Конспект заняття з рідної природи у молодшій групі «Зимонька зима». Вихователь Чаусова Ганна.

Опис документу:
продовжити знайомити дітей з характерними ознаками зими, відрізняти й називати властивості води і снігу, уточнення уявлень про зиму через знайомство зі сніжинками, закріплення знань про властивості снігу; вчити встановлювати найпростіші причинно-наслідкові зв'язки; активізувати словник; продовжувати вчити відповідати на поставлені питання, відгадувати загадки. Розвивати слухову і зорову увагу, уяву і мислення. Закріплювати назви геометричної фігури «круг», рахунок до 3...

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конспект заняття з рідної природи у молодшій групі

«Зимонька зима».

Вихователь Чаусова Ганна.

Мета: продовжити знайомити дітей з характерними ознаками зими, відрізняти й називати властивості води і снігу, уточнення уявлень про зиму через знайомство зі сніжинками, закріплення знань про властивості снігу; вчити встановлювати найпростіші причинно-наслідкові зв'язки; активізувати словник; продовжувати вчити відповідати на поставлені питання, відгадувати загадки.

Розвивати слухову і зорову увагу, уяву і мислення.

Закріплювати назви геометричної фігури «круг», рахунок до 3, поняття (великий, середній, маленький). Навчити викладати сніговика з геометричних фігур.

Виховувати інтерес до занять, посидючість.

Обладнання: демонстраційний: ілюстрація за темою "Зима", картинка «Люди взимку», сніговик, паперові сніжинки, коробка із завданнями, склянка зі сніговиком із снігу, склянка з чистою водою, сніг на тарілочці, ялинкова іграшка в мішечку., ялинка.

Роздавальний: паперові сніжинки, аркуш паперу синього кольору з трьома кружечками( великий, середній, малий) .

Попередня робота: занесення з вулиці сніговика в баночці, спробувати, який він на дотик і поставити його на батарею. Зачекати, що з ним станеться. Вивчення фізхвилинки «Падає сніжок».

Хід заняття

Організаційний момент

Встаньте діти всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько,

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день.

Вихователь: Ой, подивіться, до нас в гості прийшов: «мене не ростили - зі снігу зліпили, замість носа морквина, замість очей вуглики».

- Хто ж це? (відповіді дітей)

Правильно, Сніговик. А він до нас прийшов не з порожніми руками, приніс з собою чарівну коробочку. В коробочці завдання, а коли їх виконаєте, сніговик приготував вам подарунок.

Перше завдання: Відгадування загадок.

Стало біло навкруги,

Я розпушую сніги,

Води сковую в льоди,

В дружбі з дітьми я всіма.

Здогадались? Я...(зима).

Вихователь: -Діти, скажіть яка пора року зараз? (Зима)

-Правильно. На вулиці взимку холодно, морозно, люди тепло вдягаються. Річки й озера покрилися кригою. Дерева заснули, навкруги лежить сніг. (Роздивляються малюнки)

- Що можна робити на вулиці взимку? (кататися на санчатах, ковзанах, грати у сніжки, ліпити снігову бабу, гратися сніжколіпом).

Він пухнастий і сріблястий,

Білий-білий, чистий-чистий,

Ватою на землю ліг,

Та зветься просто...(сніг).

Вихователь: - Молодці, багато знаєте. Давайте з вами перетворимось на сніжинки і пограємо?

Фізкультхвилинка.

Пада, пада, пада сніг

І лягає біля ніг.

Вітерець легкий літає

І сніжинки підіймає.

Ось вони усі гуртом

Закружляли за вікном.

Ми також часу не гаєм,

Разом з ними покружляєм.

Підіймемось вгору всі

І присядем до землі.

Вихователь: - Складіть сніжинки в тарілочку, вони нам ще знадобляться.

-Якого кольору сніг? (Білий). Сніг нам здається дуже чистим.

- Давайте розглянемо його уважно. Вихователь ставить перед дітьми посудину зі снігом.

-Ви вже не раз брали його в руки, коли гуляли на вулиці. Який він? (Холодний). Вихователь кладе на долоньку кожній дитині трохи снігу і всі спостерігають, що відбувається.

-Куди пропав сніг з ваших рук? Чому він розтанув? (Долоня тепла).

Діти, що сталось із нашим сніговиком? Розгляньте воду, в яку перетворився сніг в баночці. Чиста вона?(ні, брудна).

-Тепер поясніть, чому не можна їсти сніг? (Сніг брудний, холодний, його не можна брати до рота). Пригрозити пальчиком.

Висновок: виявляється, білий, пухнастий чистий, як нам здавалося сніг, перетворився в брудну воду.

- Як ви думаєте, можна сніг їсти? (Ні, звичайно ж.)

- А чому? (Сніг холодний, брудний, якщо його з'їсти, можна захворіти).

Д/ г «Збери сніговика»

Вихователь: - Ваш сніговик розтанув, а спробуйте зібрати сніговика з кружечків. Подивіться зразок. (взяти стільчики, сісти на місця і зібрати з геометричних фігур сніговика.)

М/г «Що в мішечку»

Вихователь: - Що це? (ялинкова іграшка). Для чого вона потрібна?

Сюрпризний момент.

Вихователь: - Діти, ви гарно попрацювали і сніговик вам на згадку про себе дарую ялинку. Прикрасьте її сніжинками.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»