Мета: виявити рівень готовності дошкільнят вирішувати дорожньо-
транспортні ситуації; закріплювати правила дорожнього руху, вчити
застосовувати знання, отримані раніше в практичній діяльності.
Вдосконалювати вміння дітей розрізняти дорожні знаки ; уважно слухати
дорослого та свого товариша; відповідати на запитання. В іграх учити діяти
відповідно правил, діяти за сигналом. Закріпити уявлення дітей про
призначення світлофора, про його сигнали; повторити і закріпити знання дітей про спеціальний транспорт, види транспорту (пожежна машина, швидка допомога, патрульна машина) його призначення; закріпити вміння класифікувати види транспорту; виховувати у дітей повагу до професії водіїв.
Розвивати спритність, швидкість, навички орієнтування в просторі.
Активізувати процеси мислення і уваги дітей; розвивати зв’язне мовлення,
вміння аналізувати ситуацію. Закріпити в словнику дітей слова: проїжджа
частина, зебра, пішохід, тротуар, світлофор, перехрестя,швидка допомога.
Виховувати потребу дітей бути дисциплінованими та уважними на вулицях,
обережними і обачними; та вміння піклуватися про власне здоровя.