Конспект заняття для старшої групи "Морське царство"

Опис документу:
Розширити знання вихованців про підводний світ, про його різноманітність; удосконалювати образне мислення, фантазію, технічні навички роботи; виховувати інтерес до різних видів творчості, естетичний смак, любов до природи, бажання конструювати з паперу; спонукати дітей створювати композицію у техніці «книжковий тунель», виготовляти об'ємну цілісну форму з окремих елементів та об'єднувати ці об'єкти у просторовій композиції.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

«Морське царство»

Завдання: розширити знання вихованців про підводний світ, про його різноманітність; удосконалювати образне мислення, фантазію, технічні навички роботи; виховувати інтерес до різних видів творчості, естетичний смак, любов до природи, бажання конструювати з паперу; спонукати дітей створювати композицію у техніці «книжковий тунель», виготовляти об'ємну цілісну форму з окремих елементів та об'єднувати ці об'єкти у просторовій композиції.
Матеріали: альбом «Морські мешканці», кольоровий папір, ножиці, клей, серветки, клейоночки, мушлі, сітка, схеми складання морських мешканців.

План-схема

1. Психогімнастика.

2. Ігровий момент.

Читання уривка з вірша Н. Забіли:

На дні пісок м'який, як вата.
Ось під водою навпростець
 
Пливе медуза плескувата.
 
Слизька, м'
яка, як холодець.
А там дельфіни в синіх плесах 
Пливуть в спокійній череді, 
Неначе чорнії колеса, 
Перевертаючись в воді. 
А ось в'юнкими табунцями 
Маленькі рибки мерехтять, 
І спинки їх над камінцями, 
Немов посріблені, блищать. 

 Ми сьогодні з вами будемо розмовляти про підводний світ. Та не лише розмовляти. Ми спробуємо його відтворити. Та спочатку давайте пригадаємо, яких морських жителів ви знаєте? (Риби; краби і раки; черепахи і молюски; медузи і восьминоги; дельфіни й акули; скати; кити та касатки та ін.). 
    Молодці, он як багато морських істот назвали! А зараз ми детальніше розлянемо морських мешканців (розгляд альбому «Морські мешканці»).

 Ось, приміром, восьминоги: вони мають голову-тулуб, і вісім ніг-щупалець. Деякі з них уміють змінювати колір свого тіла, пристосовуючись до умов навколишнього середовища.
   А це риби — найбільша і найрізноманітніша родина морських мешканців.

Серед них є маленькі і великі, яскраві й не дуже, круглі і довгасті, ядовиті й хижі та всі вони мають голову і тулуб, плавники і хвіст.
   Краби і раки — це жителі дна, вони схожі на морські камінці, мають по шість ніг і по дві клешні. Клешні потрібні їм для харчування та захисту від ворогів.
   Молюски живуть у мушлах, що мають різний колір і розмір. Внутрішня частина мушлі покрита шаром блискучої речовини, під дією якої звичайна піщинка може перетворитися на дорогоцінний камінь – перлину.
   Черепахи — найповільніші істоти, у них є панцир, голова, хвіст і чотири ноги. Черепахи здатні ховатись всередину панцира, як у будиночок, і тоді вони геть схожі на круглий морський камінець.

3. Пальчикова гімнастика.

4. Показ і пояснення виготовлення композиції «Морське царство» в техніці «книжковий тунель».

Основу виробу я виготовила: за допомогою шаблона креслимо на кількох аркушах коло однакового діаметру, кількість таких листів може бути різна, але ми використаємо 4 аркуша. Один з аркушів з отворомце обкладинка майбутнього виробу, та два інші прошарки виробу, ще один аркуш без вирізаного отвору - це задня стінка виробу. Окремо заготовляється два аркуші, які слід скласти «гармошкою», їх висота повинна дорівнювати висоті майбутнього виробу. На задній стінці і на листочках з отворами наклеюємо рибок та інших морських мешканців. Оздоблюємо виріб водоростями, мушлями, рибацькою сіткою. Після того, як заготовка до композиції зроблена, аркуші слід склеїти - спочатку внутрішні, а потім обкладинку і задню стінку. Листи у формі гармошки - це боковинки готової роботи.

На попередніх заняттях ми виготовляли морських мешканців способом оригамі. Щоб ви пригадали, як їх скласти, я пропоную подивитися на схеми поетапного виготовлення морських істот. Скориставшись вашими роботами, ми зможемо відтворити підводні краєвиди у зменшеному вигляді.

5. Практична частина.

Повторення правил техніки безпеки. Конструювання композиції «Морське царство» у техніці книжковий тунель.

6. Заключна частина.

Підведення підсумків заняття. Виставка дитячих робіт.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн