Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 14:00
Вебінар:
«
Корекція когнітивних процесів. Інклюзія
»
Взяти участь Всі події

Конспект заняття "Тваринок ми знаємо, про них розповідаємо"

docx

Дошкільна освіта

Для кого: Дошкільнята (4-5 років)

06.12.2022

51

0

0

Вміст матеріалу:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Конспект інтегрованого заняття з використанням

коректурних таблиць та опорних схем на тему:

«Тваринок ми знаємо, про них розповідаємо»

(середній дошкільний вік)

Освітні завдання: Уточнити та закріпити знання дітей про різноманітність світу тварин, розрізняти істоти за характерними ознаками. Продовжити вчити дітей вживати узагальнююче слово, прийменники «над», «під», «між»; вправляти дітей в складанні описової розповіді предмету, об’єднувати прості речення в розповідь, спонукати до самостійного пошуку відповідей на виникаючі питання. Вправляти в умінні порівнювати множини, розуміти та вживати поняття «більше-менше-порівну». Розвивати спостережливість,позитивні емоції до навколишнього світу, пізнавальні здібності, дрібну моторику рук, орієнтування на площині листа; творчість, ініціативу, фантазію, креативне мислення, пам’ять, увагу. Виховувати почуття дружби, взаємодопомоги, інтерес до образотворчої діяльності, бажання малювати.

Обладнання: ноутбук, демонстраційний матеріал «Дикі тварини», «Свійські тварини», предметні картинки з їжею, коректурна таблиця «Дикі та свійські тварини», опорна схема; іграшка Білочка, Зайчик, Ведмедик, Їжачок; зразок, альбомний аркуш паперу, штампи із картоплин різної форми – яблука, малини, моркви; гуашеві фарби червоного, малинового, жовтого кольору; серветки.

Перебіг діяльності

Організаційний момент

Психогімнастика «Ясне сонечко»

Встало вранці ясне сонце, зазирнуло у віконце.

Ми до нього потяглися, за промінчики взялися.

Промінчики зігрівають нашу голову, плечі, ніжки.

Промінчики зігріли всіх, то час вже відпустити їх.

Основна частина

«Мозковий штурм» Відгадування загадок

1.Влітку медом ласував, досхочу малини мав.

А як випав сніг, позіхнув і спати ліг.

Бачив чи не бачив сни, а проспав аж до весни.

2.Довгі вуха, куций хвіст, невеликий сам на зріст.

На городі побував, нам капусту попсував.

Довгі ноги – скік та скік, ми погнались – він утік.

3.Давно відомий він тобі, коли на сонечку дрімає

Він колискову сам собі під ніс тихесенько співає.

Що в пісні тій – ніхто не зна, але вона не до вподоби мишам.

Вихователь. Молодці, малята. Всі загадки відгадали. Сьогодні я запрошую вас продовжити знайомство з тваринами.

Робота з коректурною таблицею «Дикі та свійські тварини»

1.Назвіть тварин в першій горизонтальній лінії таблиці. Яка тварина зайва? Чому?

2.Назвіть тварин в другій (третій) вертикальній лінії таблиці. Яка тварина зайва? Чому?

3.Назвіть диких тварин, свійських тварин.

4.Назвіть тварин, які мають білий окрас?

5.Назвіть сусідів зайчика

6.Хто живе поруч від…..?

7.Хто розташований над…..? Під….?

8.Назвіть рудих тварин.

9.Назвіть хто найменший із тварин?

10.Хто з тварин стрибає?

11.Хто з тварин мурчить?

12.Назви тварин про яких можна сказати «він», а про яких «вона»?

13.Назвіть хижаків.

14.У яких тварин є роги?

15.Назвіть дитинчат кожної тварини.

16.Назвіть тварин, які міняють колір хутра.

17.Які тварини залягають у зимову сплячку?

18.Назвіть пестливо.

19.Відгадай за описом: хитра, лукава, улеслива, підступна? І т.д.

Вихователь. Ми з вами, діти гарно потрудились

І, мабуть, трохи притомились.

Тепер настав час відпочинку,

Ми проведем фізкультхвилинку.

Фізкультхвилинка «Веселі звірята»

Робота з опорними схемами Вправа «Розкажи про тварин»

Чути стукіт у двері. В гості завітала Білочка.

Вихователь. Діти, привітаємось з нашою гостею. Що тримає в лапках білочка?

(корзинку)

-Давайте подивимось, які гостинці принесла Білочка? (шишки, горішки)

Білочка просить порахувати скільки шишок? Горішок? Чого більше? Менше? Що треба зробити, щоб стало порівну?

-Шановна, Білочко, розкажи, для кого ти зібрала свої гостинці?

Білочка. – Для своїх друзів: зайчика, ведмедика, їжачка.

Вихователь. –Але ж зайчик, ведмедик, їжачок не полюбляють шишки та горішки. Зараз діти розкажуть тобі, чим харчуються ці тварини.

Дидактична гра «Нагодуй тварин»

Вихователь. –Я пропоную вам, діти, намалювати, що люблять ласувати ці тварини. (Розгляд зразка, на якому зображено яблуко, малина, морква)

Продуктивна діяльність

-Діти, ходімо у нашу майстерню і підготуймося до малювання.

Пальчикова гімнастика «Зайченята»

У лісі є під дубом хатка (з’єднати подушечки обох рук, зображуючи дах)

А живуть там зайчата (великий та вказівний палець показали зайчат)

Зранку прокидаються – лапками вмиваються

Раз, два, три, чотири, п’ять (почергово загинати пальці на одній руці)

Вмилися та й ну стрибать! (великим та вказівним пальцем стрибати по столу)

Самостійна робота дітей

Білочка. –Дякую, малята, тепер я пам’ятатиму якими гостинцями люблять ласувати мої друзі. До побачення!

Рухлива гра «Ми лісочком йшли»

Ми лісочком йшли, грибочок знайшли.

Нагнулись, підняли, у кошик поклали і далі пішли…

Підсумок. -Чи цікаво ми провели з вами час?

-Що найбільше вам запам’яталося, сподобалося?