Конспект заняття для дітей середньої групи на тему: «Бузок цвіте»

Опис документу:
Мета: Продовжувати ознайомлювати дітей з рослинами, що квітнуть у весняну пору, закріпити знання про кущ бузку, його особливості, викликати захоплення ними, учити визначати основні частини рослини. Вчити утворювати іменники у множині, називати дієслова, вправляти у вживанні слів-ознак, добирати порівняння, синоніми. Учити помічати в природі рідного краю прекрасне, милуватися нею та берегти.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конспект заняття для дітей середньої групи

на тему:

«Бузок цвіте»

Мета: Продовжувати ознайомлювати дітей з рослинами, що квітнуть у весняну пору, закріпити знання про кущ бузку, його особливості, викликати захоплення ними, учити визначати основні частини рослини. Вчити утворювати іменники у множині, називати дієслова, вправляти у вживанні слів-ознак, добирати порівняння, синоніми. Учити помічати в природі рідного краю прекрасне, милуватися нею та берегти.

Хід заняття:

Заняття проводиться на вулиці.

  • Діти, яка зараз пора року? Давайте пригадаємо, як називають весну. (Діти придумують означення).

  • А чи чули ви, що весну називають красною?

  • Що означає слово «красна»?

  • Погляньте навколо, поміркуйте і скажіть, чим, на вашу думку, красна весняна пора? (Весна красна своїм теплом, ласкавим сонечком, квітами).

Так, весна – пора цвітіння.

  • Що розквітає весною?

  • Де розквітають квіти?

  • Де розквітають кущі? Дерева?

Сьогодні ми розглянемо дуже гарний садовий кущ. (Показ куща)

  • Упізнали ви цей кущ? Як він називається? (Бузок).

  • Подивіться уважно і скажіть. що вам найбільше подобається на цьому кущі?

  • А що ще є у куща?

  • Листочки великі чи маленькі? Якого вони кольору? З якого дерева листя нагадують? (Показ ілюстрацій листя з дерев)

  • Стовбур товстий чи тонкий?

  • Він один чи багато стовбурів?

  • Пригадайте чим відрізняється дерево від куща?

Погляньте, як гарно цвіте бузок. Квіточки маленькі та дрібненькі, але вони зібрані у пишні та розкішні кетяги.

  • Давайте порахуємо, скільки пелюсточок у маленької квіточки. (Діти рахують декілька квіточок з 4, 5, 6 пелюсточками).

У кожному суцвітті - безліч таких квіточок.

  • Чи можна порахувати, скільки квіточок в одному суцвітті? Так, їх дуже багато, порахувати їх неможливо.

Діти, я сказала слова «безліч», «дуже багато», а як ще можна сказати?

Усі вони надзвичайно приємно та ароматно пахнуть. Глибоко вдихніть і понюхайте цей чудовий аромат.

Давайте розглянемо, як багато гостей привабив бузковий духмяний цвіт. (Показ ілюстрацій).

  • Хто прилетів до бузку? (Бджола). А коли багато? (Бджоли).

  • Хто приповз до нашого куща? (Жук). А багато? (Жуки)

  • Хто присів на яскраві квіти бузку? (Метелик). А багато? (Метелики).

Давайте ще повторимо, які дії виконували комахи:

Метелик що зробив? (Присів)

А бджола? (Прилетіла)

А жук? (приповз)

А які дії вміють робити люди?

Здається, ніби весь кущ бринить. Прислухаймось, як гудуть комахи. (Слухаємо музичний запис).

Фізкультхвилинка:

"Бджілки"

Вихователь читає рядки, а діти відтворюють поведінку та звуконаслідують "дз-з-зі!"

Ось і бджоли прилетіли

До квітучого бузку,

Забриніли, загуділи,

Свою пісеньку дзвінку.

Ох, і гарні білі квіти!

Це весни - красуні дар,

Як же бджолам не летіти,

Щоб зібрати з них нектар?

Пропоную дітям розглянути зображення квітучого бузку (Фото із ботанічного саду).

  • Який колір бузку ви бачите?

  • З чим можна порівняти білий (блакитний) бузковий кущ? (білий, як хмаринка), (блакитний - ніби небо)...

  • Діти, а як ви гадаєте гілочкам боляче, коли їх ламають? (Так).

Всю живу природу - квіти й трави, дерева і кущі, звірят і комах - потрібно берегти і в жодному разі не кривдити. Будемо природі друзями:

Йтиму садом, полем, а чи лугом,

Буду я природі вірним другом.

Не столочу навіть і трави.

Я скажу їй:

- Зеленій, живи!

Пропоную прогулятися подвір'ям садка, віднайти бузок і ще раз помилуватися ним.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
0
7
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!