і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Конспект заняття з муз. мистецтва (8клас, урок № 16)

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Музичне мистецтво 8 клас____________________

Урок № 16

Тема. Відлуння епох у музичному мистецтві (узагальнення).

Мета. Узагальнити матеріал теми семестру «Відлуння епох у музичному мистецтві». Перевірити знання учнів із теми (тематична атестація). Розвивати аналітичні, творчі, виконавські навички учнів. Виховувати шанобливе ставлення до музики, народних традицій; естетичний смак, почуття прекрасного.

Музичний матеріал: орієнтовні музичні твори та додатковий матеріал на вибір учнів і вчителя, урок узагальнення теми, урок-конкурс. музичні інструменти (баян, акордеон, фортепіано), магнітофон (музичний центр, DVD, комп'ютер), відеоматеріали, посібники.

ХІД УРОКУ

1. Організаційний етап уроку.

Вхід учнів до класу (кабінету) під звучання творів «Пісня буде поміж нас» або «Червона рута» у виконанні Софії Ротару.

2. Актуалізація музичних вражень, опорних знань учнів.

  • Чи знайома вам пісня, під звучання якої ви зайшли до класу? Хто її автор, виконавець?

  • Як ви ставитеся до цієї пісні?

  • До якого напряму музики вона належить?

3. Мотивація навчальної діяльності учнів (особливо тематичної атестації).

Наш сьогоднішній урок є уроком узагальнення з теми семестру та перевірки вашого опанування теми, інакше кажучи, уроком тематичної атестації. Отож, зосередьтеся й приготуйтеся до цікавої та напруженої роботи.

4. Конкурс-вікторина між творчими групами «Бароко» та «Рок-модерн».

Для проведення конкурсу-вікторини слід обрати -ведучих-лідерів від кожної групи та заздалегідь роздати запитання.

Запитання вікторини

    1. Як ви відчуваєте «відлуння епох» у сучасному музичному мистецтві?

    2. За якими ознаками ви відрізняєте легку (розважальну) музику від серйозної (академічної)?

    3. Які приклади творів академічного та розважального жанрів ви можете навести?

    4. Які українські композитори та співаки відіграли важливу роль у розвитку української пісенної культури?

    5. Як впливає на вас українська пісня?

    6. Що ви можете згадати про розвиток рок-музики 70-80-х років XX століття? Які популярні гурти цього часу вам відомі? Яких виконавців ви можете назвати?

    7. До якого роду музики — серйозного чи легкого —- належить джаз?

    8. У якому стилі творили ці композитори? (Швидка відповідь однієї групи на запитання іншої. Одна група називає композитора, а друга — стиль, наприклад: Ф. Шуберт — романтизм.)

    9. Чим відрізняється авторська пісня (бардівська) від розважальної естрадної?

    10. Яких сучасних бардів ви можете назвати?

    11. Що ви можете сказати про виконавців французької естрадної пісні?

    12. Які спільні риси є у творчості Й. Штрауса та І. Дунаєвського?

    13. Яке місце у вашому житті займає музика Й. С. Баха, Л. Бетховена, Ж. Бізе? Які твори цих композиторів ви хотіли б записати до свого мобільного телефону?

    14. Як ви розумієте слова Ференца Ліста: «Існує музика, яка йде до нас, і та, яка вимагає, щоб ми до неї йшли» ?

    15. Які музичні твори вам було важко зрозуміти? Назвіть їх.

    16. Які музичні твори стали вашими улюбленими?

Запам'ятайте!

«Благо, що дарує нам мистецтво, Не в тому, чого ми від нього навчаємося, а в тому, якими ми завдяки йому стаємо» (О. Вайльд,англійський письменник ).

5. Підготовка до календарних зимових свят (на розсуд учителя).

Демонстрація улюблених пісень учнів у грі «Моя пісня» з використанням технології «Мікрофон».

6. Підсумок уроку.

а) Підбиття підсумків музично-творчої діяльності учнів упродовж семестру та узагальнюючого уроку.

Існують різноманітні стильові напрями — як у серйозній, так і в легкій музиці, — що відіграють важливу роль у житті людини.

Важливо зрозуміти й запам'ятати те, що «мистецтво — не розвага, це шлях до пробудження живої думки» (Григорій Сковорода ).

б) Оцінювання музично-творчої діяльності учнів на уроці.

7. Домашнє завдання.

Слухати музику на власний вибір. Звернути увагу на різноманітність стилів серйозної та легкої музики.

8. Вихід учнів із класу (кабінету) під звучання музики, обраної за їхнім бажанням.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Конспект заняття з музичного мистецтва, 8 клас, заняття № 16

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн
245 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Переглянути запис
2 академічні години