Конспект занять у ГПД 3 клас. На допомогу вихователю.

Різне

Для кого: 3 Клас, 4 Клас

20.08.2019

1267

40

0

Опис документу:
14.00 Обід Мета: закріплювати елементарні знання і навички з особистої гігієни, самообслуговування; привчати дітей до чистоти й охайності, до культури поведінки за столом, дбайливо і шанобливо ставитися до їжі; навчити учнів спілкуванню під час прийому їжі; виховувати навички користування столовим приладдям, поважати працю поварів та обслуговуючого персоналу.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект занять у ГПД 3-іх класів

12.00 Методична година. Самоосвіта. Опрацювання фахових видань, журналів, газет, довідкової літератури.

12.45 Взаємозв҆язок із класоводами, відвідування уроків. Обмін інформацією з класоводами про поведінку та навчання учнів, що відвідують ГПД, особливості домашніх завдань, консультація з класоводами щодо їх виконання. Відвідування уроків у 3-іх класах. Спостереження за учнями, які відвідують ГПД.

Збір учнів у групу: Міні-бесіда "Як ми провели першу половину дня? Що було нового?"

- перевірка самопочуття дітей, відзначення хворих і тимчасово відсутніх учнів;

- повідомлення учням основних заходів протягом дня;

- повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.

13.20 Спортивно-оздоровчі заняття

Мета: сприяти активному відпочинку учнів після розумової діяльності;розвивати м’язову систему, покращувати роботу серцево-судинної та дихальної систем організму; удосконалювати навички стрибання,метання малого м’яча в ціль та на дальність;розвивати швидкість, спритність, координацію рухів, правильну поставу;виховувати чесність,кмітливість, бажання зміцнювати своє здоров'я.

Вступна частина

  1. організаційні заходи, забезпечення інвентарем;

  2. інструктаж із ТБ;

  3. _____________________________________________________________________________________________________________

Основна частина

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Заключна частина

  1. шикування;

  2. вправи на відновлення дихання;

  3. організований перехід до класу.

14.00 Обід

Мета: закріплювати елементарні знання і навички з особистої гігієни, самообслуговування; привчати дітей до чистоти й охайності, до культури поведінки за столом, дбайливо і шанобливо ставитися до їжі; навчити учнів спілкуванню під час прийому їжі; виховувати навички користування столовим приладдям, поважати працю поварів та обслуговуючого персоналу.

14.30 Година здоров ҆я Мета: забезпечити активний відпочинок дітей на свіжому повітрі, розвивати м'язову систему, покращувати роботу серцево-судинної та дихальної систем, підвищувати працездатність, виховувати кмітливість, дружелюбність. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________15.00 Самопідготовка Мета: : організувати виконання учнями домашніх завдань, ; закріпити знання, отримані учнями на уроках, надавати колективну та індивідуальну допомогу учням, розвивати в собі працелюбність, вчити вміло підходити до використання вільного часу; використовувати раціональні способи перевірки та самоперевірки виконаного учнями завдання; сприяти розвитку пізнавального інтересу та самостійності, формувати моральні взаємини під час спільної роботи; виховувати акуратність, старанність, самостійність, взаємодопомогу: - підготовча частина (складання плану роботи учнями, з'ясування змісту завдань, виокремлення головного в роботі, отримання консультації про необхідний дидактичний матеріал);

- самостійна робота учнів.

Математика

Фізкультхвилинка Українська мова

Читання

Самоперевірка, взаємоперевірка.

16.10 Прогулянка

Мета: забезпечити активний відпочинок дітей на свіжому повітрі, розвивати м'язову систему, покращувати роботу серцево-судинної та дихальної систем організму;відновити сили і працездатність, розвинути спостережливість і допитливість;виховувати кмітливість, дружелюбність, любов до природи і рідного краю. Сформувати вміння вести себе в процесі спілкування, ігор. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

17.10 Виховні заходи. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Мета: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Заняття за інтересами, гурткова робота

Мета: Закріпити з дітьми вміння правильно тримати олівець, пензлик, ножиці в руках. Розвивати художньо-естетичний смак, пізнавальні інтереси, емоції, спостережливість, фантазію, трудові навички індивідуальні схильності, здібності. Виховувати позитивне ставлення до художньої праці. Розширювати світогляд учнів. Виховувати любов до природи, моральні відносини і дисциплінованість.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

17.40-18.00 Зустріч із батьками, індивідуальні бесіди.

Повторення правил дорожнього руху. _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.