Конспект загальношкільних батьківських зборів "Сім’я і школа – партнери у вихованні дітей"

Опис документу:
І. Привітання. (Пригощаємо цукерками з кольоровими фантикамита та прикріпленою «рукавичкою»). Мій настрій – вибрати смайлик. Правила: користуватись телефоном, не підвищувати голос, бути толерантним, можна фотографувати...Очікування: біля цукерки є «рукавички» написати на ній.. ІІ. Вправа "Знайомство". Обговорення "Педагогіка джунглів" ІІІ. Підсумки роботи за І семестр "Наші досягнення". Пам'ятки батькам...

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Загальношкільні

батьківські збори

«Сім’я і школа –

партнери у вихованні дітей»

Майстер-клас

Підготувала:

Директор

Яцьківського НВК

«ЗОШ І-ІІІ ступенів - ДНЗ»

Васильківського р-ну

Київської обл.

Шатнюк Катерина Миколаївна

Яцьки - 2018

(У залі «три круглі столи».

Спочатку присутні займають місця за бажанням – кому де подобається)

Всього 29 сімей

І. Привітання. (Пригощаємо цукерками з кольоровими фантикамита

та прикріпленою «рукавичкою») 2 хв.

Мій настрій – вибрати смайлик. 2 хв.

Правила: користуватись телефоном, не підвищувати голос, бути

толерантним, можна фотографувати... 2 хв.

Очікування: біля цукерки є «рукавички» – написати на ній що очікуєте

почути, дізнатись на сьогоднішній зустрічі і прикріпити на ялиночку.

2 хв.

ІІ. 1) Вправа «Знайомство» - по черзі називаємо своє імя і характеристику на

першу літеру: Лідія – лояльна, Тетяна – терпляча і т.д. 4 хв.

2) Анкета для батьків. 8 хв.

ІІІ. Зустрічі батьків і вчителів є запорукою успіху того, що їх об’єднує.

- Що це?.. Так, це виховання дитини. Ми спробуємо розібратись які переваги

і недоліки має ця тема в житті.

Об’єднайтесь за кольором фантиків цукерок.

  1. Батьківські читання: «Педагогіка джунглів» (текст проектується на дошку і читається вчителем).

Педагогіка джунглів

(приклад Ш.Амонашвілі)

Ішов мудрець через село на схід. Його оточили люди.

- Скажи, ми правильно виховуємо своїх дітей?

Тоді він відповів:

- Послухайте притчу.

Цар джунглів Великий Лев оголосив конкурс на кращий підручник з виховання дітей, щоб замінити ним старий. Відразу прибігли конкурсанти. Цар їм сказав:

- Мені треба, щоб ви розповіли про основну ідею, основні цілі й методи виховання, які ви пропонуєте у ваших підручниках.

Першим виступив Осел. Він кинув свій підручник під ноги Царю й упевнено сказав:

- Головна ідея – мовчки тягти свій вантаж для Повелителя, але вперто стояти на своєму, навіть якщо потрапиш йому в пащу. Мета виховання – впертість, методи – ослині крики, різки, випробування на витривалість, багаторазове, до отупіння, повторення.

Зробила крок уперед Мавпа, з вихваленням і кривляючись, кинула свій підручник під ноги Царю і сказала

- Основна мета підручника – сміши свого Повелителя, щоб він забув, які наміри в нього були стосовно тебе. Мета виховання особистості маленької мавпочки – майстерне кривляння, методи – кривляння, підказки, зубріння.

Виступила Лисиця. Жбурнула підручник, і зображаючи наївність, заспівала:

- Ідея мого підручника – хитрість і лихоманство, щоб завжди виходити сухим із води, присвоюй чуже й лев’ячу частину віддавай своєму Повелителю і завжди до нього підлабузнюйся. Мета виховання лисеняти – придурювання, обдурювання, тести, екзамени, перевірки.

Вибіг Козел. Його підручник був написаний на листках дикого винограду. Він стряхнув їх із рогів і промекав:

- Живи як прийдеться, і ні про що не шкодуй. Навіть, якщо потрапиш до пащі свого повелителя. Мета виховання – легковажність, методи – мекання, бодання, технології дурниць.

Цар джунглів уважно вислухав усіх і засумував. Потім оголосив:

- Залишаю старий підручник з виховання, написаний Людиною, бо в ньому краще, ніж у ваших, узагальнюються всі педагогічні ідеї джунглів.

Мудрець замовк.

Люди обміркували притчу і жахнулися: у педагогіці джунглів вони впізнали свій досвід з виховання дітей.

  1. Чи є риси виховання у ваших дітей «із джунглів»?

Це проблема. Як її вирішити? (обговорення у групах, пропозиції – кожну пропозицію на окремому аркуші – обєднуємо схожі і вибираємо основні)

10 хв

Ми повинні виховувати не звірят із джунглів звірячими методами, а гідну людину. І якщо ми так вирішили, то наш виховний процес теж повинен бути гідним. Таке виховання називається гуманно-особистісним підходом, у більш широкому значенні – гуманною педагогікою.

  1. А чи цікавились Ви у дитини чому вона вередує, чому не слухає, чому не хоче вчити уроки?

  2. Відео: Прохання дітей. https://www.youtube.com/watch?v=kN6IOGImFFM

4 хв.

Діти спостережливі, їх все цікавить, вони все вбирають у себе як губки від природи. Чиї риси характеру Ви спостерігаєте у своєї дитини? (Назвати рису характеру дитини і де взялася, записуємо на аркушах А-4.

(Обговорити у групах)

  1. Засвічується вислів: «Як не виховуй дитину, вона буде такою як ти. Виховуй себе!»

  2. «Коли Ви думали, що я не бачу» (заходять діти із висловами по одному)

Коли Ви думали, що я не бачу, я бачив, що Ви повісили мій перший малюнок на холодильник, і я негайно схотів намалювати ще.

Коли Ви думали, що я не бачу, я бачив, що Ви нагодували бездомного кота, і я дізнався, що треба любити тварин.

Коли Ви думали, що я не бачу, я бачив, що Ви спекли мій улюблений пиріг для мене, і я зрозумів, що маленькі речі можуть бути спеціальними речами в житті.

Коли Ви думали, що я не бачу, я бачив, що Ви прочитали молитву, і я зрозумів, що є Бог, з яким я можу завжди говорити, і я учився довіряти Богу.

Коли Ви думали, що я не бачу, я бачив, що Ви приготували блюдо і віднесли його другу, який був хворий, і я зрозумів, що всі ми зобов’язані допомогати і піклуватись один про одного.

Коли Ви думали, що я не бачу, я бачив, що Ви віддаєте свій час і гроші, щоб допомогати людям, у яких нічого немає, і я зрозумів, що ті, у кого є чогось більше, зобов’язані допомогати тим, у кого немає нічого.

Коли Ви думали, що я не бачу, я бачив, що Ви піклувались про нашу оселю і про всіх хто у ній живе, і я зрозумів, що ми зобов’язані піклуватись і дорожити тим, що у нас є.

Коли Ви думали, що я не бачу, я бачив, що Ви виконуєте свої обов’язки, навіть коли Ви погано себе почуваєте, і я зрозумів, що зобов’язаний буду бути відповідальним, коли я виросту.

Коли Ви думали, що я не бачу, я бачив, як капали сльози з Ваших очей, і я зрозумів, що іноді може боліти душа, і це нормально – плакати.

Коли Ви думали, що я не бачу, я бачив, що Ви піклувались, і я хотів бути всім, чим я міг бути.

Коли Ви думали, що я не бачу, я вивчав уроки життя, які мені необхідно знати, щоб бути хорошою та успішною людиною, коли виросту.

Коли Ви думали, що я не бачу, я дивився на Вас і хотів сказати: «Мамо і тату! Дякую Вам за все, що я бачив, коли Ви думали, що я не дивлюсь 3 хв.

IV. Класні керівники та вчителі-предметники підведуть підсумки роботи за період з 1 вересня 2018 року (за І семестр)

(Вчителі підготували презентації, розповіді, портфоліо кожної дитини «Наші досягнення» - жодного слова про негатив)

15 хв.

Завдання батькам: сісти по класах (оновлення груп) і підрахувати заслуги свого класу (записати на стікерах – у кого більше?)

  • Назвіть причини позитивних змін на краще.

  • Чи залежать ці досягнення від нас?

  • Отже, що ми можемо зробити для найбільших досягнень своїх дітей?

(підтримати, допомогти, перевірити...)

Вручаємо «Азбуку для батьків»

2 хв.

Сучасні діти – Z покоління, цифрове, мобільне покоління, покоління гаджетів. Їм не цікаві ті методи, якими вчили нас. Тому і нам треба вчитись, вчитись у дітей: вірити у майбутнє, радіти дрібницям, бути мобільними, спілкуватись як у реальному житті, так і у віртуальному житті: у меседжері, у вайбері, електронною поштою.

Вручаємо памятки «Просто любіть свою дитину»

Учні 7 і 8 класів провели дослідження «Ямим Ви бачите своє майбутнє» (вибірковий відеозапис) і прийшли до таких висновків:

Будьте завжди позитивними, шукайте позитив у кожному моменті життя – це допоможе Вам розвивати свої позитивні якості та бути щасливими, а не мріяти про щастя.

V. Звіт голови батьківського комітету про використані кошти Батьківського фонду.

- Що б Ви хотіли змінити у навчальному закладі? (робота в групах)

- Чи реальні такі зміни?

- Обмалюйте свою руку – це рука допомоги. Напишіть на кожному пальчику - Запропонуйте свою власну допомогу школі: фізичну, моральну, матеріальну (робота в групах) і підпишіть долоньку.

5 хв.

  1. Підсумки.

  • Чи здійснились Ваші очікування?

  • Рішення батьківських зборів.

  • Побажання.

Памятка для батьків: 2 хв.

Використані джерела:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=kN6IOGImFFM – Прохання дітей

  2. Справжнє виховання дитини у вихованні самих себе (за педагогічною спадщиною педагогів-гуманістів) Рівненський обласний інститут післідипломної педагогічної освіти Кафедра корекційної освіти. Рівне, 2012. «Справжнє виховання дитини у вихованні самих себе» (за педагогічною спадщиною педагогів-гуманістів) Науково-методичний збірник за матеріалами обласних педагогічних читань (упорядник Тищенко Л.Р. , доцент кафедри корекційної освіти РОІППО)

  3. https://ru.123rf.com/%D0%92%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%8B/%D1%81%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%B8%D0%BA.html?sti=nem78pe61pv7q1481e|

  • 02.11.2019
  • Різне
  • 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас
  • Конспект
  • 49
  • 0
  • 3
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн