Конспект заняття з розділу програми "Мовлення дитини" на тему: ''Їжачок в гостях у дітей'' в середній групі

Опис документу:
Заняття з мовленнєвого розвитку (граматика), яке спрямоване на вміння дітей правильно складати речення зі сполучником а, узгоджувати іменники з числівниками, використовуючи мнемодоріжки та коректурні таблиці.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ТЕМА: «Їжачок у гостях у дітей».

МЕТА: граматика: вчити будувати речення із сполучником а з допомогою вихователя та самостійно; продовжувати вчити правильно вживати іменники з кількісними числівниками та іменники у родовому відмінку; продовжувати вчити замінювати іменники на займенники; закріплювати вміння закінчувати речення, розпочаті вихователем; розвивати увагу, пам’ять, мислення; виховувати позитивне ставлення до занять.

ОБЛАДНАННЯ: коректурна таблиця, іграшковий їжачок, предметні картинки.

ХІД ДІЯЛЬНОСТІ:

1. Психогімнастика «Привітання».

«День, день, добрий день! Добрий день усім!

Ми бажаєм щастя і здоро’я всім.

А щоб щастя ось яке,

А здоров’я ось таке!»

2. Ігровий момент. Прихід Їжачка.

- Діти, до нас в гості завітав Їжачок, давайте з ним привітаємося.

- Давайте послухаємо Їжачка, що він хоче нам про себе розповісти.

Робота з коректурною таблицею.

Д/в «Закінчи речення».

1) Мене звати їжачок Пих, і я живу у…(лісі) із своїми маленькими…(їжаченятами).

2) Настала золота…(осінь), і я вирішив зробити собі кубло під старим…(пеньком).

3) Для цього я назбирав багато сухих…(листочків) та сухої…(трави).

4) Поруч зі мною живе рудохвоста…(білочка).

5) Її хатинка знаходиться на дереві у …(дуплі).

6) Разом із білочкою я збираю грибочки та…(жолуді).

7) А ще я вмію полювати на…(черв’яків та мишей).

8) В саду на голки я наколюю…(груші та яблука).

9) У своєму кублу я ховаюся від…(дощу).

10) На полювання я виходжу…(вночі), а відпочиваю…(вдень).

11) Але осінь уже закінчується, і я у своєму теплому кублі буду спати цілу…(зиму).

- Молодці, Їжачок хоче ще з вами погратися.

4. Д/г «Про кого або про що можна сказати він, вона, воно, вони?»

(коректурна таблиця).

5. Д/г «Кого чи чого не стало? (коректурна таблиця).

6. Фізкультхвилинка «Їжачок в тумані».

Їжак по гаю дріботів, до хатки йшов швиденько.

(Швидка ходьба дрібними кроками)

Та ось туман на ліс упав, густий такий, сивенький.

(Діти присідають, плавно розводячи руки в сторони)

І страшно стало їжачку в тумані тому.

(Обхоплюють себе за плечі та ідуть повільно, навшпиньках)

Адже не видно стежину, що веде додому.

(Ступають ще тихіше, зображують невпевненість і страх)

Аж тут пробився промінець – їжак наш здивувався.

(Спиняються, простягають вверх руки і підіймають уверх голову)

Розстав без сліду туманець, бо сонечка злякався.

(Пересуваються жвавим підскоком, пританцьовуючи та плескаючи в долоні)

7. Д/г «Склади речення».

- Діти, ось у вас є картинки із нашої таблиці.

Із допомогою них ми зможемо розповісти про Їжачка все, що знаємо про нього.

8. Прощання із Їжачком.

- Діти, Їжачок дуже радий, що ви про нього так багато розповіли, але він уже поспішає до лісу. Давайте ми його пригостимо різними гостинцями.

Д/г «Гостинці для Їжачка».

(Узгодження з кількісними числівниками).

9. Підсумок.

- Їжачок прощається із дітьми і обіцяє поділитися гостинцями із своєю подружкою рудохвостою білочкою.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.