Конспект заняття з фізичного виховання молодша група. Тема До їжачка в гості.

Опис документу:
Мета: Вдосконалювати різновиди ходьби (звичайна ходьба по колу , ходьба на носках руки на поясі на п’ятках руки за голову,ходьба з високим підніманням колін, помірного бігу, бігу. Вправляти у виконанні комплексу загальнорозвиваючих вправ із султанчиками, координуванні рухів під час виконання вправ з різних вихідних положень; узгоджувати дихання та регулювати його у відповідності з рухами , що виконуються; закріпити вміння правильно займати вихідне положення, виконувати рухи якісно. Удосконалюват

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект заняття з фізичного виховання молодша група.

Тема До їжачка в гості.

Мета: Вдосконалювати різновиди ходьби (звичайна ходьба по колу , ходьба на носках руки на поясі на п’ятках руки за голову,ходьба з високим підніманням колін, помірного бігу, бігу. Вправляти у виконанні комплексу загальнорозвиваючих вправ із султанчиками, координуванні рухів під час виконання вправ з різних вихідних положень; узгоджувати дихання та регулювати його у відповідності з рухами , що виконуються; закріпити вміння правильно займати вихідне положення, виконувати рухи якісно. Удосконалювати навички дітей стрибати у довжину з місця, повзати в упорі стоячи на колінах, переступати через перешкоди, кидати м’яч знизу в кошик з відстані 2 метра, підлізати в лабіринті правим і лівим боком, ходити по доріжці здоров’я. Формувати розуміння необхідності берегти своє здоров’я, бажання зміцнювати і тренувати свій організм. Розвивати фізичні властивості організму дітей , бажання долучатися до ігрових вправ, виконання яких організоване за допомогою використання нетрадиційного обладнання. Виховувати витривалість, бажання бути здоровими і гарними, спритними і сміливими; викликати позитивні емоції.

Обладнання: султанчики, палиці, тупель, лава, іграшка їжачок.

Хід заняття

Вступта частина.

1Ходьба по колу руки на поясі ,ходьба на носках, ходьба на пятках руки за голову.

Ходьба-ведмедик косалапий.

Ходьба –ходить чапля по болоту.

Звичайна ходьба

Біг.

Комплекс загально розвиваючих вправ із султанчиками:

а) Піднімання рук через сторони вгору. В.п. – о.с. , руки із султанчиками опущені вниз. 1 – 2 – підняти руки через сторони вгору, подивитись на султанчики (вдих); 3 – 4 – опустити руки у в. п. (видих)

б) Нахили тулуба в сторони. В.п. – стійка ноги на ширині плечей, руки із султанчиками опущені вниз. 1 – нахилити тулуб вліво, підняти праву руку через сторону вгору (вдих); 2 – повернутись у в.п. (видих); 3 – 4 те саме вправо. Повторити 6р.

в) Повороти тулуба. В.п. – ноги на ширині плечей, руки із султанчиками в сторони. 1 – повернути тулуб вліво, підняти руки вгору (вдих); 2 – повернутись у в.п. (видих); 3-4 - те саме вправо. Повторити 6р.

г) Нахили тулуба. В.п. – сидячи на підлозі, ноги нарізно, руки з султанчиками перед грудьми. 1 - нахилити тулуб уперед, торкнутися султанчиками носка лівої ноги (видих); 2 – повернутись у в. п. (вдих); 3 – 4 до правої ноги. Повторити 6р.

д) Присідання. В.п. – о.с., руки із султанчиками внизу. 1. – присісти, поставити султанчики на підлогу (видих); 2 – підвестись у в. п. (вдих). Повторити 8р е) Стрибки. В.п. – о.с., руки із султанчиками опущені вниз. 1 – стрибок ноги нарізно, руки із султанчиками в сторони; 2 – стрибок ноги разом, руки вниз

Рухлива гра «Хто це спить під дубком?»

Хто це спить під дубком,

Із колючим кожушком?

Їжак очі відкриває,

І маляток доганяє.

(Діти бігають в розтіч, не наштовхуючись один на одного)

Заключна частина.

Вправи на відновлення дихання.

Вітерець.

Конспект заняття з фізкультури в молодшій групі

Веселий мяч

Завдання заняття:

- Розвивати спритність в рухливих іграх з м'ячем.

-Упражнять дітей в ходьбі, в стрибках на двох ногах з просуванням вперед, в бігу один за одним вчити прокочувати мяч обома руками між двома палицями стрибки через палицю

що лежить на підлозі.

- Розвивати спритність в рухливих іграх з м'ячем

- Розвивати інтерес до занять фізичної культури

- Розвивати орієнтування в просторі

Фізкультурний інвентар: комплект м'ячів (по одному на кожну дитину, один м'яч великого діаметру.

Хід заняття.

Вступна частина

1. Ходьба один за одним в колоні по одному (речетатив діти повторюють за інструктором)

-Ми йдемо, йдемо, йдемо,

-Друг за одним рівно

-Ножкі піднімаємо,

-Дружно ми крокуємо!

2. Ходьба на носках, руки вгору:

-На носочках ми підемо,

-Руки вгору піднімемо,

-Ми кружечок обійдемо

-І інший ходьбою підемо!

3. Ходьба на п'ятах, руки на поясі:

-Ми на п'ята підемо

-Руки на пояс кладемо

-Ми кружечок обійдемо,

-І інший ходьбою підемо!

4. Стрибки на 2 ногах з просуванням вперед.

-Пригать ми вміємо спритно

-Словно зайка за морквиною!

5. Біг по залу один за одним.

-Побежалі один за одним,

-Носік дихає рівно

-І руками і ногами

-Ми працюємо все з вами!

Основна частина

Нагадати дітям, які м'ячики "живуть" в кошику - веселі, стрибучі, неслухняні. А щоб вони нікуди не тікали, м'ячики треба міцно-міцно тримати (розсунути пальці і притиснути їх до м'ячику)

Роздати м'ячі, побудова довільне, діти стоять обличчям до вихователя.

Загально-розвиваючі вправи з м'ячем

1. "Намалюй сонечко"

І. п. Стоячи, ноги нарізно, м'яч в руках. Кругові рухи рук з м'ячем в праву сторону, потім в ліву сторону.

2. І. п. Теж.

Підкинути м'яч вгору і зловити.

3. "Покатай м'яч"

І. п. Ноги разом, м'яч на груди.

1-2-3- прокатати м'яч по грудях, по ногах, 4-6- навколо ніг, 7-9 - назад по ногах на груди.

4. "Місток"

І. п. Сидячи, ноги зігнуті в колінах, м'яч на підлозі праворуч.

Основні види рухів

1. Стрибки на двох ногах біля м'яча "стрибаємо як м'ячик"

2. Гра - вправа "Дзига" - обертання м'яча сидячи на підлозі правою рукою.

Прокоти мяч по доріжці.

Діти з мячем проходять по доріжці між двома палицями прокочуючи його.

Рухлива гра "Мій веселий дзвінкий м'яч"

Внести великий гумовий м'яч, бажано яскравого забарвлення.

- М'яч дивився на нас і теж захотів пограти.

Мій веселий дзвінкий м'яч,

Ти куди пустився навскач?

Жовтий, червоний, блакитний,

Чи не наздогнати тобою.

Діти стрибають на двох ногах, потім тікають від котиться м'яча - 3 рази.

Заключна частина

Гра на дихання "Наду кулька" - з'єднати пальці рук, дути в отвір, потім взяти "кулька" за ниточку і понести в групу.

Розвиток мовлення і культура

мовленнєвого спілкування

Тема. Читання твору Грицька Бойка «Я вже велика

дівчинка» (художня література)

Мета: продовжувати вчити дітей уважно слухати твір, емоційно сприймати слова під час читання твору та висловлювати власне

ставлення до нього, його персонажів; формувати вміння повторювати за вихователем слова з твору; уміти розрізняти характерну тональність голосу вихователя, самостійно коментувати події у творі

(була маленька, а стала вже велика дівчинка, уміє робити все

сама); закріплювати вміння радісно відгукуватися на ритмічні мотиви народних творів; розвивати мовлення, пам’ять, мислення; виховувати вміння думати про себе як про індивідуальну та соціальну істоту.

Матеріал: лялька, фотографії дітей, вірш Грицька Бойка «Я вже

велика дівчинка».

Хід заняття

1. Організаційний момент

Вихователь приносить ляльку. Діти розглядають її зачіску,

вбрання.

2. Читання вірша Грицька Бойка

Я ВЖЕ ВЕЛИКА ДІВЧИНКА

Мене мама, як маленьку,

Умивала

І щоранку дві косички

Заплітала.

Заплітала мені мама

Дві косички,

Одягала черевички,

Рукавички.

А тепер скажу я мамі,

Що такою

Вже не хочу бути більше

Я малою.

Сама буду я щоранку

Умиватись,

Заплітатись, узуватись,одягатись,

Ще й найменшенькому братику Андрію черевички узувати я зумію.

3. Бесіда

— Про кого йдеться у віршику?

— Хто допомагає маленьким діткам одягатися?

— А ви, малята, що вмієте робити самі, без допомоги дорослих?

— Кому допомагає дівчинка у віршику?

4. Фізкультхвилинка «Веселі малята»

Дружно разом піднялись,

(Встають.)

Вліво, вправо подивились.

(Нахиляють голову ліворуч, праворуч.)

Потім хутко повернулись,

(Руки на пояс, повертаються.)

Всім навколо посміхнулись,

Поплескали в долоні

(Плескають у долоні.)

І побігали як поні.

(Біг на місці.)

«Хай лунає всюди сміх,

(Вимовляють хором.)

Ми малята кращі всіх!».

5. Дидактична гра «Вбрання для ляльки»

Мета: активізувати словник за темою.

Матеріал: картонна лялька, набір паперового одягу.

Хід гри

Вихователь пропонує дитині одягнути ляльку для різних ситуацій (на прогулянку, на свято, в дитячий сад тощо). Дитина одягає

ляльку, наприклад, на прогулянку. Педагог описує одяг ляльки:

«Надягнемо ляльці синє пальто. У пальто є комір, рукава, кишені.

Застібається воно на ґудзики».

6. Підсумок

— Яка наша лялька? Що вона вміє робити?

Розвиток мовлення і культура

мовленнєвого спілкування

Тема. Добре руки помила (Г. Чорнобицька)

Мета: продовжувати вчити дітей уважно слухати твір, емоційно сприймати слова під час читання твору та висловлювати власне

ставлення до нього, його персонажів; формувати вміння повторювати за вихователем слова з твору; уміти розрізняти характерну тональність голосу вихователя, самостійно коментувати події у творі.Виховувати охайність.

Обладнання лялька ілюстрації до твору.

Хід заняття.

Читання твору.

Добре руки помила
Доню! Ручок не помила,
А вже коржика вломила?
І до столу хочеш сісти.
Як ти будеш кашку їсти?
В тебе ж пальчики й долоні
Від пісочку аж червоні.
Дона руки мила, мила,
Білу піну з мила збила
І водички не жаліла.
Як помила, аж зраділа,
Поспіша до столу сісти
Полуниці й кашу їсти

(Г. Чорнобицька)

Запитання до тексту.

Які були ручки в дівчинки?

Що потрібно зробити щоб сісти до столу?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»