тематична

Дива Великобританії.

(проєктний урок)

Повторення.

Повторення.

с. 137-141

Ex.4, p.140

Ex.5, p.141

Впр.6, стор.141 – написати листа або впр.3, стор.140 ( до 9 балів)

Тема 6. Засоби масової інформації - 12 год.

63

ЗМІ в нашому житті.

Ex.2, p.145

с. 145-146

Ex.3, p.146

Ex.1, p.145

РЗ Впр. 69 а,б стор.60

Впр.4, стор.146 – записати в зошиті тільки правильні речення, вивчити слова.

64

Мас-медіа в нашому житті.

Who,which, that in relative clauses

с. 147-149

Ex.9, p.148

Ex.7, p.148

Ex.11, p.149

Ex.6, p.147-148

Впр.12, стор.149 – підготувати в групах захист проекту.

65

Мас-медіа – переваги та недоліки.

Додатковий текст

висловлювати

свої враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим, прослуханим (сумнів, подив, стурбованість, радість тощо).

Ex.10, p.148

Скласти діадоги

66

Телебачення і радіо.

Who,which, that in relative clauses

Ex.2, p.150

с. 149-151

Ex.2, p.150

Ex.4, p.150

Ex.1, p.149

висловлювати

свої враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим, прослуханим (сумнів, подив, стурбованість, радість тощо).

РЗ Впр. 71 стор.62

Ex.4 b, p.150

Впр.3, стор.150 – закінчити речення, вивчити слова

67

Телебачення і радіо.

To/in order to + verb

Назви радіо/ телепрограм.

Ex.7, p.153

Ex.6, p.152

Ex.7, 8, p.153

висловлювати

свої враження, почуття та емоції

розпитувати з

метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей.

Ex.9, p.153

вивчити слова, скласти з ними речення

68

Телепрограма.

с. 155-157

Ex.4, p.157

Ex.1, p.155

Ex.2, p.155

Впр.5, стор.158

69

Моя улюблена телепрограма.

To/in order to + verb

с. 158-159

Ex.3, p.156

висловлювати

свої враження, почуття та емоції у з почутим, побаченим,

Ex.6, p.158

Впр.8, стор.159

70

Шкільне радіо.

с. 159

Ex.1, p.159

РЗ Впр. 77,78 стор.66

Впр.4, стор.159 – підготувати діалог

71

Шкільна радіо програма.

Ex.2, p.160

Ex.4, p.162

Ex.5, p.162

Ex.1, p.160

Прочитати текст

ст. 217-218.

72

Чи корисне телебачення для дітей? Домашнє читання

с.217

Ex.2, p.219

Ex.3, p.219

Ex.9, p.221- записати в зошит правильні речення.

73

Чи корисне телебачення?

Ex.5, p.220

Ex.6, p.220

Ex.15, p.222

74

Тематична

Телебачення. (проектний урок)

Завдання на картках

повторення

Тема 7. Робота і професія - 12 год.

75

Світ професій.

Назви професій.

с. 165-167

Ex.4, p.167

Ex.2, p.165

Ex.3b, p.166

Зробити словникову роботу стор.167.

76

Вибір професії

Need to be

Назви професій.

с. 168-169

Ex.9, p.168

Ex.6, 7, 8, p.168

Впр.10, стор.169 – написати про професії своїх батьків.

77

Один день з життя…

Модальні дієслова.

Риси характеру.

Ex.3, p.170-171

Ex.1, p.169

Ex.5, p.171

Впр.8, стор.172-173 – ознайомитись з модальними дієсловами.

78

Характеристика різних професій

с. 170-171

Додатковий текст

Картки, словниковий диктант

Граматичні вправи

79

Кожна професія потрібна

Модальні дієслова.

Назви професій.

Ex.9, p.173

Ex.12, p.174

Ex.11, p.173-174

Кожна група готує розповідь «Один день з життя… лікаря/вчителя/водія»

80

Мої нахили та здібності.

с. 171-174

Ex.9, p.173

Ex.12, p.174

Ex.11, p.173-174

Створити колаж

81

Прийняття рішень

Ex.3, p.176

Ex.1, p.175

Ex.2, p.175

Впр.5, стор.177-178 – заповнити пропуски в тексті.

82

Мій вибір

с. 175-178

Ex.4, p.176

Ex.3, p.176

Скласти розповідь

83

Професійні якості людей

Модальні дієслова.

Назви професій.

Риси характеру.

с. 178-179

Ex.8, p.179

Ex.6, 7, p.178

Впр.10, стор.179 – доповнити речення модальними дієсловами.

84

Топ-10 професій в Україні.

Назви професій.

с. 180

Ex.1, p.180

Ex.2, p.180

Ex.3, p.181

85

Як обрати професію

Модальні дієслова.

Назви професій.

Ex.5, p.183

Ex.1, p.181

Ex.6, p.184

Ex.2, 3, 4, p.182-183

Впр.7, стор.184 – написати ким хочеш стати

86

Тематична

У світі професій (проєктний урок)

Буклети, повторення

Тема 8. Одяг – 19 год.

87

Одяг

Назви одягу

Додатковий текст

діалоги

картки

Вивчити нові ЛО, скласти 10 речень

88

Історія виникнення одягу

Герундій.

Назви одягу

Додатковий текст

Скласти розповідь

89

Мода

Модальні дієслова.

Назви одягу

картки

Створити колаж

90

Стиль

Назви одягу

Додатковий текст

91

Мода і стиль

Назви одягу

картки

Скласти діалоги

92

Створення власного стилю одягу

Назви одягу

діалоги

картки

Вправи на картках

93

Стильний одяг

Назви одягу

картки

Вправи на картках

94

Тематична

Професія модельєра

Герундій.

Назви одягу

Додатковий текст

Вправи на картках

95

Аксесуари

Модальні дієслова.

Назви аксесуарів

картки

Вивчити нові ЛО, скласти 10 речень

96

Чоловічий одяг.

Семестровий контроль аудіювання.

Назви одягу

Вправи на картках

97

Жіночий одяг

Назви одягу

діалоги

картки

Скласти діалоги

98

Дитячий одяг.

Семестровий контроль читання.

Назви одягу

Вправи на картках

99

Як виникли джинси

Герундій.

Додатковий текст

картки

Підготуватися до КП

100

Семестровий контроль

письма

Підготуватися до КГ

101

Семестровий контроль говоріння.

повторення

102

Мій улюблений одяг (проєктний урок)

Закінчити проект

103

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за семестр

104

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за рік

105

Тематична

Підсумковий урок

6

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.