КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ. ЗАНЯТТЯ 10

Опис документу:
Заняття для розвитку пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення, уяви, дрібної моторики та координації рухів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ЗАНЯТТЯ 10

Мета заняття: створення позитивного емоційного настрою, атмосфери довіри та доброзичливості, зняття емоційного напруження. Розвиток емоційно-вольової сфери, „мови” рухів тіла, міміки, жестів. Активізація процесів мислення, пам’яті, уваги, уяви.

  1. Вправа – привітання (2 хв.)

Мета: створення позитивного емоційного настрою, атмосфери довіри та доброзичливості, зняття емоційного напруження.

Приніс листа листоноша

Що там? Що там? Нам цікаво.

Ще завдання, ой хороше!

Тож разом давай до справи.

Хід вправи: психолог вітається з дитиною, дарує яскраву повітряну кульку і зиче хорошого настрою.

2 Вправа „Хто ховається в крапках” (5 хв.)

Мета: розвиток уяви.

Хід вправи: психолог пропонує дитині малюнок, на якому контур предмета або зображення відтворено крапками. Дитина має побачити зображення й обвести його лінією.(Додаток 12)

3.Фізкультхвилинка «Білочка» (3 хв.)
Раз, два! Пострибали! (руки на поясі, стрибки на двох ногах)
Три, чотири! Назад стали (зупинилися)
Лапки вліво, лапки вправо (ліва нога вперед- назад, права нога вперед – назад)
Лапки вгору підняли (руки підняли вгору)
І тихесенько присіли (руки перед собою- присіли),
Потім знову підвелись (повернулися у вихідне положення)
І кружились, веселились (покружляли, пострибали),
Усміхнулись,
Й за науку знов взялись.

4. Вправа ”Знайди пару” (5 хв. )

Мета: розвиток словесно – логічного мислення.

Хід вправи: дитині пропонується вибрати з ряду слів і назвати пари (близькі за значенням ) до слова:

- дошка (будинок, олень, шафа, крейда ),

- малюнок (чашка, скатертина, дерево, фарби),

- кімната (книжка, машина, вулиця, квартира),

- дерево (цвях, полиця, люстра, гілка),

- образа (сміх, гра, світло, сльози),

- літо (звір, сонце, мороз, парасолька),

- дощ (сонце, будинок, хмара, двері),

- учень (портфель, рушник, ранок, світло).

5. Пальчикова гімнастика „Кішки – мишки” (5 хв.)

Мета: розвиток дрібної моторики.

Хід вправи:

Ця ручка – мишка,

Ця ручка – кішка.

Мишка лапками шкребе

І скориночку гризе

Це почула кішка

І біжить до мишки

Мишка – шусть і вбігла в нірку,

Не полізе кішка в дірку

(витягни пальці лівої руки – це мишка, а стиснутий кулачок – це кішка. Рухи за текстом. )

6. Рефлексія (2 хв.)

Працювали ми сумлінно

Працювали на „відмінно”

Час занять уже скінчився

То скажи чого навчився ?

7.Прощання „Подаруй усмішку” (3 хв.)

Ось прийшов прощання час

Було в нас усе гаразд.

Все зуміли, все змогли

„До побачення” – скажи.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
2
міс.
0
2
дн.
1
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!