Конспект на тему "Розв’язування рівнянь"

Математика

15.07.2021

45

0

2

Для кого: 5 Клас
Опис документу:
Конспект на тему "Розв’язування рівнянь" для вчителя математики у 5 класі для того, щоб домогтися закріпити навички розв’язування рівняння та використовувати правила розв'язання рівняння до розв'язку рівняння.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема уроку: Розв’язування рівнянь.

Мета: закріпити навички розв’язування рівнянь.

Тип уроку: урок закріплення та застосування знань,умінь і навичок.

Використана література:

Математика підручник для 5 кл. закл. заг. серед. освіти / О.С. Істер - 2-е видання - Київ : Генеза, 2018 р.

Математика 5-6 кл. Т.Г. Роєва, Л.Я.Синельник. - Навчальний посібник, 2002 р.

ХІД УРОКУ

І. Перевірка домашнього завдання.

1. Перевірити наявність виконання домашнього завдання і відповісти на запитання, які виникли в учнів при його виконанні.

2. Математичний диктант:

1. Рівняння - це рівність, яка містить...

2. Серед виразів (х + 4)*5; 9 + 16 = 25; 3х - 5 = 10 рівнянням є...

3. Значення букви, при якому рівняння стає правильною числовою рівністю, називається...

4. Перевірте, чи є число 3 коренем рівняння х + 127 = 130.

5. Розв'язати рівняння означає...

6. Запишіть рівняння, ліва частина якого є різницею чисел х і 6, а права - число 10. Перевірте, чи є число 16 коренем цього рівняння.

7. Запишіть рівняння, ліва частина якого число 25, а права - сума чисел х і 12. Перевірте, чи є число 11 коренем цього рівняння.

8. Складіть рівняння, коренем якого є число 5.

9. Наведіть приклади рівняння, коренем якого є будь-яке число.

ІІ. Мотивація навчання.

За вказівкою вчителя учні виконують дані ним завдання.

Вчитель робить відповідні записи, яких учні не бачать

Задумайте число,

помножте його 38,

добуток збільшіть на 1938,

суму поділіть на 19,

від частки відніміть число, вдвічі більше від задуманого,

Одержану різницю збільшіть на 898

х

38х

38х + 1938

(38х + 1938):19 = 2х + 102

2х + 102 – 2х = 102


102 + 898 = 1000

ІІІ. Розв'язування вправ і задач.

  1. (16х*125*2):100 = 320; 2. 18(х+14) = 378; 3. 114:(х- 6) = 2; 4. (600 – х)*32 = 160;

(16х*250):100 = 320; х+14 = 378:18; х – 6 = 114:2; 600 – х = 160:32;

4000х:100 = 320; х+14 = 21; х – 6 = 57; 600 – х = 5;

4000х = 320*100; х = 21 – 14; х = 63. х = 600 – 5;

4000х = 32000; х = 7. х = 595;

х = 32000:4000;

х = 8.

5.19(128 – х) = 2052; 6. 835 – 11х = 758; 7. 128160:(687 – х) = 240;

128 – х = 2052:19; 11х = 835 – 758; 687 – х = 128160:240;

128 – х = 108; 11х = 77; 687 – х = 534;

х = 128 – 108; х = 7 х = 687 – 534;

х = 20. х = 153.

ІV. Домашнє завдання.

734, 732 (ст. 131).

V. Підсумок уроку.

Оцінювання навчальних досягнень учнів.



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Математика

15.07.2021

45

0

2

Для кого: 5 Клас