Крапковий малюнок. Пуантилізм. Гра кольору

Опис документу:
Мета:продовжувати надавати учням відомості про техніки живопису; формувати вміння аналізувати та змішувати кольори; навчати міркувати; формувати в дітей образне, логічне, просторове мислення; розвивати комбінаторні здібності; стимулювати розвиток допитливості; виховувати в учнів уважність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Крапковий малюнок. Пуантилізм. Гра кольору

Мета:продовжувати надавати учням відомості про техніки живопису; формувати вміння аналізувати та змішувати кольори; навчати міркувати; формувати в дітей образне, логічне, просторове мислення; розвивати комбінаторні здібності; стимулювати розвиток допитливості; виховувати в учнів уважність.

Обладнання: навчальні плакати, репродукції картин відомих художників у техніці пуантилізму; матеріали для демонстрації послідовності й техніки виконання роботи.

Матеріали та інструменти: альбом для малювання; простий олівець; гумка; гуаш; пензлі № 4, 6; ватяні палички; ємність для води; серветки для витирання рук і пензлів; палітра.

Тип: комбінований урок.

Хід уроку

І.Організаційний момент- Сьогодні у нас незвичайний урок.

Сьогодні ми зробимо ще один крок

В країну відому, в країну чудову,

В країну Малюйландію.

III. Вивчення нового матеріалу

Організація сприйняття творів мистецтва

Слово вчителя

Тривожне очікування шторму, що насувається; сяйво спекотного сонячного полудня...

• Скільки знадобиться кольорів, щоб передати їх на картині? (Відповіді дітей) Лише три! Так, трьох основних кольорів достатньо для створення будь-якого зображення. Коли ми бачимо два кольори поряд, наші очі самі створюють уяву змішування.

Якщо зображення створюється окремими мазками правильної форми, крапками або прямокутниками, це — пуантилізм. Ця техніка живопису з’явилася на початку минулого століття, але художники дотепер полюбляють використовувати її для передавання стану природи і створення настрою в живописі.

Перегляд відеопрезентації:

(Учитель пропонує учням роздивитися репродукції картин, виконаних у техніці пуантилізму.

Коротко знайомить учнів з особливостями техніки.

Учні мають визначити, якими кольорами скористалися художники для створення своїх картин.)

Складіть невеличку розповідь за кожною з картин.

П. Синьяк «Сен-Тропе, шторм» (1895)

Ж. Брак «Пейзаж в Естакі» (1906)

Намагайтеся передати свої враження від картини.

Фізхвилинка:

Тренувальні вправи для очей.

IV. Закріплення вивченого матеріалу ІV.Пояснення нового матеріалу.

1.​ Бесіда «Що таке «пуантилізм» Пуантилізм – це цікавий і незвичайний напрям в живописі. Походить від слова «пуанти»- пуанти (взуття) балерини, які залишають крапки

Винахідниками цього виду живопису були французькі художники Подивіться, які красиві малюнки, виконані в цьому жанрі

Для роботи замість пензля нам необхідна паличка з намотаною ватою(паличка для чистки вуха)

І сьогодні ми намалюємо дерево, яке розфарбуємо крапками

Спочатку зробимо ескіз, потім крапками розфарбуємо .

2. Пояснення учням поетапність малювання на дошці.

-​ Зараз я вам продемонструю поетапність малювання .( зразки поетапного виконання малюнку).

- Розфарбовуємо наше дерево крапками.

V.Практична робота.

1.Інструктаж з техніки безпеки.

​ З фарбами користуватися обережно.

​ Щіточки не струшувати на парту, на підлогу, на товариша.

​ Не крутитися, щоб не заважати іншим.

​ Не передавати робочі інструменти іншим.

​ Робоче місце повинно бути чистим.

1)Пояснення до творчого завдання

Малюйте дерево крапками, за допомогою ватних паличок .

ФІЗХВИЛИНКА

2)Пояснення творчого завдання

Малюйте кулю за допомогою пензлика - крапками, та прикрасьте її різнокольоровою манкою.

V. Підбиття підсумків

Обговорення учнівських робіт

Під час обговорення учнівських робіт потрібно акцентувати увагу учнів на передаванні стану та настрою.

Учні аналізують роботи своїх товаришів, обґрунтовують свою точку зору.

Учитель

Під час уроку учні мають засвоїти початкові відомості про колір як засіб виразності, демонструвати навички й уміння передавати настрій.

2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.