Контрольні роботи з природознавства

Опис документу:
Підсумкова перевірка з природознавсва здійснюється письмово у формі контрольної роботи в кінці вивчення теми. Протягом навчального року передбачається 6 контрольних робіт ( 3 роботи - в І семестрі, 3 роботи - в ІІ семестрі).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

________________________________________________________________________________________________________________________________________

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ПРИРОДА НАВКОЛО НАС

Варіант 1

  1. Вкажи ряд слів,у якому перераховано явища природи.

А повітря,вода,каміння

Б град,вітер,дощ,веселка,заметіль

В вовк,береза,білий гриб

  1. Глобус – це...

А зменшена модель Землі

Б збільшена модель Землі

В прилад для вимірювання форми Землі

3.Повний оберт навколо Сонця Земля здійснює за...

А одну добу

Б один місяць

В один рік

4. Поєднай записи,що показують однакову температуру.

+13° Сім градусів вище нуля -18°

-7° Вісімнадцять градусів морозу -13°

+18° Тринадцять градусів тепла +7°

5. Запиши 2-3 властивості повітря.

Має газоподібний стан,без запаху,______________________________________________________

_________________________________________________________

___________________________________________________________

____________________________________________________________

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ПРИРОДА НАВКОЛО НАС

Варіант 2

1.Вкажи ряд слів,у якому перераховано явища природи.

А Сонце,зорі,Місяць

Б град,вітер,дощ,веселка,заметіль

В гриб,білка,калина

2.Горизонт – це...

А умовна лінія торкання земної поверхні і небосхилу

Б видима поверхня Землі

В видиме небо

3.Повний оберт Земля навколо своєї осі здійснює за...

А одну добу

Б один місяць

В один рік

4. Поєднай записи,що показують однакову температуру.

+30° П’ять градусів вище нуля -17°

-5° Сімнадцять градусів морозу -30°

+17° Тридцять градусів тепла +5°

5. Запиши 2-3 властивості води.

Не має запаху,тече,_________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ПРИРОДА ВОСЕНИ

Варіант 1

1. Дай відповідь на запитання.

Який осінній місяць отримав свою назву від рослини, яка цвіте рожевими квітами на початку осені?

а) Вересень; б) жовтень; в) листопад.

2. Вибери правильну відповідь.

Який кущ є народним символом України?

а) Малина. б) Калина. в) Ожина.

3. Вибери правильну відповідь.

Горобці, синиці, дятли не відлітають у вирій тому, що … .

а) у них не вистачає сил для перельоту у теплі краї;

б) вони можуть взимку знайти собі їжу;

в) вони не бояться холодів.

4. Підкресли назви рослин, які змінюють забарвлення листя восени?

Ялина, клен, сосна, липа, береза, вишня, смерека, горобина, дуб, осика, слива.

5. Розподіли рослини на дві групи. З’єднай стрілками частини правильних тверджень.

Клен

    Розносяться вітром          Калина           Поширюються тваринами

Кульбаба

Дуб

________________________________________________________________________________________________________________________________________

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ПРИРОДА ВОСЕНИ

Варіант 2

1. Вибери правильну відповідь на запитання.

Від чого залежать зміни у неживій природі восени?

а) Сонце піднімається низько над горизонтом і кидає косі промені на землю;

б) Сонце піднімається високо над горизонтом і кидає прямі промені на землю;

в) хмари вкривають небо і йдуть дощі.

2. Дай відповідь на запитання.

Який осінній місяць найхолодніший?

а) Вересень; б) жовтень; в) листопад.

3.Знайди правильну відповідь.

Чому лисиця не лягає у зимову сплячку?

а) Не боїться морозів;

б) може знайти їжу взимку;

в) не любить багато спати.

4. Підкресли перелітних птахів.

Ластівка, лебідь, горобець, зозуля, чапля, голуб, лелека, чайка, дятел, журавель.

5. З’єднай стрілками частини правильних тверджень.

Клен

    Розносяться вітром                Калина            Поширюються тваринами

Кульбаба

Дуб

________________________________________________________________________________________________________________________________________

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ПРИРОДА ВЗИМКУ

Варіант 1

1. Познач зимові місяці:

а) червень, липень, серпень

б) вересень, жовтень, листопад

в) грудень, січень, лютий

2. Познач, яка рослина зеленіє взимку. а) дуб б) ялина в) калина

3. Познач, хто із звірів узимку спить. а) їжак б) лисиця в) олень

І

4. З’єднай стрілками частини правильних тверджень.

Дерева і кущі Відмирають, деякі з них залишають

в землі кореневище, цибулини, з яких

навесні виростають нові надземні

частини рослин.

Трав’янисті рослини Кора потовщала, маленькі бруньки одяглися

у численні покривні лусочки.

Весною з них з’являться молоді пагінці з

листочками.

5. Встановіть відповідність між назвою тварини і місцем її зимівлі.

а) Заєць 1 у дуплі б) Білка 2 під кущем в) Ведмідь 3 у лігві г) Вовк 4 у барлозі

________________________________________________________________________________________________________________________________________

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ПРИРОДА ВЗИМКУ

Варіант 2

1.Познач характерну ознаку зими. а) хурделиця б) туман в) роса

2. Познач, як живуть комахи взимку. а) активно літають б) сховалися в затишних місцях в) активно шукають їжу

3. Познач птаха, який не зимує в Україні. а) сорока б) ластівка в) горобець

4. З’єднай стрілками частини правильних тверджень.

а) Рідка вода перетворюється підвищеній температурі

на лід при:

б) Лід перетворюється зниженій температурі.

на рідку воду при:

5. Відгадайте назви місяців за їх ознаками і впишіть ці назви у речення.

А місяць _____________ на радість людям –

Сніжком присипле замерзле груддя.

Ой, місяць______________ кличе Мороза.

Морозить лице, щипає носа.

А місяць ____________ вітрами дме,

На водах з криги мости зведе.

________________________________________________________________________________________________________________________________________

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ПРИРОДА ВЗИМКУ

Варіант 1

1. Хто зі звірів живиться взимку корою дерев, молодими пагонами дерев і кущів?

А) дикий кабан                           

Б) білка                                         

 В) заєць

 

2. Зеленими під снігом усю зиму залишаються:

А) маки та ромашки                     

Б) сосна та ялина           

В) смородина та калина

 

3. Які птахи прилітають до нас із півночі?

А) горобці                                     

 Б) сороки                              

В) снігурі

 

4. Познач «+» ознаки зими в природі.

O   Опадає листя з дерев і кущів

O  Лютують морози

O  Повертаються із вирію перелітні птахи

O  Водойми вкриті кригою

O Цвітуть підсніжники

O День короткий, а ніч – довга

5. Підкресли зимові явища в природі.

Мороз, листопад, іній, хуртовина, снігопад, цвітіння дерев, ожеледь, роса,

відліт птахів у вирій, бурульки, замерзання водойм, гроза.

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ПРИРОДА ВЗИМКУ

Варіант 2

1. Хто зі звірів живиться взимку мишами, зайцями, птахами?

А) лисиця                                      

Б) ведмідь                                  

  В) дикий кабан

 

2. Зеленими  усю зиму залишаються:

А) берези і тополі                      

 Б) вишні та яблуні                      

В) ялини і сосни

 

3. Хто з цих тварин цілу зиму спить?

А) лось, козуля, олень                                    

 Б) ведмідь, їжак, борсук                                

В) миша, кріт, лисиця

 

4. Познач «+» ознаки зими в природі.

O    Ідуть грозові дощі

O    Дерева і кущі стоять без листя

O   День короткий, а ніч – довга

O    Повіває теплий вітерець

O   Водойми вкриті кригою

O    Повертаються із вирію перелітні птахи

 

5. Підкресли назви осілих птахів.

Синичка, голуб, ворона, снігур, горобець, сорока,шишкар, дятел, лелека,

омелюх, чечітка, жайворонок.

________________________________________________________________________________________________________________________________________

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ПРИРОДА НАВЕСНІ

Варіант 1

1.  Які місяці є весняними:

а) грудень, січень, лютий;

б) вересень, жовтень, листопад;

в) березень, квітень, травень.   

      

2. Що можна побачити навесні :

         а) опадає листя з дерев;

         б) день стає коротше, ніч довшає;

         в) розпускаються бруньки на деревах і кущах.              

    

  3. Визнач весняні явища в природі:   

           а) гніздування птахів;

           б) відліт птахів у теплі краї;

           а) тварини залягають у зимову сплячку.             

4. З’єднай лініями назви весняних місяців і явища природи, які зазвичай з ними пов’язані.

Березень      •                       • Зазвичай цвітуть дерева, кущі, трав’янисті рослини

квітень       •                        • Зазвичай розпускаються бруньки на деревах і кущах

травень      •                          • Зазвичай розпочинається сокорух у дерев і кущів

5.Напиши, як треба поводитись серед природи навесні?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ПРИРОДА НАВЕСНІ

Варіант 2

1.  Які місяці є весняними:

а) грудень, січень, лютий;

б) березень, квітень, травень;  

в) вересень, жовтень, листопад.

      

2. Що можна побачити навесні :

         а) розпускаються бруньки на деревах і кущах;

         б) день стає коротше, ніч довшає;

         в)  часто паде сніг.            

    

  3. Визнач весняні явища в природі:   

           а) звірі народжують малят;

           б) відліт птахів у теплі краї;

           а) тварини залягають у зимову сплячку.             

4. З’єднай лініями назви весняних місяців і явища природи, які зазвичай з ними пов’язані.

Березень      •                       • Зазвичай цвітуть дерева, кущі, трав’янисті рослини

травень     •                        • Зазвичай розпускаються бруньки на деревах і кущах

 квітень  •                           • Зазвичай розпочинається сокорух у дерев і кущів

5.Напиши, як треба поводитись серед природи навесні?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ПРИРОДА ВЛІТКУ

Варіант 1

1. Познач перший місяць літа.

А липень

Б серпень

В червень

2. Познач характерну ознаку літа в неживій природі.

А снігопад

Б цвіте липа

В збирають урожай овочів

3.Познач, що відбувається з рослинами влітку.

А з’являються зелені листочки

Б дозрівають ягоди, плоди

В жовтіє і опадає листя

4. Запиши назви рослин твоєї місцевості,які занесені до Червоної книги України?

________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.Склади і запиши казочку «Літня пригода на луках»

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ПРИРОДА ВЛІТКУ

Варіант 2

1. У якому ряду наведено назви неїстівних ягід.

А вовча ягода, чорниця, чорна бузина, малина

Б вовча ягода, вороняче око, чорна бузина ,конвалія

В ожина, малина, суниця, чорниця, брусниця

2. Познач характерну ознаку літа в неживій природі.

А достигають ягоди, цвіте липа

Б повітря холодне

В збирають урожай овочів

3.Познач, що відбувається з рослинами влітку.

А рослини влітку перебувають у стані спокою

Б влітку цвітуть дерева, дозрівають ягоди

В влітку у рослин змінюється забарвлення листків

4 . Запиши назви тварин твоєї місцевості, які занесені до Червоної книги України?

________________________________________________________________________________________________________________________________________

10.Склади і запиши казочку «Літня пригода на лісовій галявині»

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Цифрові практики Нової української школи: створення освітнього відеопроєкту»
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись