і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Особливості вивчення англійської мови у 1 класі за методом асоціативних символів.
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

План - конспект гурткового заняття «Мистецтво квілінгу».

Перегляд
матеріалу
Отримати код

План - конспект гурткового заняття «Мистецтво квілінгу».

Тема заняття: Ознайомлення з технікою обробки паперу – квілінг. Виготовлення квіткової композиції в техніці квілінг.

Мета заняття:

1. Навчаюча:

познайомити гуртківців з технікою квілінг;

• навчити гуртківців володіти техніками роботи з папером, інструментами, пристосуваннями, необхідними у роботі; навчити виготовляти основні квілінгові форми.

2. Виховна:

формувати стійкий інтерес до мистецтва папероскручування;

виховувати естетичний смак; старанність, терпіння у роботі.

3. Розвиваюча:

створити умови для розвитку особистості кожного гуртківця, розкриття його творчих здібностей;

розвивати образне та просторове мислення, уяву, увагу;

розвивати моторику рук.

Матеріали: картон, двосторонній кольоровий папір, клей полімерний або ПВА.

Інструменти: ножиці, дерев’яні палички, або стержні, пензлики.

Тип заняття: комбіноване.

Наочність, обладнання: зразки аплікацій, зразки основних квілінгових форм, таблиці з поясненням термінів, таблиця з правилами техніки безпеки, технологічні картки виготовлення квілінгових форм.

Хід заняття:

I. Організаційний момент:

• Привітання.

Створення позитивної атмосфери.

II. Актуалізація опорних знань та вмінь.

Вправа «Поділись знаннями».

  • Завдання: Дати відповідь, що таке аплікація. Визначте, в яких техніках виконані аплікації?

На стенді вивішені картини виготовлені в різних техніках аплікації:

1. аплікація з накладенням деталей;

2. аплікації в техніці оригамі;

3. аплікації в техніці мозаїки;

4. аплікації в техніці контурного вирізування;

5. аплікації в техніці квілінгу.

«Проблемна ситуація».

Слово керівника гуртка:

- Яка аплікація залишилась без назви техніки?

- Давайте визначимо спільне та відмінне у всіх роботах:

Спільне: всі роботи виконані з паперу; на всіх роботах зображений природний елемент; всі роботи складаються з деталей, виконаних з кольорового паперу приклеєного на основу; об’ємні роботи виконані з двостороннього паперу.

Відмінності: є роботи пласкі, є об’ємні; у пласких роботах деталі вирізані по контуру, накладені поверх, викладені у вигляді мозаїки; в об’ємних роботах деталі виконані в техніці оригамі; є роботи, деталі яких виконані зі смужок.

- Тож, який можна зробити висновок?

Відповіді дітей: Кожна аплікація отримала свою назву, крім однієї роботи. Це, мабуть, нова техніка, яку ми ще не знаємо, роботи в такій техніці, в якій ми ще не працювали.

III. Вивчення нового матеріалу. Мотивація навчальної діяльності.

Слово керівника гуртка:

- Тому, щоб пізнати цю техніку нам допоможе вивчення теми нашого заняття: Ознайомлення з технікою обробки паперу – квілінг. Виготовлення квіткової композиції в техніці квілінг.

- сьогодні ми будемо знайомитись на занятті з новою технікою;

- дізнаємось, як ця техніка називається;

- дізнаємось чим вона відрізняється від інших, в чому її особливість.

- Що ви про неї можете сказати з першого погляду? В чому її особливість?

Відповіді дітей:

- виконана з двокольорового паперу;

- виконана зі смужок паперу;

- зображені квіти.

Слово керівника гуртка:

- Така техніка роботи з папером має назву “Квілінг” або папероскручування (також квіллінг англ. Quilling - від слова quill (пташине перо)) -- це мистецтво виготовлення виробів з паперових смужок методом скручування.

- А ви хочете навчитися виконувати такі аплікації?

- Аплікацію виготовлену технікою квілінг можна використати для оздоблення привітальної листівки, зробити декоративне панно, це буде добрим подарунком для близької людини. Щоб зробити щось приємне будемо навчатись основним прийомам цієї техніки і пізнавати світ прекрасного.

Слово керівника гуртка:

- Для того, щоб приступити до роботи нам потрібно знати, які матеріали нам знадобляться, а також необхідно згадати ТБ при роботі з ножицями.

(повторення ТБ при роботі).

IV. Практична робота: Прийоми виготовлення квілінгових форм. Складання композиції.

1) Формування вмінь виготовляти основні квілінгові форми:

- демонстрація зразків квілінгових форм: щільна спіраль, вільна спіраль, «Око», «Листок», «Стрілка», «Крапля».

- пояснення послідовності виконання роботи.

«Фізкультхвилинка».

Слово керівника гуртка:

- Ви навчилися виконувати основні форми квілінгу, тепер спробуйте самостійно виконати квіткову композицію в техніці квілінгу.

2) Застосування отриманих знань та вмінь:

- після практичної колективної роботи по формуванню вмінь, гуртківці виготовляють деталі для квітів в техніці квілінг за власним задумом.

Самостійна робота гуртківців.

Гуртківці виготовляють деталі для композиції, потім викладають на картон-основу аплікацію з цих деталей та за допомогою клею приклеюють їх. При потребі гуртківці використовують технологічні картки виготовлення квілінгових форм.

V. Узагальгнення отриманих знань та вмінь.

Слово керівника гуртків:

- Чи виникали труднощі при виконанні робіт? (Якщо виникали, то які?)

- Кому робота здалася цікавою, чим цікавою?

- Як називається техніка з якою ми сьогодні познайомилися?

- Які основні квілінгові форми ви вивчили?

- Яким інструментом ми користувалися?

- Хочете продовжити знайомство з даною технікою?

Проведення презентації робіт.

Обговорення гуртківцями їх роботи (самооцінка, оцінювання виробів товаришів). Обмін враженнями.

VI. Підсумок заняття.

Керівник гуртка звертає увагу на акуратність та естетичне оформлення робіт, відзначає ступінь оволодіння технікою «Квілінг», відмічає вміння дітей проявляти творчість в оформленні робіт.

5

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Ознайомлення з технікою обробки паперу – квілінг. Виготовлення квіткової композиції в техніці квілінг.
  • Додано
    14.08.2018
  • Розділ
    Трудове навчання
  • Клас
    7 Клас, 8 Клас, 9 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    968
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    19
  • Номер матеріала
    OD957777
  • Вподобань
    0
Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь